ساسک شمالی اولین برخورد ملت با COVID-19 تهدید به اخراج میزبانان مهمانی در خانه است

یک ملت اول ساسکاچوان شمالی که با تعداد زیادی پرونده COVID-19 در منطقه سروکار دارد ، اعضای شرکت کننده در مهمانی های خانه را با تخلیه و از دست دادن خدمات خود تهدید می کند.

رئیس Francis Iron of Canoe Lake Cree First Nation گفت مجازات ها قبلاً در سیاست های محلی مسکن مشخص شده است ، اما این گروه برای جلوگیری از مهمانی هایی که بیش از 5 نفر در حال حاضر برای تجمع خصوصی هستند ، دوباره آنها را مورد تأکید قرار می دهد.

ایرون روز دوشنبه گفت: “این کار سخت و بیرحمانه است ، اما ، می دانید ، ما بزرگان را مریض می کنند و احتمالاً می میرند و این چیزی است که ما برای زندگی ادامه می دهیم.” “ما می خواهیم همه آنچه لازم است برای حفظ امنیت جامعه خود انجام دهیم.”

Canoe Lake Cree First Nation در سرشماری سال 2016 در حدود 333 کیلومتری شمال غربی پرنس آلبرت واقع شده است و تقریباً کمتر از 1000 نفر ساکن دارد.

یادداشت هشدار در مورد سلب نرم افزار

روز یکشنبه ، مدیر مسکن ملت اول با توجه به “افزایش موارد COVID-19 در جامعه ما و جوامع اطراف” یادداشتی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد – در کل 13 مورد ، به گفته آیرون.

در ادامه این یادداشت آمده است: “هیچ مهمانی خانه ای در محل ذخیره مجاز نخواهد بود. هرکسی که یک مهمانی در خانه برگزار کند با اخطار اعلامیه تخلیه پذیرایی می شود و سرویس های برق خاموش می شوند.

“اگر دوباره تکرار شود ، اخطار تخلیه فوری ارائه می شود.”

این یادداشت روز یکشنبه در فیس بوک منتشر شد. (اولین ملت Canoe Lake Cree)

آیرون گفت که با شروع زمستان ، “ما نمی خواهیم گسترش بیش از آنچه هست باشد.

وی گفت: “با یادگیری از سایر ملل اول و هرجای دیگر ، بسیاری از اینها از یک مهمانی خانگی ناشی از شیوع آن نشات می گیرد. ما فقط می خواهیم مردم ما به اندازه ما جدی باشند.”

آیرون افزود ، هیچ کس مجبور به اخراج و یا محرومیت از خدمات خود نشده است.

وی گفت: “از امروز و شب گذشته هیچ مهمانی در خانه برگزار نشده است ، که به ما نشان می دهد مردم بسیار جدی آن را می گیرند.”

“آنها استقلال خود را دارند”

ذخیره گاه دریاچه کانو بخشی از منطقه شمال غرب دور است که توسط اداره بهداشت بین قبایل شمال (NITHA) گزارش شده است. از روز یکشنبه ، این منطقه 66 مورد فعال COVID-19 داشت.

Canoe Lake Cree First Nation در منطقه شمال غرب دور واقع شده است که توسط سازمان بهداشت بین قبایل گزارش شده است. (NITHA)

دکتر Nnamdi Ndubuka ، مسئول بهداشت پزشکی NITHA در منطقه پرنس آلبرت ، گفت اقدامات “سختگیرانه” که توسط گروه ارائه شده است از پشتیبانی مطب وی برخوردار است.

ندوبوكا گفت: “ما تشخیص می دهیم كه آنها استقلال خود را دارند و آنها توانایی خود را در توسعه اقدامات محلی برای اجرای نظم بهداشت عمومی دارند.”

وی در پاسخ به این س ifال که آیا بیرون راندن افراد ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد نکند ، گفت تیم های بهداشت روان و اقدامات متناوب برای سرپناه وجود دارد.

وی گفت: “تصور نمی كنم افرادی كه با اعتیاد دست و پنجه نرم می كنند ، منزوی شوند.”

(گرافیک خبری CBC)

مال شما چیست؟ CBC ساسکاچوان می خواهد بفهمد که همه گیر COVID-19 چگونه بر شما تأثیر گذاشته است. داستان خود را با پرسشنامه آنلاین ما در میان بگذارید.