ایگل لیک FN بزرگ اعتصاب غذا در اعتراض به سیستم رفاه کودکان را پایان داد

یکی از بزرگان ایگل لیک اول نتیشن اعتصاب غذا را که 49 روز پیش در اعتراض به آنچه که او ظلم در سیستم رفاه کودکان می خواند آغاز کرد ، پایان داده است.

وی پس از ارسال مصوبه ای از طرف رئیس و شورای دریاچه ایگل به دولت های استانی و فدرال به آنها اعلام كرد كه قصد دارند كنترل رفاه فرزندان خود را به دست آورند ، روزه را به پایان رساند.

وی گفت که این اقدام “امید زیادی به من داد”.

“تا زمانی که من می دانم یک تغییر الگوی در جوامع اولین ملت و همچنین رئیس و شورای من وجود دارد ، که آنها شروع به بررسی گزینه های دیگری غیر از قوانین موجود در زمینه رفاه کودکان می کنند که اکنون داریم.”

وی گفت ، وی قصد دارد به دفاع از خود برای تغییر در سیستم رفاه كودك ادامه دهد تا كودكان و خانواده های اولین ملت تحت قوانین و ارزشهای ملل اول اداره شوند.

این زن روز 9 اکتبر روزه خود را آغاز کرد پس از آنکه آژانس رفاه کودکان از دیدار وی با نوه های بزرگ خودداری کرد.

وی گفت هنگامی كه رهبری جامعه برای كنترل امور رفاه كودكان خود دست به اعتصاب می زند ، این اعتصاب را خاتمه می دهد – چیزی كه به نظر می رسید دولت فدرال سال گذشته با تصویب لایحه C-92 زمینه را برای آن فراهم كرد.

وی گفت: “من دیروز در یک جلسه اطلاعاتی به آنها گفتم که … نمی خواستم صبر کنم تا ببینم نسل دیگری از کودکان درگیر سیستم رفاه کودک هستند که اکنون داریم. خیلی طولانی است. خیلی طولانی شده است.” .

سی بی سی نیوز نامگذاری زن را برای رعایت مقررات استانی که شناسایی عمومی کودکان تحت مراقبت را ممنوع می کند ، انجام نمی دهد.

این زن گفت که بدن او بعد از روزه داری احساس ضعف می کند ، اما همچنان احساس قدرت و تمرکز ذهنی می کند.

او با خنده گفت: “من وزن کم کردم. بین 20 تا 35 پوند وزن کم کردم. شکم داشتم. اکنون از بین رفته است.”

“احساس می کنم از سفری خارج می شوم که برای من خاطره انگیز خواهد بود.”