برخی از اولین کشورها علی رغم شروع دقیق ، در موارد COVID-19 رشد بالایی دارند

دو پزشک آلبرتا می گویند ، علیرغم اجتناب از تعداد زیاد در ابتدای همه گیری ، COVID-19 در جوامع آنها بدتر می شود.

دکتر جیمز ماکوکیس ، پزشک خانواده در Kehewin First Nation ، گفت برخی اقدامات اضافه شده در اوایل سال جاری برای ایمنی ساکنان آنها مانند بازرسی های امنیتی در مرزهای کشور انجام شده است. اما اکنون ، او گفت که Kehewin هنوز در موارد COVID-19 شاهد جهش است.

ماکوکیس در مصاحبه ای در مورد گفت: “ما در طول موج اول هیچ موردی نداشتیم.” ادمونتون AM. “ما فقط اکنون موج اول موارد را در منطقه خود تجربه کرده ایم.”

دکتر لانا پاتس ، پزشک خانواده در مرکز سلامتی و سلامتی Siksika First Nation ، در این باره ماکوکیس را تکرار کرد. وی گفت: رهبران Siksika First Nation می دانستند که سیستم بهداشتی آنها به راحتی تحت فشار قرار می گیرد ، اما برخی اقدامات احتیاطی اولیه باعث می شود که ویروس از بین برود.

ادمونتون AM6:55اولین موج COVID به اولین ملل در آلبرتا برخورد می کند

چرا برخی از اولین ملل در آلبرتا اکنون فقط اولین موج COVID-19 خود را تجربه می کنند. 6:55

ماکوکیس گفت ، خستگی همه گیر در حال افزایش است. پوتس گفت: واقعیت های زندگی رزرو شده می تواند در برخی مواقع کنترل ویروس را مشکل کند ، به ویژه با محدودیت های جدید در تجمع ها.

وی گفت: “به دلیل ازدحام بیش از حد ، به دلیل کمبود ساختمان های خدماتی و سایر موارد ، اغلب مردم مجبور به تجمع می شوند ، بنابراین من فکر می کنم که قطعاً می تواند یک چالش باشد.”

پاتس گفت ، یک چیز به یاد داشته باشید این است که سعی کنید گم نشوید و در تعداد افراد گم نشوید و از دست دادن جان هر انسانی از این بیماری همه گیر اهمیت دارد.

پوتس گفت: “به ویژه از دست دادن بزرگان ما که حافظ دانش و داروی ما هستند. این بسیار سخت است.”

“من فکر می کنم ما باید از منظر زندگی به آن نگاه کنیم و نه از منظر آماری ، بلکه واقعاً باید چالش ها را در روستاهای ملل اول بشناسیم.”

پوتس همچنین گفت که او نگران است که محدودیت های جدید کمی دیر شده است.

پاتس گفت: “من فکر می کنم برای مدت کوتاهی باید کمی سختگیرانه تر باشیم تا نتایج بزرگتری را ببینیم. این نگرانی من این است که کازینوها را آزاد بگذارم و بارها را باز بگذارم زیرا در آنجا می توان تجمع آزاد داشت.”

ماکوکیس گفت که او قبلاً شنیده است که جامعه وی از نظر شروع ویروس مشکل دارند.

ماکوکیس گفت: “مردم در زندگی شخصی خود به چالش کشیده می شوند ، سلامت روان آنها آسیب می بیند.”