اعضای اولین ملت Ehattesaht در پی شیوع COVID-19 و قطع مکرر برق در تلاش هستند

شیوع موارد COVID-19 ، همراه با قطع مکرر برق و آب و هوای نابسامان ، یک جامعه بومی جزیره ونکوور را مجبور به قفل شدن کرده است.

اولین ملت Ehattesaht ، محل زندگی حدود 100 نفر ، در ساحل شمال غربی جزیره در نزدیکی Zeballos ، BC پیش از میلاد واقع شده است. در 14 نوامبر ، یک مورد مثبت COVID-19 پس از چهار روز قطع برق در جامعه تأیید شد. طی یک هفته ، 16 مورد وجود داشت و اکنون نیمی از ساکنان در انزوا هستند.

رئیس سیمون جان در مصاحبه ای درمورد CBC گفت: “ما در حال یادگیری برخی درس های سخت هستیم و بهترین توصیه ای که می توانیم به جوامعی مانند جامعه خود بکنیم این است که فقط در خانه بمانیم – این تنها راهی است که می توانیم مردم را ایمن نگه داریم.” در جزیره.

جان می گوید در حالی که هنوز هیچ كسی در بیمارستان بستری نشده است ، بعضی از افراد به هتلها منتقل شده اند تا در صورت نیاز به خدمات پزشكی نزدیك شوند.

بیمارستان North Island در رودخانه کمپبل تقریباً سه ساعت با ماشین فاصله دارد. و جاده داخل و خارج از قلمرو احتساط ، که به گفته جان ، توسط وزارت جنگل ها به خوبی حفظ می شود ، هنوز هم می تواند به راحتی توسط یک یا دو درخت سرنگون شده مسدود شود.

اولین ملت Ehattesaht در ورودی Zeballos در نزدیکی روستای Zeballos واقع شده است ، در اینجا در ساحل شمال غربی جزیره ونکوور واقع شده است. این انجمن از طریق هوا یا از طریق جاده ای که به بزرگراه 19 متصل است قابل دسترسی است. (دهکده Zeballos)

و این یک احتمال مشخص در حال حاضر است ، زیرا این منطقه بارها و بارها تحت تأثیر وزش باد شدید و هوا طوفانی قرار گرفته است ، و باعث شده است که جامعه در حال حاضر دو بار قدرت خود را از دست بدهد در حالی که مردم با تأثیر ویروس دست و پنجه نرم می کنند.

محیط زیست کانادا امروز دوشنبه هشدار باد دیگری را برای منطقه ساحلی شمال پیش از میلاد صادر کرد و هشدار داد که وزش باد تا 100 کیلومتر در ساعت احتمال دارد تا سه شنبه.

COVID-19 مسائل دیگر را افشا می کند

جان گفت که افراد جامعه برای تهیه غذا و آنچه می توانند برای افراد منزوی در خانه فراهم کنند ، گرد هم آمده اند. وی گفت که وضعیت فعلی ممکن است دارای یک نقره باشد زیرا همه گیری در معرض مسائلی است که ملت سالها با آن درگیر بوده اند.

جان گفت ، “او واقعاً زمان خوبی است تا بسیاری از موقعیت های خود را به جلو سوق دهیم. مانند این ، سلامتی یا حتی ارتباط ما با جهان می تواند به همین دلیل تغییر كند.”

وی گفت ، این کمک می تواند شامل بهبود ارتباطات برق آبی و اینترنتی و همچنین دسترسی به خدمات بهداشتی باشد.

جان گفت ملت همچنین مایل است به گزینه هایی برای گسترش پایگاه زمینی خود نگاه كند تا بتواند مسكن بیشتری برای اعضای خود اضافه كند. در حال حاضر ، او گفت که بسیاری از مردم در نزدیکی یکدیگر در حال جداسازی هستند.

به گفته جان ، چهار نفر از افراد جامعه تاکنون از بیماری COVID-19 بهبود یافته اند.

برای شنیدن مصاحبه کامل با رئیس سیمون جان در CBC در جزیره، روی پیوند صوتی زیر ضربه بزنید:

در جزیره6:23برخورد طوفان ها از هر دو نوع هوا و تنوع COVID. ما با رئیس اولین ملت احتساط در نزدیکی Zeballos گفتگو کردیم

گریگور کریگی با رئیس سیمون جان با اولین ملت اتحاد در نزدیکی Zeballos گفتگو کرد ، در مورد اینکه طوفان های زمستانی شدید ، قطع برق و COVID چه تاثیری بر جامعه وی دارد. 6:23