از بهترین سشوارهای حرفه ای سالنی.

از طریق دکمه تنظیم سرعت می توان سرعت باد را بین دو حالت تغییر داد. علاوه بر دکمه سه جهته، می توانید از آن برای تنظیم دمای سشوار در هر یک از سه حالتی که ترجیح می دهید استفاده کنید. شش حالت مختلف سرعت و دمای باد وجود دارد که یکی از آنها بسته به نوع موی مورد استفاده تنظیم می شود. هنگامی که حالت دادن به مو را تمام کردید، ممکن است بخواهید از دکمه باد سرد برای کمک به تثبیت وضعیت مو استفاده کنید. آرایشگران و افراد جامعه نگران مصرف برق هستند. مهمترین ویژگی که اکثر افراد جامعه برای آن ارزش قائل هستند زیبایی است.

یکی از بهترین سشوارهای موجود در بازار ایران است و در کشور بسیار رایج است. خرید سشوار سرامیکی نسبت به سشوار یونی ارزانتر است. قیمت سشوار سالنی فیلیپس حرارتی این نوع سشوار دارای روکش سرامیکی می باشد.معمولاً با گلدان های سفالی استفاده می شود. سشوارهای این نوع بهترین گزینه برای موهای بلند هستند زیرا حرارت بالایی تولید می کنند و استفاده از آن ها راحت تر از سشوارهای معمولی است. سشوارهای سرامیکی نیز اشعه مادون قرمز تولید می کنند. نمونه دیگری که می توان برای سشوار استفاده کرد تورمالین و تیتانیوم است.

این ویژگی ریزش مو را به حداقل می رساند. کراتین مو توسط سشوار AC8820 محافظت می شود. کابل های سشوار 3 متر طول دارند. همچنین این سشوار هوای سرد ایجاد می کند. علاوه بر این، شما می توانید یکی از سه تنظیم برای دمای هوای سشوار و دو فرمت برای سرعت باد را انتخاب کنید. مدل AC8820 دارای یک سری دیفیوزر است که برای افرادی که موهای مجعد دارند مناسب است. در بسته بندی این محصول نیز 2 سری هستند که برای حالت دادن به موها بسیار مفید هستند34. قرار ملاقات برای یک مهمانی، نگرانی در مورد آماده شدن برای یک صبح مرخصی.

به همین دلیل سشوار تیتانیومی برای موهای نازک و آسیب پذیر توصیه نمی شود. اگر موهای شما ضخیم است و می تواند دمای بالا را تحمل کند، باید از سشوار تیتانیومی استفاده کنید. تیتانیوم نیز سبک وزن است و سشوارهای ساخته شده از این ماده را سبک ترین در بازار می کند. افرادی که موهای پرپشتی دارند بهتر است از مدل های سبک وزن استفاده کنند، حتی اگر به نظر کار مهمی نباشد. به طور خلاصه، اگر موهای پرپشت و پرپشتی دارید، باید یک سشوار با تکنولوژی تیتانیوم و قدرت بالا خریداری کنید.

هنگامی که موهای زیادی برای خشک کردن دارید، نگهداری آن را آسان تر می کند. یک سشوار با توان خروجی 1500 وات یا بالاتر انتخاب کنید. افزایش وات سشوار در واقع به این معنی است که موتور سشوار در واقع سریعتر و سریعتر کار می کند. هنگامی که از سشوار استفاده می کنید، هر چه وات آن بیشتر باشد، موهای شما سریعتر خشک می شود. به طور کلی یک سشوار بین 1300 تا 1800 وات برای موهای کوتاه و متوسط ​​کفایت می کند.اگر موهای شما بسیار پرپشت و مجعد است، باید از سشوار با وات بالاتر استفاده کنید.

فروشگاهی که در آن سشوار می‌خرید، اگر مدل خاصی را قبل از ورود در نظر نداشته باشید، انواع سشوارهایی را خواهد داشت که نام برند آنها را نشنیده‌اید. برخی معتقدند قیمت سشوار نشان دهنده کیفیت آن است، اما سشوارهایی هستند که در عین قیمت مناسب، کیفیت بالایی دارند. سشوار حرفه ای سشوار است که بهترین کیفیت، قدرت و عملکرد را داشته باشد. این نوع خشک کن دارای قدرت، سرعت و تنظیمات متوسطی است. این مدل در مقایسه با مدل حرفه ای قدرت و سرعت کمتری ارائه می دهد.

زیبایی از فرم صورت گرفته تا شادابی پوست ابعاد مختلفی دارد. یکی از مواردی است که به ما کمک می کند تا موهایی زیبا داشته باشیم، اما این کار بدون استفاده از ابزار مناسب می تواند دشوار باشد. برای زیباتر شدن موها از سشوار به عنوان یکی از وسایل استفاده می کنیم. با این دستگاه می توانید موها را خشک و صاف کنید، حالت دهید، براق کنید و یا حتی آن ها را تقویت و مراقبت کنید. جدا از فناوری تولید یون، این سشوار دارای باد سرد است.

این دستگاه دارای موتوری با توان 2500 وات است که توان قابل قبولی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با نصب موتور این دستگاه با 2000 ساعت کارکرد می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.یک صبح مرخصی، قراری برای مهمانی و نگرانی برای آماده شدن. شکی نیست که انتخاب رنگ و فرم لباس و کفش، مدل و رنگ آرایش و همچنین فرم موها همگی تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری ما در یک مهمانی دارند.با این حال، مدل مو به راحتی می تواند بر همه اینها برتری داشته باشد. در صورتی که موهایتان مجعد است، برای حجم دادن، آن را با سشوار خشک کنید و اگر از فرهای خود خسته شدید، آن ها را صاف کنید و به مهمانی بروید و از حضور در مهمانی با موهای زیبایتان لذت ببرید.