بار پرونده فعال COVID-19 در شمال ساسک. در مدت 7 روز بیش از دو برابر ذخیره می کند

تعداد موارد فعال COVID-19 شناخته شده در ذخایر شمالی ساسکاچوان به سرعت در حال افزایش است.

طبق آخرین به روزرسانی روزانه از سازمان بهداشت بین قبایل شمال (NITHA) ، 225 نفر در حوزه قضایی آن روز چهارشنبه به ویروس آلوده شدند.

زمانی که مقامات 106 مورد فعال شناخته شده را گزارش کردند ، این نسبت به یک هفته قبل در 11 نوامبر ، 112 درصد افزایش یافته است.

رئیس پیتر بیتی از سازمان Peter Ballantyne Cree Nation – یکی از چهار گروه بومی منطقه ای که توسط NITHA خدمت می کند – گفت که شرایط زندگی در شمال باعث می شود که ویروس مهار یک “خطر” بالا باشد.

“ازدحام بیش از حد موجود در ذخایر ما و هر ذخیره در کانادا ، و شرایط بد مسکن که در بسیاری از واحدها داریم ، کمک زیادی به این واقعیت می کند که وقتی مردم به آنها گفته می شود که باید انزوا کنند ، مجبورند در خانه خودشان منزوی شوند ، جایی که از شش تا 10 تا 15 نفر در آن زندگی می کنند. ”

بعد از اینکه روز سه شنبه به او گفتند که وی از نزدیک با کسی که آزمایش ویروس مثبت داشت تماس گرفت ، بیتی در کابین نزدیک دریاچه Deschambault در حال جدا شدن بود. اگرچه خود بیتی آزمایش منفی داد – و به لطف یک جعبه تست سریع COVID-19 در حدود یک ساعت به سرعت از نتایج خود مطلع شد – به او گفته شد که به هر حال برای 14 روز خودزنی کند.

Peter Ballantyne Cree Nation Peter Peter Beatty می گوید که ازدحام بیش از حد تلاش ها برای مهار COVID-19 را پیچیده می کند. (Peter Ballantyne Cree Nation)

بیتی گفت که ویروس همچنین در حال شیوع است زیرا اعضا در حال سفر به مناطق گرم جنوب مانند پرنس آلبرت و ساسکاتون هستند.

هشت جامعه نمایندگی Peter Ballantyne Cree Nation – دریاچه Amisk ، دریاچه Deschambault ، Kinoosao ، Pelican Narrows ، Prince Albert ، Sandy Bay ، Southend و Sturgeon Landing – در حصر هستند. بیتی گفت فقط ساکنان اجازه ورود به داخل را دارند و این ساکنان فقط در روزهای تعیین شده می توانند جامعه را ترک کنند.

بیتی گفت ، ماسکها در مکانهای عمومی اجباری هستند ، همانطور که “برای مدتی طولانی” پیش از این که دولت ساسکاچوان این قانون را در سراسر استان قانونی کند ، این امر اجباری است.

میزان رشد ویروس در ذخایر بالاتر

NITHA یک نقشه روزانه در صفحه فیس بوک خود منتشر می کند که تعداد کل موارد ، از جمله تعداد موارد فعال را در جوامع شمالی نشان می دهد.

این نقشه دارای پنج منطقه است که در جوامع ذخیره شده First Nation در مشارکت NITHA تمرکز دارد.

(NITHA)

برخی از جوامع NITHA در شاخص جوامع دولت استانی گنجانده نشده است ، اگرچه بین گزارش های روزانه دو گروه همپوشانی وجود دارد.

میزان رشد در موارد فعال ذخیره که توسط NITHA گزارش شده است بسیار بالاتر از نرخ رشد گزارش شده توسط مقامات بهداشتی ساسکاچوان در سراسر استان است.

موارد فعال گزارش شده در سراسر استان توسط مقامات بهداشتی ساسکاچوان از 4،437 در همان مدت به 5651 مورد افزایش یافته است – افزایش 21 درصدی.

نرخ مثبت آزمون بالاتر در شمال

داده های جدید منتشر شده توسط استان در روز پنجشنبه همچنین نشان می دهد که برخی از مناطق شمالی ساسکاچوان اخیراً بالاترین نرخ جدید موارد روزانه و میزان مثبت بودن آزمایش روزانه را در استان ارسال کرده اند.

منطقه شمال شرقی شرق ، که شامل جوامع Peter Ballantyne Cree Nation است ، از 11 نوامبر تا 17 نوامبر دارای میزان مثبت آزمون 14.1 درصد بود – به این معنی که 14 درصد از افراد آزمایش شده در یک روز بعدا تایید شدند که ویروس.

این در مقایسه با میزان مثبت بودن آزمون در مدت مشابه 8.9 درصد در ساسکاتون ، بزرگترین شهر استان است.

(دولت ساسکاچوان)

(گرافیک خبری CBC)

مال شما چیست؟ CBC ساسکاچوان می خواهد بفهمد که همه گیر COVID-19 چگونه بر شما تأثیر گذاشته است. داستان خود را با پرسشنامه آنلاین ما در میان بگذارید.