ردیاب شخصی مدل GM100 – خرید جی پی اس سالمندان و کودکان

این نوع ردیابها اغلب زیر پوستی هستند تا امکان جدا کردن آنها یا مشاهده توسط دیگران وجود نداشته باشد. با وارد کردن سیم کارت امکان برقراری تماس دوطرفه با شخص نگه دارنده ردیاب برقرار میشود. با قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی و مشخص کردن محدودههای حرکت غیرمجاز در صورت خروج سوژه از این محدودهها، ردیاب هشداری به موبایل کاربر میفرستد.

ماهواره ها 20،000 کیلومتر بالاتر از ما با سرعت 11000 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. سرقت موتور سیکلت و دوچرخه در کشور ما به بیش از 85000 عدد در سال اتفاق می افتد. این سیستم به طور مداوم در حال ارتقا و ماهواره های جدید در حال پرتاب است. در مدل های آهنربایی وجود چند آهنربای قوی امکان اتصال مغناطیسی( مگنتی) را فراهم می کند و وجود این آهنرباها بر وزن دستگاه ردیاب تاثیرگذار است در حالی که ردیاب های شخصی آهنربایی در بدنه خود ندارند و بسیار سبک تر و برای استفاده ی شخصی و حمل توسط اشخاص مناسب تر هستند.

ضد آب و ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار از دیگر ویژگیهایی است که در ردیابهای شخصی با کیفیت وجود دارد. همچنین سیستم هایی وجود دارند که پوشش منطقه ای خاصی را ارائه می دهند ، به عنوان مثال QZSS ژاپن و Beidou چین. بیشتر ردیاب های اشخاص به دکمه ‘SOS’ مجهز هستند که فرد می تواند در مواقع اضطراری آن را درچند ثانیه فشار دهد تا بلافاصله پیامکی را به شماره از پیش تعریف شده ارسال کند (به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده) و به آنها هشدار دهد که شما در معرض خطر بالقوه هستید یا ممکن است ردیاب شخصی ترب گم شوید.

به عنوان مثال این سیگنال ها برای همگام سازی ایستگاه های پایه در شبکه های تلفن همراه استفاده می شوند. سامانه مراقبت از خانواده (Xspy) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعالسازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. هنگامی که کودک گم شود یا خطری را احساس کند میتواند موقعیت خود را برای والدین خود ارسال کند. این ردیاب میتواند خیال شما را برای مراقبت از این افراد تا حد بسیار زیادی راحت کند. لازم به ذکر است که ردیاب GM100 هیچگونه صدا و چراغی ندارد و پس از روشن شدن، نهایتا تا 60 ثانیه بعد شروع به فرستادن سیگنال میکند.