‘این خانه ماست’: مسابقه عکس مناطق ساحلی خلیج جیمز را برجسته می کند

برگزارکنندگان یک مسابقه عکس با تمرکز بر منطقه دریایی خلیج جیمز شرقی و خلیج جنوب شرقی هادسون می گویند امسال مشارکت دوبرابر داشته اند – و آنها می گویند این نشان می دهد مردم به طور فزاینده ای مایل به افتخار خود در میهن های سنتی خود هستند.

هیئت حیات وحش منطقه دریایی Eeyou روز دوشنبه برندگان دومین مسابقه سالانه عکس خود را اعلام کرد و گفت که آنها بیش از 330 اثر از 43 شرکت کننده دریافت کرده اند ، که این دو برابر تعداد عکس ها و شرکت کنندگان در سال گذشته است.

آنجلا کاکسون ، مدیر مدیریت حیات وحش در هیئت مدیره گفت: “ما از میزان مشارکت واقعاً راضی هستیم.”

هیئت حیات وحش منطقه دریایی Eeyou پس از امضای توافق نامه ادعاهای زمینی منطقه Eeyou Marine با دولت فدرال در سال 2010 ایجاد شد. این هیئت مسئول مدیریت ، تنظیم و برداشت حیوانات وحشی در منطقه دریایی Eeyou است.

برایان استوارت با این شلیک انگشت پا ، مقام اول مسابقه عکس EMRWB را کسب کرد. (برایان استوارت)

كاكسون گفت: “ما این توافق نامه ادعای زمین را داریم كه برای دادن مالكیت و قدرت كری بر مدیریت منابع طبیعی ایجاد شده است.” این مسابقه “به مردم محلی راهی برای ابراز غرور در منطقه می دهد.”

در رده آزاد ، برندگان عبارت بودند از: جایزه اول – برایان استوارت (آبله زمستان). جایزه دوم – ماری جین نمک (برداشت زغال اخته) ؛ جایزه سوم – برایان استوارت (شکار غاز) ؛ و جایزه چهارم – Louie-Rene Kanatewat (غروب خورشید).

این جوایز از 800 دلار برای عکس مقام اول تا 200 دلار برای عکس مکان چهارم بود.

در رده حرفه ای ، جایزه اول به کاترین دهم (غروب خورشید) تعلق گرفت. جایزه این گروه 500 دلار بود.

کاکسون گفت که این مسابقه راهی به مردم می دهد تا خانه و فرهنگ خود را با دنیای خارج به اشتراک بگذارند.

“شما همه چیز را در فیس بوک می بینید ، اما اکنون یک بستر از طریق هیئت حیات وحش وجود دارد که نشان می دهد …” این خانه ماست ، اینجا اهمیت آن برای ما مهم است و این همان کاری است که ما در زمین انجام می دهیم. “

کاکسون گفت: “این بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ است.”

کاترین دهم با این شوت در نزدیکی Wemindji با کسب 500 دلار جایزه اول را در رده حرفه ای کسب کرد. (کاترین دهم)

کاکسون گفت که ارسال نتایج مسابقه در شبکه های اجتماعی به بیش از 5000 نفر رسیده است و برخی از عکس های ارسالی در هیئت حیات وحش منطقه دریایی Eeyou استفاده می شود سایت اینترنتی و خبرنامه ای که زمستان امسال منتشر نخواهد شد.

وی همچنین گفت که برخی از عکس ها بخشی از تقویمی است که هیئت مدیره در هفته های آینده ارائه خواهد کرد.

تیم هیئت مدیره در حال کار بر روی مسابقه سال آینده هستند و امیدوارند که یک گروه اضافی متمرکز بر عکس های تاریخی باشند.

كاكسون گفت: “به ما نشان دهید كه ساحل چقدر تغییر كرده است. به ما نشان دهید كه زندگی اولیه در ساحل چگونه بوده است. اردوگاه ها در جزایر دریایی چگونه بودند.”

کاکسون همچنین گفت که آنها همچنین به دنبال راه هایی برای گشودن رأی گیری در مورد انتخاب نهایی عکس ها برای افراد ساکن در جوامع ساحلی هستند.

این عکس توسط لوئی-رنه کاناتوات در ساحل شمال Chisasibi مقام چهارم را به دست آورد. (Louie-Rene Kanatewat)