مدارس مسکونی در NL: گفتگوی زنده اتاق ها با آندریا پروکتر و کایلا باری

تجربه نیوفاندلند و لابرادور با مدارس مسکونی بومی اغلب در گفتگوی ملی گنجانده نمی شود. اما تقریباً 2000 کودک از اوایل دهه 1900 تا زمان تعطیل شدن آخرین مدرسه در سال 1980 در شش مدرسه شبانه روزی در لابرادور و یک پرورشگاه در سنت آنتونی تحصیل کردند.

سه شنبه ساعت 7 بعدازظهر NT (ساعت 6:30 بعد از ظهر در بیشتر لابرادور) برای گفتگوی زنده در مورد تاریخ مدارس مسکونی این استان با آندره پروکر و کایلا باری ، در صفحه فیس بوک CBC نیوفاندلند و لابرادور به ما بپیوندید.

پس از عذرخواهی نخست وزیر جاستین ترودو در نوامبر 2017 ، یک تیم شفا و بزرگداشت برای جمع آوری داستان از دانش آموزان سابق مدارس مسکونی در لابرادور و سنت آنتونی تشکیل شد. به عنوان بخشی از تیم ، آندره پروکر تاریخچه م theسسات را با محوریت داستان های دانشجویان سابق در کتاب خود ثبت کرد ، یک سفر طولانی: مدارس مسکونی در لابرادور و نیوفاندلند.

آندره پروکر ، سمت چپ ، نویسنده کتاب یک سفر طولانی: مدارس مسکونی در لابرادور و نیوفاندلند و کایلا باری ، بایگانی پروژه شفا و بزرگداشت با اتاق ها ، روز سه شنبه در مورد تاریخچه مدارس مسکونی در این استان گفتگو خواهند کرد. (اتاقها )

داستان ها و تجربیات دانشجویان سابق به صورت آنلاین و در نمایشگاه اتاقها موجود است به قول خودشان: زندگی برای دانش آموزان لابرادور در مدرسه مسکونی.

آندره پروکر بر اساس کار خود با پروژه شفا و بزرگداشت ، تاریخچه مدارس مسکونی در این استان و نقش رهبران بومی را در تغییر سیستم برای ایجاد گزینه های آموزشی بهتر برای فرزندانشان ترسیم می کند. Kayla Burry ، بایگانی پروژه شفابخشی و بزرگداشت ، در مجموعه داستان های آنلاین و نمایشگاه عمیق تر خواهد شد و چند فیلم از داستان های دانشجویان سابق را به اشتراک می گذارد.

بیشتر بخوانید از CBC Newfoundland and Labrador