آزمایش مادر Nunavut برای COVID-19 روز پس از زایمان در بیمارستان وینیپگ مثبت است

یک مادر تازه وارد از Sanikiluaq ، نوناووت ، هفته گذشته هنگامی که آزمایش COVID-19 را فقط چند روز پس از زایمان نوزاد با سزارین انجام داد ، تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان وینیپگ قرار گرفت.

این پرونده در مورد خطرات اتکا به سفرهای بین استانی برای دسترسی به خدمات پزشکی صحبت می کند.

اعتقاد بر این است که شیوع COVID-19 که از اوایل این ماه در Sanikiluaq آغاز شده بود ، مهار شده است ، اما مادران باردار در جامعه کمتر از 1000 نفر هنوز باید برای تحویل نوزادان خود به وینیپگ سفر کنند. از روز یکشنبه ، بیش از 9000 مورد فعال در مانیتوبا رخ داده است.

جانی کوکی ، شهردار Sanikiluaq گفت که دخترش Silatik Qavvik و همسرش نزدیک به دو هفته در این استان بودند و برای تولد فرزند خود آماده می شدند.

دو روز پس از اطلاع از داشتن یک نوه جدید ، کوکی و همسرش آنی خبر دشواری را در مورد نتیجه آزمایش COVID-19 دختر خود دریافت کردند.

او گفت وقتی شنید نمی تواند مستقیم فکر کند.

وی گفت: “همسرم با اشک اشک تلفن را به من تحویل داد.” “چه زمانی [Qavvik] شروع به توصیف اینکه او COVID است ، و نتایج مثبت بود ، من احساس وحشت کردم و چشمهایم پاره شد. وقتی من کنار او نیستم کنار آمدن با این مسئله بسیار سخت بود. “

مادر تازه وارد تحت حمایت تنفسی قرار گرفت. وی همچنین برای بهبودی از ویروس و جراحی زایمان از نوزاد و همسرش جدا شد.

Qavvik روز پنجشنبه در فیس بوک ارسال کرد ، درخواست دعا و قدرت کرد و از مردم خواست که با COVID-19 مانند یک خطر واقعی رفتار کنند.

“مردم این را جدی نمی گیرند. آنها فکر می کنند COVID-19 خنده دار است. اکنون به کجا نگاه کن. من در NICU هستم. این اصلاً خنده دار نیست. من خیلی می ترسم ، برای بهتر شدن اینجا هستم” او نوشت. “اگر شما نیاز به انجام یک قفل قفل دارید ، به دقت گوش دهید ، ملاقات نکنید ، دستان خود را بشوید ، از راه دور اجتماعی. من از شما التماس می کنم این کار را انجام دهید ، من در تلاش هستم تا زندگی را نجات دهم.”

خانواده جوان اکنون وضعیت بهتری دارند و قاویک ، در حالی که هنوز در بیمارستان بهبود می یابد ، توانسته است کودک خود را ببیند.

جانی کوکی ، شهردار Sanikiluaq به همراه همسرش آنی. او می گوید خانواده اش از اینکه دخترشان هنگام سفر به دلایل پزشکی COVID-19 را گرفتار شده ناراحت بودند. وی می گوید مردم برای حفظ امنیت سایر خانواده ها باید از قوانین بهداشت عمومی پیروی کنند. (ارائه شده توسط جانی کوکی)

کوکی می گوید عزیزان خود را ایمن نگه دارید

کوکی گفت که او داستان خانواده اش را به اشتراک می گذارد تا مردم هوشیارتر باشند و همه گیری را جدی بگیرند. او از Nunavummiut می خواهد که با پیروی از دستورات بهداشت عمومی عزیزان خود را در امان نگه دارد.

وی گفت: “من نیاز به انتشار این خبر دارم.” “همه در نوناووت باید بسیار مراقب باشند. آنچه را پزشكان به ما می گویند عمل كنید. دستها ، مسافت اجتماعی خود را بشویید ، ماسك بزنید و از اجتماعات پرهیز كنید و ملاقات نكنید.”

اوایل این ماه دو مورد از COVID-19 در جامعه جزایر بلچر در Sanikiluaq وجود داشت. هر دو نفر از آن زمان بهبود یافته اند.

کوکی گفت که شهرداری از ابتدای شیوع همه گیر ، دستورالعمل های بهداشت عمومی را اجرا می کند ، از زمان آغاز قفل در سراسر قلمرو تقریباً دو هفته پیش ، تلاش های بیشتری نیز انجام شده است.

وی گفت: “من تلاش كرده ام كه ​​آزاد باشم تا افراد جامعه من آگاه شوند و از گفته های نمایندگان بهداشت پیروی كنند.”