افسر ادموندستون که از صحبت در مورد مرگ شانتل مور خندید ، باید دوره بومی را طی کند

وكیل نماینده املاك شانتل مور می گوید اقدامات انضباطی به دستور رئیس پلیس ادموندستون علیه اینسپ. استیو رابینسون “یک شروع خوب” است اما وکیل همچنین می خواهد افسر نیوبرانزویک را برای یک دوره بدون حقوق تعلیق کند.

TJ Burke گفت که رئیس پلیس ، آلن لانگ اساساً شکایت رسمی رابینسون را متهم به “خندیدن و پوزخند زدن” هنگام مکالمه با خبرنگار CTV در 4 ژوئن ، ساعاتی پس از کشته شدن مور توسط مأموری که به منظور انجام کار به آپارتمان او کشته شد ، تأیید کرد. یک بررسی سلامتی.

به رابینسون دستور داده شده است که در دوره 12 درس بومی کانادا شرکت کند ، که توسط دانشکده مطالعات بومی دانشگاه آلبرتا بصورت آنلاین ارائه می شود.

بورك كه در 17 نوامبر از تحریم های رابینسون مطلع شد ، گفت: “این چیزی است كه هر افسر عالی رتبه در كشور باید از قبل داشته باشد.”

به گفته بورک ، رابینسون همچنین پس از اتمام دوره ، ملاقات می کند تا با یک “بزرگ ماداواسکا مالزیت” ملاقات کند تا “آنچه در سفر خود برای دانش کشف کرده است و در مورد تأثیر نظرات خود در رسانه ها بحث کند”.

علاوه بر این ، رابینسون ملزم به آموزش روابط رسانه ای است و باید گزینه های آموزش آگاهی فرهنگی را برای سایر کارکنان نیروی پلیس ادموندستون توصیه کند.

تمام مراحل باید تا 31 دسامبر 2020 به پایان برسد.

مور ، 26 ساله ، در ماه ژوئن در هنگام کنترل سلامتی در ادموندستون مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفت و کشته شد. (شانتل مور / فیس بوک)

سخنگوی پلیس ادموندستون در بیانیه ای به سی بی سی نیوز گفت که رئیس لانگ نمی تواند اظهار نظری کند ، زیرا “در بخش 22.1 قانون پلیس نیوبرانزویک (NBPA) ، مخزن اقدامات انتظامی و اصلاحی محرمانه است.”

“پلیس در حال بررسی دقیق است”: وکیل دادگستری

بورک گفت که رفتار رابینسون باعث خجالت نیروهای پلیس در سراسر کشور شده است.

“پس از تیراندازی زن جوانی توسط یکی از پاسبانانش در تلویزیون می خندید و خنده می گرفت؟” بورک گفت

“ما در دوره ای هستیم که در نتیجه بسیاری از امور ، پلیس مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. یکی از آنها میزان نامتناسب سیاه پوستان ، بومی ها و رنگین پوستان است که توسط افسران دستگیر می شوند ، که توسط دادگاه ها زندانی می شوند و در زمینه تبعیض سیستمیک. ”

هنگامی که از او پرسیدند چه مدت تعلیق بدون حقوق را از کمیسیون پلیس نیوبرانزویک می خواهد ، بورک گفت که پرونده های دیگر را بررسی می کند. بورک گفت ، ممکن است یک فرد متوسط ​​فکر کند که یک هفته مناسب است ، اما ممکن است پیش بینی کند که دو یا سه روز واقع بینانه تر است.

“این می تواند کمی از نظر مالی به او آسیب برساند.”

تی جی بورک ، وكیل نمایندگی املاك مور ، می گوید رفتار رابینسون باعث خجالت نیروهای پلیس در سراسر كشور می شود. (Jonathan Collicott / CBC)

از همه مهمتر ، بورک گفت ، این یک پیام بازدارندگی خواهد داشت.

“دیگر افسران پلیس می فهمند که وقتی جلوی دوربین تلویزیون قرار می گیرید و قرار است پس از یک وضعیت جدی مداخله پلیس در سراسر استان ، منطقه اقیانوس اطلس و کشور پخش شوید … نباید لبخند بزنید و بخندید. در مورد رفتار افسر خود ، “بورک گفت. “این به بالاترین درجه توهین آمیز است.”

رابینسون در ماه ژوئن برای رفتار خود عذرخواهی کرد و بیانیه ای در وب سایت City of Edmundston منتشر شد.

“من درک می کنم که واکنش من در دوربین باعث ناامیدی و نگرانی می شود. من صمیمانه عذرخواهی می کنم اگر به عنوان بی احتیاطی یا بی مهری تفسیر شود یا درک شود. این کاملاً صدق نمی کند. من همدردی عمیق دارم و به خانواده ، دوستان قربانی تسلیت می گویم و به جامعه بومیان ، “رابینسون گفت.

“من امیدوارم که آنها ممکن است برای راهنمایی این شخص از من بخواهند”

ایملدا پرلی ، مربی در مرکز میکماق-ولاستوکی در دانشگاه نیوبرانزویک و سازمان دهنده یک پیاده روی درمانی به یاد مور ، گفت که او از پیشنهاد دیدار رابینسون با یک بزرگتر ولستوکی استقبال می کند.

او حتی دوست دارد برای کمک انتخاب شود.

آنها باید به اندازه کافی فروتن باشند تا اعتراف کنند که چیزی درباره ما نمی دانند.– ایملدا پرلی ، در مورد پلیس صحبت می کند

“من آرزو می کنم [the police would] از ما ، کسانی که در زمینه آگاهی فرهنگی کار کرده اند ، بخواهید در مورد چگونگی بهبود نژادپرستی سیستمی صحبت کنیم “.

“من امیدوارم که آنها ممکن است از من بخواهند تا این فرد را از طریق آگاهی ، فروتنی ، حساسیت ، شایستگی و در نهایت ایمنی راهنمایی کنم.”

پرلی گفت که دوره های بومی در نیوبرانزویک وجود دارد و او دوست دارد که رابینسون در استان خود یک دوره بگذرد.

ایملدا پرلی ، مربی در مرکز میکماق-ولاستوکی در دانشگاه نیوبرانزویک ، از پیشنهاد ملاقات رابینسون با یک بزرگتر ولستوکی استقبال می کند. (ارائه شده توسط لوگان پرلی)

پرلی گفت که پلیس کارهای بیشتری می تواند انجام دهد تا یک رابطه مثبت مداوم با جوامع بومی را ارتقا دهد.

وی گفت: “آنها باید به اندازه کافی فروتن باشند تا اعتراف کنند که چیزی درباره ما نمی دانند.” “شما نمی توانید فقط از طریق یک دوره آنلاین این کار را انجام دهید. شما فقط نمی توانید اطلاعات را بارگیری کنید و فکر کنید که این باعث تغییر شما می شود.”

رابینسون “باید به اجتماع ما و آتش شورای ما بیاید. برای رانندگی در اجتماعات ما بیایید. بیایید کودکان ما را ببینید ، که با زمین های بازی محدود بازی می کنند. بیایید ببینید که در آن هیچ پیاده رو وجود ندارد. سپس خواهید دید که با چه تهدیدهای سلامتی روبرو هستیم ، و فرض نکنید که می دانید چه چیزی برای رفاه ما بهتر است. “