مقامات بهداشتی هشدار می دهند که قانون شکنان به معنای COVID بیشتر در Fond du Lac است

مقامات در شمال ساسکاچوان هشدار می دهند که ساکنان یک جامعه از راه دور مبتلا به شیوع COVID-19 با نادیده گرفتن پروتکل های بهداشت عمومی ، مردم را در معرض خطر قرار می دهند.

اداره بهداشت Athabasca می گوید افرادی که در Fond du Lac Denesuline First Nation در معرض COVID-19 قرار دارند – از جمله برخی از آنها علائمی را تجربه می کنند – از انجام آزمایش خودداری کرده اند.

این می گوید برخی حتی در مهمانی ها میزبانی می کنند.

این مقام بهداشت در یک پست فیس بوکی می گوید کسانی که به سمت خود منزوی شدن سوق داده شده اند زیرا آزمایش COVID-19 مثبت بوده یا با کسی که این کار را انجام داده ارتباط نزدیک داشته اند ، این دستورات را دنبال نمی کنند.

این پست ادامه می دهد ، بسیاری از این افراد در فروشگاه شمال مراجعه می کنند که به گفته آنها همه را در معرض خطر قرار می دهد ، از جمله پرستاران و پیراپزشکان جامعه.

کمی بیش از دو هفته پیش ، جمعیت پرواز در حدود 1000 نفر هیچ موردی نداشت ، اما تا روز یکشنبه 63 مورد را گزارش کرد که 52 مورد از آنها فعال بودند.

به دلیل مشکلات مکانیکی در تصفیه خانه ، هفته ها است که به طور مداوم آب جاری برای تمیز کردن و شستن دست در Fond du Lac وجود ندارد و برخی از مقامات بهداشتی گفته اند که ممکن است در شیوع ویروس نقش داشته باشد.

در پست روز یکشنبه توسط اداره بهداشت Athabasca آمده است: “مهمانی های خانگی در جامعه همچنان برگزار می شود که افراد زیادی در آن شرکت می کنند. ما از یک مهمانی که بیش از 50 نفر در این هفته گذشته شرکت کرده اند مطلع هستیم.”

“این رویداد می تواند یک پخش کننده فوق العاده در جامعه باشد.”

در این پست اشاره شده است که برخی از افراد بهبود یافته اند ، اما می گوید افراد باید حداقل سه هفته دیگر محدودیت ها را دنبال کنند تا عفونت ها به صفر برسد.

در این مقاله آمده است: “این امر تعهد همه افراد جامعه را خواهد گرفت نه فقط برخی از شما”.

این مقام هفته گذشته تخمین زد که بیش از دو سوم موارد فعال به مدرسه جامعه بسته شده است.

این انجمن روز یکشنبه در فیس بوک گفت که 325 نفر در Fond du Lac – تقریباً یک سوم جمعیت – در حال حاضر تماس نزدیک با فردی با COVID-19 محسوب می شوند.

ساسکاچوان 236 مورد جدید COVID-19 را روز یکشنبه گزارش کرد. هیچ مرگ اضافی گزارش نشده است ، به این معنی که کل استان در 33 نفر باقی مانده است.