ردیاب آهنربایی سری مدل TP (19 تا از بهترین ردیاب ها)

با کمک نرمافزار و دادههای ماهوارهای میتوان در هر ساعت از شبانهروز و در هر نقطهای از موقعیت اتومبیل مطلع شد. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول این است که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید.

ردیاب شارژی قابلیت آنتن دهی بالایی در هر نقطه از ایران و هر کشور دیگر جهان را دارد بطوریکه با چسباندن آن به هر وسیله با ارزشی می توانید خیالتان راحت باشد که در هر جای دنیا از مکان وسیله در هر لحظه ای باخبرهستید بدون اینکه ردیاب از کار بیافتد یا شارژش تمام شود. ردیاب آهنربایی که در دسته ردیاب های بیرونی قرار می گیرد با سیم کشی درون خودرو و یا موتورسیکلت و قایق کار نداشته و می تواند تنها با استفاده از قطعه آهنربایی قوی که در آن تعبیه شده به قسمت فلزی وسیله نقلیه مورد نظر بچشبد.

بدین معنی که میتوان این ردیاب را در هر وسیله بار ارزشی از قبیل گاو صندوق ، محموله بار ، موتور برق، کندوی عسل،کانتینر،حتی ساک مسافرتی ،و یا ماشین های بهترین ردیاب آهنربایی خودرو گرانقیمت قرار داد. در طی مسیر سارق یا سارقان خودرو ممکن است مکالمات حساسی را انجام دهند که برای پلیس یا مالک بسیار مهم باشد. قیمت ردیاب خودرو ویگو به خصوص مدل GT800 که به صورت آنلاین و آفلاین، با توجه به کاربرد متفاوت هستند و تولید کننده بودن ای ویگو کمترین قیمت را برای شما تضمین میکند. این ردیاب آهنربایی یکی از جدیدترین ردیاب های بی سیم و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیم کشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند یک یا چند ماه بصورت آنلاین یا آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.یکی از قابلیت های ردیاب مغناطیسی، میکروفن جهت شنود صدای داخل کابین خودرو می باشد.

طول عمر باتری یک ردیاب مغناطیسی (آهنربایی) چقدر است؟ در زیر توضیح داده شده است. همچنین با استفاده از سنسورهای جدیدی که روی دستگاه قرار گرفته میزان مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش داده است. این ردیاب دارای باتری ظرفیت بالا ۱۰ هزار میلی آمپر است که می تواند با یک باز شارژ شدن از یک ماه تا یک سال موقعیت دهی نماید. به جرات میتونم بگم آهنربای دستگاه به قدری قویه که براحتی با دو دست کنده نمیشه. همانطور که گفته شد ردیاب مغناطیسی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات ردیاب آهنربایی لطفا از صفحه ما بخواهید.