آزمایش 5 نفر در Attwapiskat برای COVID-19 مثبت است

پس از مثبت شدن آزمایش پنج نفر از نظر COVID-19 ، انجمن جیمز بی کری در Attapiskiskat در حال قفل شدن است.

اداره بهداشت Weeneebayko می گوید افراد آلوده خود منزوی هستند و مقامات بهداشت عمومی در تماس هستند با تماس های نزدیک آنها.

در اولین انتشار Attaptiskat First Nation گفته است که نمونه هایی از افرادی که با کسانی که مثبت آزمایش می کنند زندگی می کنند برای آزمایش سریع به کارخانه Moose ارسال شده اند.

رئیس و شورا به 1800 نفر از افراد منزوی پرواز می گوید كه در خانه بمانند ، بازدیدكنندگان را نپذیرند و به ملاقات نروند ، هر وقت از خانه خارج می شوی ماسك بزنند و “فقط برای خرید وسایل ضروری و برای خرید شخص برای رفتن به فروشگاه و فقط یک بار رفتن. “

در متن انتشار اولین ملت آمده است: “همه ما باید در این مدت آرام باشیم.”

“ما باید به کار مشترک ادامه دهیم و از طریق همه تلاش های جمعی ما خواهد بود که می توانیم جامعه خود را ایمن نگه داریم.”

تندر ایر می گوید دو خدمه ای که با یک مسافر به مقصد آتاپوایسکات پرواز کرده اند و بعداً آزمایش COVID-19 مثبت است ، اکنون از خود جدا شده و هیچ علامتی ندارند. (تندر هوا)

واحد بهداشت Porcupine هشدار داده است در معرض خطر بالقوه قرار گرفتن در معرض COVID-19 در پرواز ساعت 8:15 صبح تندر ایر از تیمینز به Attapiskiskat در 23 نوامبر.

رئیس شرکت هواپیمایی جیم هولم می گوید که دو خدمه و 9 مسافر در آن پرواز بودند.

وی می گوید این دو کارمند در حال منزوی شدن از خود هستند و هیچ علائمی مشاهده نکرده اند و به مسافران دیگری که در 11 روز گذشته با آنها پرواز کرده اند اطلاع داده شده است.

هولم می گوید این یک زمان عصبی خردکن برای یک حامل کوچک مانند تندر ایر است.

او می گوید: “این چنین است. در صنعت هواپیمایی چیزی نیست که شما بخواهید بشنوید ، حدس می زنم در هر صنعتی چیزی نیست که شما بخواهید بشنوید. این یک تأثیر سو ad بر همه مردم و خود تجارت دارد.”

جوامع دورافتاده ساحل خلیج جیمز در طی همه گیر شدن بیماری چندین بار درهای خود را به روی مسافران هوایی بسته اند ، اما در هفته های اخیر به بازدیدکنندگان اجازه می دادند.

هولم می گوید تندر ایر به پرواز خود ادامه می دهد و محموله های مورد نیاز را به شمال منتقل می كند.

مقامات بهداشت عمومی می گویند که در معرض خطر کمتری در ایست ساید ماریو در تیمینز حدود ساعت 8 بعد از ظهر 20 نوامبر و در رستوران خانوادگی سیوا در تیمینز حدود ساعت 6 بعد از ظهر 22 نوامبر است.