این دامن روبان ایرلند لاکروس را به دلیل تعظیم در بازی های جهانی افتخار می کند

Cheyenne Lazore این دامن روبان را به منظور تشکر از ایرلند لاکروس برای تصمیم خود برای انصراف از بازی های جهانی لاکروس 2022 ، با اطمینان از ورود ملی پوشان Iroquois به مسابقات بین المللی ، طراحی کرد. (جایدن میچل)

عشق یک مادر Akwesasne به لاکراس دامن روبان الهام بخش بود که به تیم ملی ایرلند ادای احترام می کند به دلیل کناره گیری از بازی های جهانی بعدی برای ایجاد جایگاه برای ملی پوشان Iroquois.

Cheyenne Lazore ، کاردانی از Kanien’kehá: ka (Mohawk) از Akwesasne ، گفت: “من فقط می خواهم از تیم ایرلند برای این کار تشکر کنم. این برای کشور هند بسیار معنی داشت. این معنی زیادی داشت و من را برای این کار الهام بخشید.” در مرزهای ایالت انتاریو ، کبک و نیویورک قرار دارد.

یازدهمین دوره بازی های جهانی قرار است در ژوئیه 2022 در بیرمنگام ، آلا برگزار شود و این اولین باری است که لاکر مردان در این بازی ها قرار می گیرد. در ابتدا به ملیت های Iroquois ، که نماینده کنفدراسیون Haudenosaunee در زمینه لاکراس بین المللی هستند ، گفته شد که طبق قوانین کمیته بین المللی المپیک فاقد صلاحیت رقابت هستند.

پس از ایجاد حرکتی بین المللی برای حمایت از تیم ، ایرلند داوطلبانه موقعیت تیم ملی مردان خود را در بازی های جهانی 2022 خالی کرد تا اطمینان حاصل کند که هیچ مانعی برای ورود ملی پوشان Iroquois به مسابقات وجود ندارد.

دامن سبز روشن نامیده می شود I Dteannta a chile – Together As One، پس از شعار اتخاذ شده توسط هر دو تیم لاکراس پس از اعلامیه. دامن شامل شش تابلو با تأثیرات ایرلندی و درختان آسمانی مهره دار است – نمادی رایج در فرهنگ هاودنوسونی.

Cheyenne Lazore ، کارگری Kanien’kehá: ka (Mohawk) از Akwesasne ، دامن را با استفاده از منجوق های تزئینی Haudenosaunenee و تأثیرات ایرلندی ایجاد کرد. (ارائه شده توسط Cheyenne Lazore)

دختر 11 ساله لازوره یک دروازه بان لاکراس است و روزی امیدوار است که بتواند در تیم زنان Haudenosaunee بازی کند. آنها هر دو طرفدار بزرگ لاکراس هستند.

لازور گفت: “ما هیچ وقت هیچ بازی محلی را از دست نمی دهیم. وقتی به مسابقات او می رویم ، همه بازی های دیگر را می بینیم. ما از زمان كوچكی ملی پوشان Iroquois را از زمان كسی كه در سیراكوز بازی می كردند ، از تلویزیون تماشا می كردیم.”

“وقتی بیشتر بچه ها دور صحنه می دوند ، او آنجا می نشست و تماشا می کرد.”

لازور گفت در ساخت دامن ، او توانسته است به دخترش تواضع و اهمیت لاك را بیاموزد. این ورزش توسط هاودنوسانی ابداع شد. از آن به عنوان یک بازی دارویی ، به عنوان هدیه خالق یاد می شود که برای لذت بردن و بازیابی او بازی می شود.

“این برای من معنی زیادی داشت که به او یاد بگیرم فروتنی و چقدر بازی لاکچری است. ما آن را به جهانیان هدیه دادیم و تیم ایرلند نیز آن را به ما بازگرداند ، این خیلی معنی داشت. من فقط می خواستم همه او را بیاموزم در مورد آن فروتنی ، و اینکه چقدر برای ما معنی دارد ، “او گفت.

اسکای تیمونز که دامن را مدل کرد ، همان احساسات را تکرار کرد.

تیمونز که مادرش از Akwesasne است و پدرش غیر بومی و دارای میراث ایرلندی است گفت: “این باورنکردنی بود زیرا چطور ایرلند لاکروس خود را معرفی کرد و کنار رفت و موقعیت را به Iroquois داد. همین باعث بزرگ شدن این مسئله شده است.”

“همه خیلی به آنها احترام می گذاشتند. این روش تشكر از اوست تا كار خود را با نماد خود به نمایش بگذارد.”