چرخش نیروی کار برای از سرگیری در سد Keeyask در میان شیوع COVID-19

مانیتوبا هیدرو کارگران را به محل ساخت ایستگاه تولیدی کیاسک بازگرداند ، جایی که استان در اواخر اکتبر شیوع آن را اعلام کرد.

مانیتوبا هیدرو روز یکشنبه در خبری اعلام کرد ، دور دوم آزمایش برای همه کارگران ، که در تاریخ 12 تا 14 نوامبر انجام شد ، یک مورد مثبت تایید شده و چهار مورد احتمالی پیدا کرد.

جی گروال ، رئیس و مدیرعامل شرکت تاج گفت: “ما این دور دوم آزمایش همه کارگران را در محل انجام دادیم که به دلیل احتیاط فراوان به عنوان یک اقدام محتاطانه و فعال برای ادامه محدودیت انتقال COVID-19 در سایت کیاسک انجام شد.” .

“با تشکر از اقدامات انجام شده طی دو هفته پیش ، ما شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد آزمایشات مثبت تأیید شده و پیش فرض و مهمتر از آن ، کاهش زیادی در تعداد تماس های نزدیک هستیم.”

این برنامه از روز دوشنبه و در حدود 725 کیلومتری شمال وینیپگ در نزدیکی گیلام ، من ، چرخش جدیدی از کارگران را به محل می فرستد و تعداد افراد آنجا را افزایش می دهد ، اگرچه Keeyask هنوز به عنوان شیوع در COVID استان ذکر شده است – وب سایت 19

در ابتدای ماه ، شرکت کراون پس از مثبت شدن آزمایش چند کارگر برای ویروس کرونا ، کارمندان در محل را از 770 نفر به 550 نفر کاهش داد.

در دور اول آزمایش ، مانیتوبا هیدرو 24 مورد مثبت و هشت مورد “نامشخص” یا فرضی را شناسایی کرد. بیش از 130 تماس نزدیک شناسایی شده جدا شده است.

رهبران سازمان ملل در منطقه گفتند که آنها فکر نمی کنند مانیتوبا هیدرو باید تعداد بیشتری کارگر بیاورد.

رئیس دورین اسپنس از Tataskweyak Cree Nation در بیانیه ای گفت: “به عنوان اولین ملت ها ، این اولین بار نیست که با بیماری های مهلکی روبرو می شویم که مردم و جوامع ما را تهدید می کند. اما این بار می توانیم سهم خود را برای جلوگیری از آن انجام دهیم.”

“ما تا زمان کنترل شیوع بیماری در استان با هرگونه افزایش کارگران در کیاسک مخالف هستیم.”

موریس بردی ، رئیس Fox Lake Cree Nation ، اظهار داشت که نسبت به چرخش جدید بسیار نگران است.

وی در بیانیه ای گفت: “اکنون زمان تقویت نیروی کار نیست. ما باید اقدامات حفاظتی بیشتری را اعمال کنیم و همه با هم کار کنیم.”

هر دو ملل اول بخشی از توافق نامه توسعه مشترک کی کی هستند که بر اساس آن ایستگاه تولید در حال ساخت است.

منیتوبا هنوز در سیستم پاسخ همه گیر خود در سطح قرمز یا بحرانی است.

مانیتوبا هیدرو گفت ، همه کارگران ، صرف نظر از اینکه از کجا سفر می کنند ، باید 14 روز قبل از رفتن به محل کار خود را منزوی کنند و از نظر علائم مورد بررسی قرار می گیرند.