طی هفته گذشته 527 مورد جدید COVID-19 در میان مردم اولین سازمان های مانیتوبا

تعداد موارد COVID-19 در میان افراد ملل اول در مانیتوبا همچنان با سرعت بالا افزایش می یابد ، فقط در هفته گذشته 527 مورد جدید گزارش شده است.

آخرین آمار منتشر شده در روز جمعه توسط تیم هماهنگی برای مقابله با سرایت اول سازمان های ملل در استان ، مجموع موارد COVID-19 مربوط به افراد ملل اول در مانیتوبا از ابتدای شیوع همه گیر را به 2155 نفر می رساند. از این تعداد ، 1401 نفر فعال در نظر گرفته می شوند ، از جمله 531 مورد ذخیره و 870 مورد ذخیره.

بیش از نیمی از 63 کشور اول مانیتوبا موارد COVID-19 را گزارش کرده اند.

میزان مثبت بودن آزمون در میان مردم اولین ملت در مانیتوبا 18 درصد است ، در حالی که جمعه اعلام شده 13.7 درصد استانی است.

همچنین نگرانی در مورد تعداد مرگ های ناشی از COVID در میان افراد ملل اول افزایش یافته است.

به گفته دکتر مارسیا اندرسون ، که بخشی از تیم واکنش همه گیر است ، که توسط مجمع روسای مانیتوبا تاسیس شده است ، نه مورد از 27 مرگ گزارش شده در میان افراد ملل اول در مانیتوبا از ابتدای شیوع همه گیر ، فقط در هفته گذشته رخ داده است. داده ها را در بین افراد ملل اول مبتلا به COVID-19 جمع آوری کنید.

اندرسون روز جمعه گفت ، چند روز دشوار است و بسیاری احساس می کنند “سنگینی غم و اندوه جمعی از آن”.

“به عنوان کسی که در سیستم کار می کند … [there is] احساس فوریت و این حس که ما به بهترین وجه ممکن انجام می دهیم ، اما هنوز هم برای جلوگیری از این مرگ ها کافی نیست. این یک وزن واقعاً سنگین است که برای همه حمل می شود “.

اندرسون گفت ، در این استان روندهای نگران کننده ای برای کل جمعیت وجود دارد.

وی در جریان نشست زنده فیس بوک با مجمع گفت: “بالا بودن میزان مثبت بودن آزمایش ، تعداد افراد در بیمارستان ، تعداد کل افراد در ICU و تعداد مرگ و میرهایی که اتفاق می افتد – همه موارد بسیار نگران کننده است.” روسای مانیتوبا در روز جمعه.

وی بر اهمیت محدودیت های استانی شدیدتر که از روز جمعه اجرایی شد ، اشاره کرد. محدودیت پنج نفره در اجتماعات عمومی همچنان برقرار است ، اما اکنون ، به غیر از موارد استثنا ، هیچ بازدید کننده ای در خانه های خصوصی مجاز نیست.

اندرسون گفت مردم باید دوباره فکر کنند که چگونه می توانند کریسمس را جشن بگیرند.

“فکر می کنم غیر واقع بینانه است که فکر کنیم قرار است در مکانی امن باشیم. اجتماع در مورد چگونگی چیزهایی که در طول کریسمس برای ما مهم است – به اشتراک گذاری ، غذا ، هدیه دادن ، اتصال – فکر کنید. ما می توانیم این کار را به روش های مختلف انجام دهیم. “

وی خاطرنشان کرد Manitobans تأثیرات کاری را که در فصل تعطیلات انجام می دهند حدود دو هفته بعد مشاهده خواهد کرد.

اندرسون همچنین روز جمعه خواستار افزایش حمایت از افراد بومی در معرض خطر ابتلا به COVID در مناطق شهری شد. وی گفت که این پشتیبانی ها باید شامل روابط نزدیکتر با HealthLinks ، یک مرکز تماس در شمال و دسترسی به آزمایش سریع تر باشد.

اندرسون گفت ، “بسیار پرخاشگرانه” است که مردم را در معرض انزوا قرار دهد تا از شیوع بیماری جلوگیری کند ، بسیار حیاتی است.

وی خاطرنشان كرد كه مردم ملل اول درصد نامتناسبی از افرادی را كه به طور نامناسب در منازل مسكونی یا بی خانمان هستند ، تشکیل می دهند.