مأمورین معرفی شده امسال برای سفارش یوکان را ملاقات کنید

کمیساریای یوکان نامزدهای معرفی شده در راسته یوکان را اعلام کرد.

در خبرنامه ای که روز چهارشنبه ارسال شد ، کمیسیونر آنگلیک برنارد اسامی ده نفر از افرادی را که از میان نامزدی های معرفی شده به شورای مشورتی انتخاب شده اند ، معرفی کرد.

در این خبرنامه آمده است: “متهمان سال 2020 برای برتری و موفقیت برجسته و سهم برجسته خود در رفاه اجتماعی ، فرهنگی یا اقتصادی یوكون و ساكنان آن انتخاب شدند.”

دریافت کنندگان امسال عبارتند از:

بس کولی، که به عنوان استاد زبان Tlingit شناخته می شود ، و کارهای قابل توجهی در شجره نامه Tlingit داخلی انجام داده است.

کیت بیرام، به دلیل حامی بزرگ سازمان های متعدد جامعه و همکاری با بسیاری از مشاغل محلی در یوکان شناخته شده است. Byram شرکت ساخت و ساز Pelly را تأسیس کرد و تعداد زیادی از یوکانرها را به کار می گیرد.

داگ فیلیپس ، که از سال 1985 تا 2000 به عنوان MLA خدمت کرد ، و سپس از 2010 تا 2018 به عنوان کمیسر سرزمین خدمت کرد. او برای تعیین خانه تیلور در Whitehorse به عنوان مجلس دولت یوکان لابی کرد. فیلیپس همچنین صاحب مشاغل کوچک بوده و در بسیاری از هیئت ها و کمیته های یوکان داوطلب بوده است.

داگ فیلیپس در سال 2017 در نقش خود به عنوان کمیسر یوکان. (عکاسی آلیستر مایتلند)

جک کابل ، یک لیبرال MLA از 1992 تا 2000 و کمیسر یوکان از 2000 تا 2005. او همچنین در سازمان های داوطلب از جمله انجمن ناتوانی های یادگیری یوکان و انجمن حقوقی یوکان نقش داشته است.

ویلیام کلاسن، که در کار خود کلاه های زیادی به سر گذاشته است ، از جمله به عنوان یک افسر RCMP در تسلین ، یک افسر حفاظت ، یک زیست شناس حیات وحش و معاون وزیر با دولت یوکان او همچنین از اوایل دهه 1970 با کلیسای باپتیست Riverdale ، باشگاه اسلحه Whitehorse ، انجمن کشاورزی یوکان و ارتش نجات درگیر شده است.

بزرگتر Ta’an Kwä ch’än Frances Woolsey ، درست با رئیس سابق Ta’an Kwä ch’än شورای Ruth Massie. وولسی یکی از محرمانه سفارشات یوكون است. (ارائه شده توسط Frances Woolsey)

فرانسیس وولسی ، یک بزرگ محترم Ta’an Kwäch’än و یک رهبر در ترویج فرهنگ بومی.

دکتر سالی مک دونالد، که از سال 1980 در خانواده وایت هورس و چندین انجمن یوکان پزشک خانواده بوده و بیش از 1000 نوزاد را در این منطقه تحویل داده است. وی همچنین در پایان زندگی خود به مردم کمک کرده است.

گرتی تام ، که به احیای زبان ملل اول در سرتاسر قلمرو کمک کرده است. وی از جزئیات الگوهای گفتاری خود استفاده کرد تا زمینه ای برای سیستم نوشتاری عملی برای زبان قبلاً نانوشته Tutchone شمالی فراهم کند. وی از سال 1961 تا 1965 به عنوان مترجم و پخش کننده نیمه وقت رادیو CBC در وایت هورس کار می کرد.

اگنس میلز، یکی از بزرگان وونتوت گوئیچین که به عنوان پیشوای ملی بنیاد مشارکت تاندربرد برای پیشبرد حقوق بومیان کار کرده و اولین رئیس سازمان ملل در کانون اصلاح و تربیت اسب سفید بود.

دادگستری دادگاه عالی یوکان سوزان دانکن با رئیس دادگاه عالی بازنشسته رون Veale ، در سال 2018. در این سال ، Veale یکی از افراد مشمول حکم یوکان است. (جین اسپوناگل / CBC)

محترم رون ول که اولین کسی بود که عنوان رئیس دادگستری یوکان را بدست آورد و اولین اقدامات مدنی را در مورد سو ab استفاده های کودکان بومی در مدارس مسکونی آغاز کرد.

دفتر کمیساریا می گوید که در حال ارسال ویدئویی برای شناسایی دریافت کنندگان امسال در آن خواهد بود صفحه فیس بوکدر تاریخ 1 ژانویه