ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

همچنین با نصب حافظه داخلی درون دستگاه، تماممسیرهای پیموده شده و اعلانهای ثبتشده توسط دستگاه علاوه بر ارسال بر روی پنل ردیابی، درون حافظه داخلی ردیاب نیز ذخیره میشود. این ردیاب مگنتی قدرتمند تنها با یکبار شارژ کامل و نصب سیمکارت بر روی محصول میتواند مورداستفاده قرار بگیرد. ردیاب آهنربایی gr800 با داشتن دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری در شرایط بحرانی هم به کمک شما میآید و تنها با فشردن یک دکمه میتواند اطلاعرسانیهای لازم برای کمک گرفتن را در اختیار شما قرار دهد.در بین ردیابهای آهنربایی خودرو محصول جی پی اس نظامی GR1500 محصولی مشابه با ردیاب GR800 است اما کیفیت، کارایی و توانایی بسیار حرفهایتری دارد.

جی پی اس آهنربایی خودرو یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 5000 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یک ماه کار میکند. با استفاده از جی پی اس GM2500 که بهترین ردیاب مگنتی در ایران است میتوانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید. انتخاب جی پی اس مناسب برای کار بسیار مهم است.

مشخصات معرفیشده در این محصول باکیفیت بسیار بالاتری در جی پی اس نظامی GR1500 بهعنوان پیشرفتهترین ردیاب آهنربایی خودرو نیز وجود دارد. همانطور که در بالا نیز گفته شد این ردیاب قابلیت استفاده بهعنوان ردیاب موتورسیلکت را هم دارد، اما اگر به دنبال بهترین ردیاب ممکن برای موتورسیکلت هستید، پیشنهاد میکنیم به صفحه خرید جی پی اس موتور سیکلت GR59 مراجعه کنید. برای استفاده از این ردیاب تنها کافی است پس از نصب آسان آن بر روی خودرو و یا موتور سیکلت نسبت به فعال سازی نرم افزار ردیاب روی گوشی یا کامپیوتر خود ، اقدام کنید تا به صورت آنلاین از موقعیت جعرافیایی اتومبیل و مسیر های پیموده شده آن ، مطلع شوید.

ردیاب بر اساس ارتعاش صدای محیط فایل صدا را بصورت 10 ثانیه الی 60 ثانیه یکبار از طریق اینترنت در پوشه نرم افزار AIKAGPS ارسال میکند و شما براحتی می توانید صداهای ضبط شده را هر زمان که نیاز داشتید در نرم افزار روی تلفن همراه خود در اختیار داشته باشد. به این دلیلی که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی مشهد وب سایت خود باشید.