تراتل فور ایج دهنه 45

بر خلاف موتورهای بخار، از آنجایی که آب غیر قابل تراکم است، هیدروموتور پیستونی نمی توان آنها را تراتل کرد و سوپاپ آنها را نمیتوان بصورت قطع جریان کنترل نمود. کلید LIM در خودروهای تراتل برقی وجود داشته و جهت فعال نموندن لیمیتر به کار می رود و کلید ALARM در خودروهای تراتل سیمی بوده و برای فعال نمودن آلارم سرعت یا همان لیمیتر مجازی به کار می رود. موتورهای پیستونی شعاعی در دو نوع کلی هستند، ۱٫ پیستونی فشار به داخل ۲٫ پیستونی فشار به خارج اساسا یک طراحی قدیمی محسوب می شود با این وجود ویژگی های گشتاور اولیه ی فوق العاده بالایی دارد. این مدل دستگاه هزینه سوخت بسیار پایینی دارد که می تواند هزینه اولیه که بابت قیمت لیفتراک پرداخت می شود را جبران کند. در کل، بیشترین امتیاز در میان مدلهای مختلف پژو بدون شک به پژو پارس تعلّق دارد زیرا این مدل جزو مدلهای پایه و باکیفیّت کمپانی پژو تلقّی میشود و قیمت این اتومبیل با مشخّصات آن تطابق بالایی را دارد و این مسئله موجب محبوبیّت این خودرو در نزد مشتریان شده است. با توجه به اینکه در موتور پره ای بر خلاف پمپ پره ای نیروی گریز از مرکز وجود ندارد، نیاز به وجود نیرویی است که تیغه ها را بیرون نگه دارد.

ین هیدروموتور ها بدلیل وجود رولربرینگ بین شفت و پیستون ها ، بازدهی مکانیکی بالایی دارند. این هیدروموتور ها صدا و لرزش کمی دارند.گشتاور این هیدروموتور ها بالا و نشتی آن ها بسیار پایین است و برای اطمینان بیشتر بین پیستون و سیلندر داخل هیدروموتور از آبند های مخصوص استفاده شده.این هیدروموتور ها بدلیل وجود رولربرینگ بین شفت و پیستون ها ، بازدهی مکانیکی بالایی دارند.شفت این هیدروموتور ها بسیار قدرتمند است که می تواند نیروهای شعاعی و محوری را تحمل تا حد بالایی تحمل کند. هیدروموتور پیستونی محوری یکی از اجزای مهمی که در سیستم های هیدرولیک وجود دارد آکومولاتور است. اشاره کرد.البته نوع چینی این هیدروموتور ها نیز در بازار موجود است که از لحاظ کیفیت نه در حد اینترموت اصل ایتالیا اما در حد خوب و قابل قبولی قرار دارد و از لحاظ قیمت بسیار پایین تر از اصل آن است لذا در صنعت ایران بیشتر از نمونه چینی آن استفاده می گردد. دیگر کاربرد این سیستم ذخیره انرژی و فشار بیش از حد سیال است که اگر این انرژی از آن گرفته نشود، سبب ایجاد صدمه و خسارت به لوله ها و یا سایر دستگاه های موجود در این سیستم می شود. البته نوع چینی این هیدروموتور ها نیز در بازار موجود است که از لحاظ کیفیت نه در حد اینترموت اصل ایتالیا اما در حد خوب و قابل قبولی قرار دارد و از لحاظ قیمت بسیار پایین تر از اصل آن است لذا در صنعت ایران بیشتر از نمونه چینی آن استفاده می گردد قطعات یدکی هیدروموتور پیستونی نیز موجود است لذا تعمیر و نگهداری آن میسر است.

یه درامنصفه بگیری جلو نازلها البته با فاصله و رعایت نکات ایمنی.چون این کار خطر ناکه و خیلی باید احتیاط کنی.دکمه باز کردن فیولو بزن ببین پاشش فیول از نازل چجوریه اصلا.پودر میشه یا نه. موتور هیدرولیکی انرژی هیدرولیکی را از سیال حامل انرژی دریافت کرده و آن را به انرژی مکانیکی به منظور انجام کار تبدیل می کند. هر چه سطح دنده ها پهناورتر باشد یا این که همان دنده ها وسیع تر باشد، نیروی گشتاور هیدروموتور بیش تر شده و سرعت آن معدود می گردد که عکس این کار نیز درست است.این نوع هیدروموتورها درتوانهای گوناگون ( قدرت های هیدروموتورها را بر حسب hp اسب بخار یا این که kw کیلو وات میسنجند) در دسترس میباشد. مولفه­ی مماسی نیروی فشاری باعث چرخش فلنج شفت می گردد. و در آخر، باعث افزایش عملکرد موتور میشود. تنوع این وسیله باعث شده گستره استفاده از آنها روز به روز افزایش یابد. در بخش چگونه یک ماشین را اسپرت کنیم، اشاره داشتیم به این­که برای تیونینگ اتومبیل که شامل یک سری تغییرات در خودرو ازجمله تغییرات در ظاهر و بدنه خودرو، افزایش قدرت موتور ماشین، افزایش قدرت ترمزها و … سه شرکت مرسدس بنز، آئودی و ب ام و سالهاست که برای کسب عنوان برتر با یکدیگر در تمامی سگمنت های خودرویی رقابت می کنند.

موتورهای پره ای به صورت متقارن طراحی می شوند تا بالانس هیدرولیکی مانع از ایجاد بار جانبی توسط شفت روی روتور گردند.در مدل چرخ دنده ای این محصول از حرکت چرخ دنده های درگیر با هم که یا به صورت داخلی و یا به صورت خارجی با یکدیگر درگیر هستند، هیدروموتور پیستونی برای تبدیل انرژی هیدرولیکی به مکانیکی استفاده می شود. در تمام ماشین هایی که در آنها نیاز به حرکت چرخشی است نیاز به هیدروموتور احساس می شود. موتور هیدروموتور پیستونی عملگرهايي که همواره هیدروموتور پیستونی محوری دوران میکنند هیدروموتور پیستونی میباشد و هنگام دوران بار چرخشی برای ایجاد گشتاور مورد نیاز موتورهای هیدرولیکی یا هیدروموتورها استفاده میشوند.عملگرها به سه نوع عملگر پره ای ، عملگر دنده ای و عملگر پیستونی تقسیم می شوند. در حالیکه اکثر قطعات استفاده شده در این ای سی یو ساخت اینفینیون هستن و عجیبه که چرا سازنده از ترکیب یک فلاش تجاری ( با تحمل دمای پائین ) و سخت افزارهای کنترل و پردازش صنعتی ( با تحمل دمای بالا ) استفاده کرده!