دوره آموزشی جامع سئو در 9 صوت – آموزش رایگان سئو 2021 + آزمون

به اصطلاح به این عمل ایندکس شدن گفته می شود. ایندکس شدن بعضی از قسمتهای سایت باعث صدمهزدن به آن خواهد شد. صلاح نیست موتورهای جستجو به هر قسمت سایت شما دسترسی داشته باشند و هر قسمتی که از سایت شما را که میبینند ایندکس کنند. در سئو، این بدان معنی است که شما باید صفحات خود را پر از مطالب مرتبط کنید. برای بررسی سایت های مجاور میتوانید از ابزار reverse ip lookup استفاده کنید و آدرس یا آی پی سایت را وارد کنید تا لیست سایتهای مجاور در کمتر از چند ثانیه نمایش داده شود. عمل ریدایرکت کردن منجر به انتقال کاربر از آدرسی به آدرس دیگر می شود. در آدرس صفحهی خود نیز از کلمات کلیدی استفاده کنید؛ دقت داشته باشید این کار باعث میشود صفحهی شما در نتیجهی سرچ کاربران به نمایش گذاشته شود. وجود لینک شما در دایرکتوریهای قدرتمند و سالم مانند dmoz و yahoo directory کمکتان می کند تا کاربران بیشتر را به سایت خود جذب کنید، افزایش پیج رنک و رنکینگ داشته باشید. کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند اغلب برای صاحبان وب سایت و متخصصان سئو مشخص است و ابزارهای مختلفی این امکان را به ما می دهند تا این کلمات را پیدا کنیم اما این که چگونه از این اطلاعات در جهت بهبود سئو وب سایت و افزایش ترافیک (بازدید) استفاده کنیم بحث دیگری است.برای درک ارزش یک عبارت کلیدی لازم است که ابتدا هدف از طراحی سایت خود را درک کنیم و وب سایت خود را بشناسیم، فرضیه هایی را مطرح کنیم ، این فرضیه ها را امتحان کنیم و مجددا این فرایند را تکرار کنیم تا زمانی که به نتیجه صحیح برسیم این همان فرمول کلاسیک و قدیمی در علم بازاریابی است.

از اطلاعاتی از این تحقیق بدست می آورید می توانید تغییر نیازهای کاربران را پیش بینی کنید و خیلی زود برای این تغییر شرایط بازار چاره بیاندیشید و به این ترتیب اقدام به تولید کالا ، خدمات با محتوایی نمایید که کاربران به دنبال هستند. اگر شما یک شرکت طراحی سایت داشته باشید آیا از طریق کاربرانی که عبارت “طراحی سایت آژانس هواپیمایی” را جستجو می کنند می توانید فروش بیشتری داشته باشید یا کاربرانی که “طراحی سایت دکوراسیون داخلی” را جستجو می کنند ؟ یا یک مثال دیگر :فرض کنید شما یک فروشگاه آنلاین دارید عبارت ” کفش قهوه ای” برای شما فروش بیشتری ایجاد می کند یا “کتونی مشکی” ؟ توصیه می شود از عبارت های مرتبط گوناگون و lsi برای لینک دادن به صفحاتتان استفاده کنید. استفاده از html5 به جای html و css3 را به جای css توصیه میکنیم. استفاده از توضیحات مرتبط و نهچندان طولانی توصیه را میکنیم. موتورهای جستجو مقالههایی که خیلی کوتاه یا بسیار طولانی هستند نمیپسندند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در مدت کم میسر نیست یا اگر میسر هم باشید دوامدار نیست. چرا سایت شما به بهینه سازی (سئو سازی) نیاز دارد؟ با مطالعه این صفحه تقریبا با اکثر ابزارهایی که به آن نیاز داشته، آشنا می شوید.

و همچنین اکثر اوقات با اسم Sitemap.xml در ریشه سایت قرار می گیرد. در مباحث مربوط به بهینه سازی و سئو وب سایت ، همه چیز از نوشتن کلمات و عبارات در نوار جستجو شروع می شود.در حقیقت تحقیق در مورد انتخاب کلمات و عبارات کلیدی یکی از مهم ترین و با ارزش ترین بخش در بازاریابی اینترنتی محسوب می گردد.از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی که دارای بیشترین درخواست در رابطه با کسب و کارتان هستند نه تنها می توانید متوجه شوید که چه عباراتی را برای سئو SEOوب سایت خود باید هدف قرار دهید بلکه علاوه بر آن در مورد مشتریان خود نیز اطلاعات زیادی بدست خواهید آورد. ولی در حالتی که فرصتی برای این فعالیت ندارید، میتوانید فردی را تحت عنوان کارشناس بهینه سازی سئو که با این اصول آشنا میباشد، استخدام کرده و تحت عنوان مدیریت کسب و کار خویش، شاهد پیشرفت فوق العاده کسب و کار خویش در جهان وب در یک بازه زمانی باشید. با توجه به رقابت بالا در فضای اینترنت معمولا کسب جایگاه در عبارات کلیدی ارزشمند کار دشواری است.

بر اساس تحقیقات در زمینه سئو وب سایت ، در صورتی که در لینک 1 گوگل قرار بگیرید در 24 ساعت بین 18 تا 36 درصد کلیک دریافت می کنید.یعنی طبق impression دریافتی در این مثال که 5000 عدد بود اگر شما بجای استفاده از AdWords گوگل ، بصورت طبیعی در جایگاه اول جستجو قرار گیرید شما چیزی بین 900 – 1800 کلیک (بازدیدکننده) در هر روز خواهید داشت که هر کدام 10.000 تومان می ارزد.به معنی دیگر ارزش کلمه کلیدی شما در یک سال چیزی حدود 3 میلیارد تا 5 میلیارد تومان خواهد بود.شاید این عدد کمی بزرگ به نظر برسد اما دنیای جستجو در اینترنت ثابت کرده است که انتخاب کلمه کلیدی صحیح و قرار گرفتن در جایگاه اول گوگل برای بسیاری از مشاغل حتی بیش از این اعداد ارزش دارد. شما با افزایش محتوای مفید، جدید و متفاوت کاربران زیادی را جذب میکنید، آنان از مطالب شما خوششان میآید و لینکهای شما را در سایتها، وبلاگها و شبکههای اجتماعی قرار میدهند و این کاملا طبیعی و سودمند است. توضیحات مانند تصویر زیر در گوگل به نمایش در میآید؛ با نوشتن توضیحات خوب و ترغیبکننده کاربران را وادار کنید که روی سایت شما کلیک کرده و وارد آن شوند.