ردیاب خودرو چیست و بهترین ردیاب جی پی اس کدام است؟

به عنوان کسی که اکثر خودروهای این رنج رو تجربه کردم به جرات میگم که لذت سواری که این ماشی داره رو هیچ خودرویی در این رنج ندارد و طراحی ظاهری، موتور و امکانات و بی صدایی فوق العاده داخل کابین همه موید این مطلب هستند که ایرانخودرو یه تکونی به خودش داده و برای این ماشین وقت صرف کرده.

علی 1397/2/10 سلام دوست عزیز بهتر نیس ۱۵ تا ۲۰ تا باهاش بری یا گارانتی خودرو تموم بشه بعد در موردش صحبت کنی و نظر بدی که ماشین ماشین خوبیبرلیانس h320 یا 330 هم سوار شو تا نرمی و راحتی بهتر متوجه بشی و ایمنی بیشتری نسبت به دنا داره دنا باید همون مدل اولش با سانروف و امکانات پلاس بود با قیمت دنا معمولی اصلا اسم و پسوند هایی که برای مدل های به اصطلاح جدید و ارتقاء یافته خودرو های داخلی استفاده میشه خیلی بد و پیش پا افتادس سپهر 1397/11/11 پس اینکه میگن سرعت 110تا بیشتر صدای موتور میاد داخل و جعبه دندش هماهنگ نیست الکیه؟

در این مدل GPS خودرو، معمولاً در جلوی ماشین در دید راننده قرار میگیرد، اکثر مدلها داری راهنمای سخنگو است که راننده بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه مسیر را پیدا کند. سرقت از کلید های هوشمند ، همچنین “حمله رله” نامیده می شود ، در سال های اخیر به یکی از متداول ترین استراتژی های سرقت خودرو تبدیل شده است و به شدت در افزایش روزافزون موارد سرقت خودرو بخصوص در مناطقی که اتومبیل در نزدیکی آنها پارک می شود ، کمک کرده است.

آخر این لگن همون سمنده که اولش میرسه به 405.من مزدا 8 سال کارکرده دارم تاحال جز تعویض لوازم مصرفی تعمیرگاه نرفتم..شتاب و سواریشم مثل روز اوله. یا حق خخ 1398/7/16 اره همون با اختلاف زیادی از ارابه ای مثل پراید سرتره خخخ مهدی 1399/4/13 فقط مشکل صدای چرخ عقب موقع دنده عقب رو یادشون رفته و مشکلات دیگه ای که بعد از ۵۰هزار باهاش روبرو میشین مرتضی 1397/1/6 پاسخ من توربو شارژ خریدم و ۵۰۰۰کیلو متر تابحال رفتم تمام چیز هایی که می گن همش بی ربطه .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد %link1% لطفا به بازدید از وب سایت ما.