امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید

خرید آیفون 13 پرو مکس سبب میشود که بتوانید از قابلیت پروموشن در این صفحه نمایش هم بهره برده از نرخ تازهسازی ۱۲۰ هرتزی برای عملکرد روانتر انیمیشنها و اسکرول بهتر استفاده کنید. خرید گوشی آیفون با نوسانات قیمت ایفون کار بسیار چالشی است، از این رو ممکن است مشتریان نتوانند انتخاب گوشی اپل مناسب برای خود را به خوبی انجام دهند. این گوشی آیفون اپل در چهار رنگ خاکستری، نقرهای، سبز و گوشی آیفون 11 طلایی موجود است.

نمایشگر آیفون 5 نیز از نظر رنگ بهتر شده بود و تعادل خوبی را برقرار کرده بود . پرو مکس آیفون 12 در حافظههای 128، 256، 512 گیگابایت با 6 گیگابایت حافظه رم موجود است. امکان اضافه کردن حافظه خارجی وجود دارد؟ آیفون 12 پرو با تفاوت حافظه داخلی در سه دسته 512/ 256/ 128 گیگابایت با 6 گیگ رم عرضه شدهاست. دوربین پرو 12 از یه لنز مجزا تشکیل شده و هر سه لنز، محافظ سرامیکی دارد که مانع آسیب به شیشهها میشود. همچنین دوربین تله فوتوی این گوشی از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسلهای ۱.۰ میکرومتری بهره میبرد.

که در یک ماژول مربعی قرار گرفته و در کنار چنین سنورهایی از یک حسگر لیدار استفاده شدهاست. دوربین این گوشی سلفی دو تایی با حسگرهای self ID میباشد و اسپیکر تماس نیز در یک راستا و بالای نمایشگر قرار دارد. در تستهای ما، حتی با سطح افزایش زیاد، میتوانید بیش از یک روز از این محصول استفاده کنید. اگر قصد خرید گوشی آیفون 7 یا 7 پلاس را دارید از کد تخفیف iphone7 برای دریافت تخفیف ویژه فروشگاه الوآیفون استفاده کنید. البته این فناوری 5G بهینهسازی شده هم تاثیر بسزایی در مصرف حساب شدهتر باتری دارد و شما همچنان میتوانید روی خرید آیفون 13 پرو مکس به بهترین شکل ممکن حساب باز کنید.

تراشه A15 امسال علیرغم اینکه با همان فناوری ۵ نانومتری طراحی شده است، اما تعداد ترانزیستورهای بیشتری نسبت به سال گذشته دارد و عملکردی شگرف مخصوصا نسبت به بهترین تراشه گوشیهای اندرویدی، یعنی اسنپ دراگون دارد. نسخه جدید آیفون 12 با iOS 14.1 روانه بازار شدهاست که تراشه A14 Bionic با لیتوگرافی 5 نانومتری در آن بکار رفتهاست. اندازه بزرگتر، مهمترین عامل در افزایش ماندگاری بوده است و در کنار آن، میتوانیم به گزینههای صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر تراشه جدید و همچنین صفحه نمایش پروموشن هم اشاره کنیم که مصرف را کاملا کنترل کرده و اجازه نمیدهد که نرخ تازهسازی ۱۲۰ هرتزی، همواره روشن بوده و باتری را بیشتر مصرف کند.