هنرمند Red Lake مضامین هنری Ojibwe را به جعبه های تعطیلات Purolator آورده است

یک هنرمند ، اصالتاً اهل Red Lake ، Ont. ، در این فصل تعطیلات چشم و دست زیادی به کارهای هنری خود خواهد داشت.

پاتریک هانتر یکی از 13 هنرمند کانادایی است که توسط Purolator انتخاب شده است تا کارهای خود را در جعبه های حمل و نقل با موضوع فصلی نشان دهد.

هانتر که یک هنرمند دو روحیه و مکتب وودلند است ، گفت که از کارهای نوروال موریسو الهام گرفته است.

وی گفت: این هنر روی جعبه های حمل و نقل که طراحی کرده نشان دهنده فرهنگ بومی وی است.

وی گفت: “من ، اوجیبوه ، دوست دارم بسیاری از موكلوك ها را با طرح های گل Ojibwe به آنها هدیه دهم.” ” هدیه گفت. “می دانید چقدر باحال است که یک بچه کوچک باشید و آن را زیر درخت بیاورید و فرهنگ خود را بازنمایی کنید؟”

Purolator گفت که آنها قصد دارند 46 میلیون بسته را در این فصل تعطیلات منتقل کنند و هزاران طرح پاتریک هانتر زیر درختان در سراسر کشور و سراسر جهان ساخته خواهد شد.

پاتریک هانتر یک هنرمند 2 روح ، اوجیبوه ، وودلند اهل Red Lake ، ON است (اعتبار عکس: Purolator)

هانتر از سال 2014 ، زمانی که “Patrick Hunter Art & Design” راه اندازی شد ، به طور حرفه ای کار می کند.

وی گفت که هدف ایجاد آگاهی از شمایل نگاری بومی از طریق کارهای هنری است که باعث می شود مردم احساس خوبی داشته باشند.

هانتر در حال حاضر در تورنتو زندگی می کند ، اما گفت که بسیاری از او که است و آنچه انجام می دهد از محل بزرگ شدن او مطلع می شود.

وی گفت: “یادم می آید که روی تپه ای ایستاده بودم و فقط به اطراف نگاه می کردم و چیزی جز درختان ، سنگها و دریاچه نمی دیدم. “و من فکر می کنم در آن زمان ، شما می دانید ، 17 یا 16 سال ، من نمی توانستم صبر کنم تا ترک کنم. من می دانستم که دنیای بزرگ تری وجود دارد. اما شما می دانید ، به من 32 ساله ، و من نمی توانم صبر کنم تا به عقب برگردید. این قطعاً کاملاً روی کار تأثیرگذار بود زیرا کار من اساساً فقط نقاشی طبیعت است. “

هانتر گفت که برای تعطیلات معمولاً به خانه Red Lake سفر می کند ، اما به گفته COVID-19 ، او کریسمس امسال در تورنتو اقامت خواهد داشت.

هانتر گفت: “من می خواهم بروم و درختی بیاورم ، اما آپارتمان من فوق العاده كوچك است ، بنابراین مجبور هستم یك كوچك را پیدا كنم.” دوستان و خانواده و چیزهای دیگر. این یک روز خاص است ، اما من خوب خواهم شد. “