زن اوکاناگان از شبکه های اجتماعی درخواست می کند تا مدل موی گمشده پدربزرگ را از دست بدهد

یک زن از اوکاناگان جنوبی امیدوار است که با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی وی را به سمت آرایشگاه گمشده پدربزرگ فقید خود سوق دهد.

تیلور باپتیست ، 24 ساله ، دانشجوی م Instituteسسه هنر و طراحی امیلی کار ، به دنبال سرپوش فرانسیس جیم باپتیست است که یک هنرمند پرکار از گروه موسیقی Osoyoos بود. سرش پس از مرگ در سال 1988 مفقود شد.

باپتیست گفت: “او قبل از تولد من در سال 1988 از دنیا رفت.” “بنابراین من واقعاً هرگز به ملاقات او نرسیدم. بنابراین تنها ارتباطی که با او برقرار کردم از طریق عکسهای او است.”

فرانسیس جیم باپتیست ، متولد 1920 ، در انستیتوی هنرهای هند آمریکایی در سانتافه ، نیومکزیکو هنر آموخت. بیشتر کارهای هنری او در بایگانی های پیش از میلاد و در مرکز فرهنگی Nk’mip Desert در Osoyoos برگزار می شود.

در خانه خانواده باپتیست ، تصویری از فرانسیس که سرش را پوشیده بود ، وجود داشت.

“و هر چه بزرگتر شدم ، جدی شدم ، مثل اینکه همه کارهای هنری او را داریم ، اما این سرمربی کجاست؟”

باپتیست گفت ، از طریق بحث های خانوادگی بود که او فهمید پس از تشییع جنازه وی در سال 1988 ، در حالی که مردم خانه اش را بیرون می کشیدند ، آن را فروختند یا به آنها اهدا کردند.

وی گفت: “اطلاعات مربوط به مکانی که طی آن طی سالها از بین رفته است.”

سرپوش دارای فلش مشخص در جلو است. (تیلور آن باپتیست / فیس بوک)

از نظر تیلور ، ارتباط با کارهای هنری پدربزرگش همان چیزی است که او را وادار به رفتن به مدرسه هنر کرده است.

“برای من ، وقتی به کارهای هنری پدربزرگم نگاه می کنم ، این ارتباط مستقیمی با تاریخ خانوادگی من ، با فرهنگ من دارد ، زیرا او از طریق هنر خود چیزهایی را درباره فرهنگ ما بیان می کند ، مانند داستان ها یا ارزش های ما که واقعاً برای ما مهم بودند.”

به گفته وی ، بازگرداندن سرپوش سر ، قسمت مهمی از میراث وی خواهد بود.

“من فکر می کنم هنگامی که ما آن را پیدا کردیم ، دوست دارم با شخصی که آن را پیدا کرده یا آن را پیدا کردم صحبت کنم و یاد بگیرم که چگونه این امر در اختیار آنها است و با آنها در مورد بازگرداندن آن و بازگرداندن آن به فرهنگسرا بحث کنیم. جایی که می توان آن را با بقیه کارهای هنری او حفظ کرد و فقط خانه آمدن آن را با تمام خانواده ام جشن گرفت “.

باپتیست ، به ویژه پیکان که در قسمت جلوی سرش قرار دارد ، می گوید: مدل سر دارای چند شناسه کلیدی است.

“من چیزهای دیوانه وار را در رسانه های اجتماعی دیده ام. مردم خواهر و برادر یا خانواده های دیگر را از خانواده خود و یا چیزهای مربوط به جنگ را پیدا کرده اند. و من فکر کردم ، چرا این کار را نمی کنم … کسی در آنجا می داند که این چیز باید کجا باشد.”