منیتوبا در حالی که 28 عضو در خانه مراقبت آلوده شده اند ، نبرد با “شیوع درون یک شیوع” را آغاز می کند

چهل و یک نفر که به خانه نگهداری منیتوبای شمالی مرتبط هستند از نظر آزمایش COVID-19 مثبت هستند ، زیرا جامعه اطراف با افزایش قابل توجهی در موارد خاص خود روبرو می شود.

کریستین سینکلر (رئیس) Onekanew (رئیس) گفت: تاکنون عفونت در خانه مراقبت از یادبود Rod McGillivary در Opaskwayak Cree Nation شامل همه 28 نفر از ساکنان آن و 13 نفر از 48 کارگر این خانه است.

وی روز شنبه گفت که اولین تیم واکنش سریع تحت نظارت ملل در حال کار برای شناسایی و جداسازی موارد مثبت اضافی در جامعه است.

سینکلر گفت: “راهی که توسط تیم به ما داده شد این بود که ما در یک شیوع شیوع داریم.”

“برای مقابله با این وضعیت بسیار سخت است ، زیرا می دانیم که 28 نفر از بزرگان ما به COVID-19 آلوده شده اند.

سینکلر گفت ، شیوع در خانه مراقبت از 21 اکتبر آغاز شد ، زمانی که یک عضو کارمند COVID-19 تشخیص داده شد. در عرض دو هفته ، بیماری بسیار بیشتر شیوع یافته بود – و در اوایل این هفته ، زندگی یکی از ساکنان خانه را گرفت.

سینکلر گفت که پرونده ها در Opaskwayak – جامعه ای در حدود 520 کیلومتری شمال غربی وینیپگ ، در نزدیکی Pas – و در دیگر ملل اول در نزدیکی این کشورها افزایش می یابد ، و تعداد بیشتری از اعضای جامعه را آلوده می کنند و تعداد بیشتری از کارکنان مراقبت های بهداشتی را مجبور می کنند که از محل کار خود در خانه بمانند. روز جمعه ، Opaskwayak 20 درصد میزان آلودگی به COVID-19 داشت.

در همین حال ، بیش از نیمی از جوامع ملل اول در مانیتوبا اکنون موارد COVID-19 را گزارش کرده اند.

طبق اولین دبیرخانه بهداشت و اجتماعی ملل مانیتوبا ، از جمعه ، اولین ملل 24 درصد از بستری های مرتبط با ویروس کرونا و 35 درصد بیماران COVID-19 را تحت مراقبت های ویژه تشکیل می دهند.

در Opaskwayak Cree Nation ، بستری شدن در بیمارستان شامل یک پرستار از خانه مراقبت است که سینکلر می گوید باعث نگرانی رهبران جامعه در مورد تأثیر شیوع آن بر سیستم بهداشت و درمان منطقه می شود.

وی گفت: “کارکنان ما در حال رسیدن به نقطه شکست هستند ، و تحت فشار قرار می گیرند.” “ما به پرستاران بیشتری نیاز داریم تا وارد کار شوند تا بتوانند برخی از وظایف پرستاران و پرسنلی را که در خانه مراقبت دارند انجام دهند که مثبت باشد.”

سینکلر اظهار امیدواری کرد که استان بتواند پرستاران بیشتری را به جامعه بیاورد تا بتواند بخشی از فشارها را کاهش دهد.

سینکلر روز جمعه در یک خبرنامه گفت که این جامعه همچنین قوانین جدیدی را وضع کرده است که به مدت 28 روز لازم الاجرا خواهد بود.

این اقدامات شامل تنها اجازه دادن به یک نفر در هر خانوار برای رفتن به وسایل ضروری مانند مواد غذایی و دارو (به استثنای کارگران خدمات ضروری) و ممنوعیت اجتماعات با افراد خارج از خانه است.

سینکلر گفت که وی همچنین در روز جمعه با دولت فدرال درخواستی را برای دریافت ارزیابی از میزان حمایت جامعه نیاز دارد و اینکه آیا اقدامات دیگری مانند آوردن ارتش باید انجام شود.

سینکلر گفت ، بسیاری از افراد در Opaskwayak دارای بیماری های مزمن مانند دیابت هستند که باعث آسیب پذیری بیشتر آنها در برابر عوارض جدی COVID-19 می شود. وی از مردم جامعه و فراتر از آن می خواهد كه توصیه های بهداشت عمومی را دنبال كنند تا بتوانند در مورد موارد افزایش یافته در منطقه كنترل كنند.

وی گفت: “در خانه بمانید ، به خانواده خود احترام بگذارید ، به خود احترام بگذارید ، به همدیگر احترام بگذارید تا این بگذرد.”