تیم های ورزشی مردان مک گیل را به عنوان سرخ پوشان می شناسند

تیم های ورزشی مردان دانشگاهی دانشگاه مک گیل اکنون به عنوان مرغ قرمز شناخته می شوند.

دانشگاه نام جدید را سه شنبه ، بیش از یک سال پس از اعلام مدرسه مبنی بر لغو نام قدیمی Redmen ، اعلام کرد.

این نام به دلیل ارتباط با سنت ورزشی این مدرسه انتخاب شده است – باشگاه اسكی Red Birds در سال 1928 تاسیس شد ، و از آن زمان چندین باشگاه ورزشی ، تیم و رویداد McGill دیگر از نام Redbirds استفاده كردند.

فابریس لابو ، معاون مشاور دانشگاه در مورد زندگی دانشجویی و یادگیری.

در آوریل 2019 ، پس از اعلام تبعیض آمیز بودن دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارکنان بومی ، دانشگاه اعلام کرد که تیم هایش دیگر Redmen نخواهند شد.

تیم های ورزشی مردان در مک گیل از سال 1920 به عنوان سرخ پوشان شناخته می شدند. به گفته دانشگاه ، این نام از رنگ های پوشیده شده توسط تیم بود.

با این حال ، نمادها ، نشانه ها و کنیه های بومی غیر رسمی توسط مطبوعات و طرفداران تبلیغ می شدند.

استفاده از نام “سرخپوستان” برای اشاره به تیم های مردان از اوایل سال 1938 آغاز شد و در اواسط دهه 1960 ، تیم های زنان با نام “Squaws” یا “Super Squaws” شناخته شدند. تیم های بانوان اکنون به مارتلت معروف هستند.

تصاویر افراد بومی نیز در سالهای 1981 تا 1991 در پیراهن و کلاه ایمنی مک گیل برای تیمهای فوتبال و هاکی مردان پیدا شده است.

یک مدرسه کمیته راه اندازی برای تعیین نام جدیدی که از دانش آموزان ، کارکنان ، ورزشکاران دانشگاه و فارغ التحصیلان شنیده می شود ، تشکیل شده است. یک فراخوان آزاد برای پیشنهادات 230 گزینه مختلف داشت.

طبق بیانیه دانشگاه ، از اعضای جامعه مدرسه نظرات خود را در مورد اسامی ارسال شده “به منظور اطمینان از شنیدن و درک همه دیدگاه ها” خواسته شد.

طبق گفته این کمیته ، ایده داشتن همین نام برای تیم های زنان و مردان عملی نبود.

چندین تیم مردانه ابراز مخالفت با استفاده از نام مارتلت کردند ، “با استناد به احترام و تحسین تاریخچه مارتلت ها ، و تمایل به تعدی به این میراث”.

تیم های زنان نمی خواستند نام مارتلت را کنار بگذارند. آنها آن را حفظ می کنند.

آلوم می گوید ، اولین قدم خوب ، اما کارهای بیشتر برای انجام است

توماس جیروسک ، عضو Kainai First Nation در جنوب آلبرتا که تابستان گذشته از مک گیل فارغ التحصیل شد ، کارزار تغییر نام را رهبری کرد.

وی گفت که نام جدید یک گام در مسیر درست است ، اما باید بیشتر تلاش شود تا میراث نام Redmen ها پرداخت شود.

توماس جیروسک ، یکی از اعضای اولین ملت Kainai که رهبری کمپین تغییر نام را بر عهده داشت ، می گوید که از این اعلامیه خوشحال است اما هنوز برای پایان دادن به انزوای دانش آموزان بومی کارهایی باید انجام شود. 1:06

وی توضیح داد که دانشجویان بومی از دهه 1970 از دانشگاه خواسته اند نام خود را تغییر دهد ، که باعث می شود احساس گوشه گیری و انزوا کنند.

“این چندین دهه است که دانشجویان بومی خواستار این تغییر نام هستند. و تا سال 2019 طول کشید تا دانشگاه بالاخره به حرف های ما گوش کند.”

وی گفت که می خواهد اساتید بومی بیشتری را ببیند ، به عنوان مثال ، خدمات بهبود یافته به دانشجویان بومی و گسترش برنامه مطالعات بومی افزایش می یابد.

کتی گالبرایت ، دانشجوی سال سوم مک گیل ، از جمله کسانی بود که برای تغییر نام می جنگید.

گالبرایت ، که از نژاد Chickasaw Nation در اوکلاهما است و در فورت وین ، هند بزرگ شده است ، گفت دانشجویان بومی و ورزشکاران دانشجو به ویژه در طول مبارزات انتخاب نام و بعد از آن احساس بیگانگی می کنند.

وی گفت: “من به طور قطع با برخی از دانش آموزان دیگری که مخالف تغییر نام بودند با خصومت روبرو شدم.” وی افزود که دوست دارد تلاشی برای بهبود شرایط دانش آموزان بومی در مدرسه ببیند.

او همچنین ناامید شد که دانشگاه تصمیم گرفت از نام مارتلت استفاده نکند.

وی گفت: “به نظر می رسید تلاش بسیار روشنی از طرف كمیته برای فاصله گرفتن از تیم های زنان و ایجاد این تمایز است.”