رئیس می گوید ، رنجرزها به دلیل اینکه COVID-19 نزدیک به 200 را آلوده می کند ، بسیار کم ، خیلی دیر به شاماتاوا مستقر می شوند

رئیس یک کشور اول منیتوبا در شمال که تقریباً از هر پنج نفر یک آزمایش COVID-19 مثبت است ، می گوید که درگیر شدن ارتش برای رفع بحران رو به رشد در جامعه باید تقویت شود.

نیروهای مسلح کانادا روز شنبه اعلام کرد که به زودی برای حمایت از اولین ملت شاماتاوا آماده خواهد شد ، جایی که رئیس اریک ردد گفت تا 19500 مورد تایید شده در حدود 1300 نفر از جامعه تا عصر روز یکشنبه وجود دارد.

Redhead اظهار داشت كه First Nation به كمك فوري نياز دارد ، زيرا موارد بيماري در جامعه ، حدود 745 كيلومتري شمال شرقي وينيپگ ، از چند هفته قبل به سرعت بالا رفته است. اکنون ده ها نفر در سایت های خارج از جامعه در حال انزوا هستند و حدود 20 نفر در سالن ورزشی جامعه در قرنطینه هستند.

وی گفت که شش رنجر کانادایی که برای کار با جامعه فرستاده می شوند برای کنار آمدن با شرایط کافی نیستند.

Redhead گفت: “این چیزی نیست که ما درخواست کرده ایم. ما از پرسنل پزشکی از ارتش – پرستاران ، پزشکان آنها – برای کمک به ردیابی تماس و کمک به آزمایش استفاده کرده ایم.”

“خیلی کم است ، خیلی دیر است.”

ردد گفت: با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در خانه های پرجمعیت و بزرگان جامعه به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا می شوند ، وضعیت در جامعه وخیم تر شده و نیاز به پشتیبانی کامل نظامی دارد.

وی گفت ، تیم های بهداشتی در جامعه هرچه بیشتر افراد را آزمایش می کنند اما اعضای بیشتری به دلیل قرار گرفتن در معرض بیماری بیمار می شوند یا نیاز به انزوا دارند.

سرخ گفت که هفته ها پیش از دولت فدرال درخواست کمک بیشتر کرده بود.

“ما باید سریع عمل کنیم. یک هفته طول کشید تا تیم همه گیری وارد شود.”

“من می دانستم که این به دلیل ازدحام بیش از حد در خانه ها منفجر خواهد شد. این فقط یک مسئله زمان بود و ببینید اکنون کجا هستیم. واقعاً نگران کننده است.”

‘موضوع مرگ و زندگی’

کاترین ردد ، که از شاماتاوا است اما در وینیپگ زندگی می کند ، گفت که نگران زندگی خانواده اش در اولین ملت است.

وی گفت: “من واقعاً دعا می كنم كه اعضای خانواده ام در امان بمانند ، و افراد مریض بهبود یافته و بهبودی سریع و فقط گادسپید می دهند كه این ویروس از جامعه خارج شود.”

چندین نفر از خانواده وی با COVID-19 بیمار شده اند ، از جمله عمه 81 ساله او ، که از یک ساله مراقبت می کند که آزمایش بیماری نیز مثبت است.

وی گفت ، هر دو به وینیپگ منتقل شده اند تا در هتل خود را منزوی کنند.

از آنجا که صلیب سرخ در میان افزایش تعداد COVID-19 به جامعه پرواز کمک می کند ، یک سالن ورزشی در اولین ملت Shamattawa ایجاد شده است. (ارائه شده توسط اریک ردد)

نیکی اشتون ، نماینده چرچیل – کیوتینوک آسکی ، گفت که دولت فدرال باید به آنچه مردم جامعه می گویند برای مقابله با شیوع ویروس مورد نیاز است گوش فرا دهد.

“رئیس و رهبران جامعه روزها زنگ خطر را به صدا درآورده اند. آنها می دانستند که گسترش بسیار بیشتر از اعداد اولیه است [suggested]،” او گفت.

“آنها همچنین می دانند که اعضای جامعه آنها چقدر آسیب پذیر هستند. شماتاوا در طی ماههای گذشته با شیوع سل مقابله کرده است … [It’s] بیماری که در کانادا به سختی می توانیم در مورد آن بشنویم و با این وجود شامتاوا با آن دست و پنجه نرم می کند. “

اشتون گفت که دولت باید کمک های نظامی را که قبلاً به آنها قول داده شده بود برای کمک به کنترل شیوع کمک کند ، توسعه دهد.

وی گفت: “این مسئله مرگ و زندگی است.” “شاماتاوا به همه کمکی که می تواند هم اکنون داشته باشد نیاز دارد.”

کارکنان مراقبت های بهداشتی تجهیزات محافظتی شخصی را در سالن های تاسیساتی در اولین ملت Shamattawa استفاده نمی کنند ، که میزان مثبت بودن آزمایش را حدود 70 درصد گزارش می کند. (ارائه شده توسط اریک ردد)

سرخ گفت: افراد جامعه به دلیل مثبت بودن آزمایش ، ناامید شده و از خود و خانواده شان می ترسند.

و از آنجایی که کسانی که به طور جداگانه از مردم حمایت می کنند ، مجبور می شوند که تعداد بیشتری را منزوی کنند ، او نگران است که اگر جامعه بیشتر از خارج کمک نکند ، چه اتفاقی می افتد.

وی گفت: “چگونه می خواهیم به افرادی كه در حال انزوا هستند غذا برسانیم؟ چگونه می خواهیم برای اعضای جدا شده در سالن ورزشی غذا درست كنیم؟ این در حال حاضر واقعاً یك نگرانی عمده برای ما است.”

“قبل از بهتر شدن ، بدتر خواهد شد و من دعا می کنم که هیچ عضوی را از دست ندهیم.”