جنیفر پودمسکی مجری برنامه پرنده کوچولو چگونه به قول خود مبنی بر گفتن داستان های بومی معتبر عمل می کند

س28:49جنیفر پودمسکی درباره اصالت بومی و سریال جدیدش پرنده کوچک

جنیفر پودمسکی در اوایل کار 30 ساله خود می دانست که فقط می خواهد نقش هایی را بازی کند که تمامیت. اما به‌عنوان یک بازیگر ترکیبی Anishinaabe و یهودی تبار، عوامل و مدیران بازیگران نمی‌دانستند با او چه کنند، و نقش‌هایی که او برای آن در نظر گرفته بود اغلب کلیشه‌های نژادپرستانه از مردم بومی بود.

پودمسکی گفت: “من اینطور فکر می کردم که “من نمی توانم این کار را انجام دهم. من نمی توانم این شخص باشم.” ستام پاور در مصاحبه ای

“من کسی نیستم که بتوانم دائماً خودم را برای چیزهایی که به آنها اعتقاد ندارم نشان دهم، به ویژه با دانستن اینکه جامعه من در رنج است و تک تک نقش هایی که بازی می کنم یا برای آنها تست می کنم توسط افراد غیر بومی نوشته می شود. به تصویر کشیدن این شخصیت بومی، این یک شخصیت بومی، به عنوان یک قربانی تک بعدی یا هر چیز دیگری… همین لحظه را داشتم که گفتم، “من می خواهم کسی باشم که بخشی از تغییر و بخشی از راه حل باشد. .”

در حال حاضر، Podemski در حال نمایش یک سری جدید برای Crave و APTN به نام است پرنده کوچولو، که داستان دختری را روایت می کند که در خلال دهه شصت ربوده شد و در نهایت در یک خانواده یهودی ثروتمند در مونترال به فرزندی پذیرفته شد.

تمام جزئیات نمایش، از لوازم جانبی گرفته تا زبان، ناشی از میل به اصالت بود که داستان‌های بومی را در اولویت و مرکز قرار می‌داد.

پودمسکی گفت: «اصالت اصل راهنما بود. «هر چیزی که از دهان کسی بیرون می‌آید، تک تک فریم‌ها، تک تک اطلاعات فیزیکی موجود در قاب روی صفحه باید از دریچه‌ای از بررسی معتبر عبور کند… داستان‌های بومی، از بسیاری جهات، پاک شدند. و زمانی که ما آنها را می دیدیم و در مورد آنها می شنیدیم، یا به عنوان تبلیغات استفاده می شد یا برای تداوم روایت هایی استفاده می شد که بسیار مضر و بی پروا بود.

تماشا | تریلر رسمی بازی Little Bird:

در سال 1998، پودمسکی یک شرکت تولیدی به نام Big Soul Productions را با تهیه‌کننده لورا میلیکن راه‌اندازی کرد که در همان سال در جوایز Indspire (که قبلاً جوایز دستاورد ملی بومیان نامیده می‌شد) با او آشنا شد. گفته می‌شود که این اولین شرکت بومی کانادا است که دارای خدمات کامل و دارای خدمات کامل تولید و پس از تولید فیلم و تلویزیون است.

او گفت: «من تولید می‌کنم و محتوا تولید می‌کنم زیرا احساس می‌کردم برای من معنادار است.

می توانید مصاحبه کامل با جنیفر پودمسکی را در این صفحه بشنوید پادکست ما، Q با تام پاور. هر جا پادکست های خود را دریافت کردید گوش دهید و مشترک شوید.


مصاحبه با جنیفر پودمسکی توسط ونسا گرکو.