جدیدترین سکه ضرابخانه دیدار معروف بشقاب پرنده Falcon Lake در مانیتوبا را به نمایش می گذارد

می توان بخشیده شد که جدیدترین سکه ضرابخانه را به عنوان جهانی دیگر توصیف کرده است.

جدیدترین پیشنهاد ضرابخانه سلطنتی کانادا مشهورترین برخورد بشقاب پرنده منیتوبا است که در سال 1967 هنگامی رخ داد که استفان میچالک به دنبال فلزات گرانبها در نزدیکی دریاچه فالکون رفت.

پسر استفان ، استن میچالاک ، گفت: “من خیلی شگفت زده شدم ، صادقانه گفتم. آنها بیهوده من را صدا کردند و گفتند” من این ایده را دارم. ”

“هر روز ضرابخانه تماس نمی گیرد و می گوید:” هی ، ما می خواهیم یک سکه بسازیم. “

استفان ، که پسرش می گوید “مهره سنگ” بود ، یک آخر هفته در ماه مه سال 1967 در پارک استانی وایتشل به دنبال طلا ، نقره و سایر فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی بود. در حدود ظهر ، دو صنعت در آسمان ظاهر شد ، او گفت ، و یكی در حدود 50 متری استفان در یك منطقه صخره ای هموار فرود آمد.

استفان گفت: کار دیگری رفت اما اولین کار ماند. قبل از نزدیک شدن به آن ، حدود نیم ساعت آن را از بوته مشاهده کرد.

استن گفت: “در ذهن او ، استدلال كرد ،” این باید نوعی هنر تجربی نظامی باشد. آنها به اشتباه یا شاید به دلیل نیاز به اینجا رسیده اند. شاید آنها به دردسر افتاده باشند. ” “” من پیشنهاد می کنم به آنها کمک کنم. “

وقتی استفان به کاردستی که بعداً آن را بشقاب نازک شکل و از ماده ای از جنس استنلس استیل توصیف کرد نزدیک شد ، آن را لمس کرد و گرما نوک انگشتان دستکش های سنگینش را آب کرد. استن گفت ، روزنه ای بود که سرش را داخل آن قرار داد ، اما وارد نشد.

این صنعت پس از آن ابر گازی را بیرون راند و بلند شد ، استفان را از پایش بیرون کشید ، پیراهن خود را آتش زد و الگوی مشخصی از سوختگی را بر روی سینه او گذاشت.

فقط 4000 سکه جمع کننده وجود دارد. (نعناع سلطنتی کانادا)

سکه لحظه برداشته شدن کاردستی از صخره را نشان می دهد ، با یک شکل که روی زمین دراز کشیده و دستی در هوا دارد ، انگار که چیزی را دور می کند. در تاریکی ، صنایع دستی روی سکه و همچنین گازهای حاصل از کشتی می درخشد.

استن گفت: این سکه بیضی است و بیشتر از رنگهای سنتی که در یک سکه وجود دارد استفاده می کند.

استن گفت: “آنها مدرکی را برای من ارسال کردند که فکر اصلی آنها بود ، که نوعی زیبا بود.” “در ابتدا ، قرار بود چشمهای بیگانه به آن باشد ، بنابراین به نظر می رسید مانند شکل یک سر بیگانه است.”

اریکا ماگا ، مدیر محصول سکه ، گفت که این ایده در طول تحقیقات سالانه آنها به تیم رسیده است.

ماگا گفت: “ما فکر کردیم که این داستان آنقدر جالب است که باید آن را با کانادایی ها به اشتراک بگذاریم.” “همه به نوعی مجذوب این موضوع می شوند و ما فکر کردیم که این یک طراحی سکه واقعا جالب خواهد بود.”

مگا گفت ، سکه برای چند ماه در حال تولید است اما از روز دوشنبه به فروش می رسد. از شکل تخم سکه ، اگرچه غیرمعمول بود ، همچنین برای سکه های دارای بالون هوای گرم و دارای pysanka اوکراینی استفاده می شد.

ماگا یکی از طراحی های اولیه را نشان می دهد که دارای چشمهای بیگانه درخشنده در تاریکی است.

“ما در مورد بسیاری از ایده های کاملا گیج کننده و مفاهیم جالب برای این ایده صحبت کرده بودیم ، اما در پایان ، ما می خواستیم سعی کنیم تا آنجا که می توانیم به داستان وفادار و وفادار بمانیم.”

الکس ریوز ، مشاور ارتباطات خارجی The Mint ، گفت: با وجود اتصال مانیتوبا ، سکه به جای وینیپگ در اوتاوا ضرب می شود. تسهیلات وینی پگ سکه های ارزی انجام می دهد ، در حالی که تسهیلات اتاوا در سکه های جمع آوری تخصص دارد.

استن ، که به طور مشترک درمورد برخورد پدرش کتابی نوشت ، اظهار امیدواری کرد که این سکه به پایان دادن به حماسه خانواده اش کمک کند.

“ما فقط تصمیم گرفتیم این را استراحت دهیم ، و من فکر می کنم نعناع ، با من تماس می گیرد و می گوید” ما این ایده را داریم “، من فکر می کنم این فقط روبان را روی جعبه می گذارد تا در نهایت برای همیشه بسته شود.”

سکه حقوقی 20 دلاری را می توانید از وب سایت ضرابخانه سفارش دهید. با قیمت 129.95 دلار به فروش می رسد.