سطح بالای پیستون زیر ، گنبدی شکل می باشد

عملکرد حساس رینگ پیستون، تضمین درزبندی مطلوب (درزبندی محیط احتراق) در سیلندر موتور به جهت انتقال گرما از پیستون (هدایت گرما از پیستون) به دیواره سیلندر و روانکاری دیواره سیلندر (بازگرداندن روغن به کارتر) است. تراش دادن واشر سرسیلندر اعتنا بخش اعظمی میخواهد چون اگر حتی مقدار کم یاز ضخامت آن کمتر یابد سبب ساز کاهش محیفضه احتراق و ارتقا نسبت حجمی موتور ماشین میگردد و متواند مشکلات زیادی از جمله گرم شدن بیش از حد موتور را تولید کند. این خلل هنگامی پیش میآید که مایع خنک کننده از واشر سرسیلندر نشت کرده باشد و مایع خنک کننده به درون گوشه و کنار احتراق وارد شود و همین موجب شکسته شدن آلومینیوم و ترک تناول کردن آن میشود، در زمانهای شدیدتر قابلیت داراست سبب ساز خوردگی حاشیه سرسیلندر و بخش مربوطه در سرسیلندر شود، چنانچه مایع نشت کرده اندک باشد به شکل یک لکه سیاه کوچک بر روی واشر سیلندر معلوم میشود. قابلیت و امکان دارد که پیستون در چند محل به صورت عمودی و از دور تا دورش مبتلا گرفتگی شود و در داخل سیلندر گیر کند، سیلندر همین موتور به جهت پیستون خیلی کوچک است و در زمانه پر‌نور شدن موتور ماشین براثر انبساط حرارتی پیستون بدنه پیستون به دیواره داخلی سیلندر فشار وارد می شود و موجب می‌گردد که پیستون در باطن سیلندر گیر کند. به رخ بیضی عمود بر محور انگشتی پیستون و قطر کوچک آن در جهت انگشتی پیستون باشد. در بخش مربوط به موتور اتومبیل ، کارایی و وظیفه پیستون خودرو توضیح داده شد. پیستون قطعهای استوانهای شکل است که عملکرد آن در موتور خودرو از کلیدی بالایی برخوردار است. بوش پیستون یکی از از مهمترین لوازم یدکی اتومبیل محسوب می شوند و از فساد موتور خودروی موردنظر، به شدن پیشگیری می کند به این ترتیب کارایی آن از حیاتی فوق العاده بالایی برخوردار است. هوا توسط ترکیبی از سوپرشارژر و توربوشارژ اهمیت هندسه متغیر به داخل سیلندرها تزریق میشود. پیستون های چدنی به برهان سنگینی و همچنین بدنه بزرگتر صرفا در ماشین های دیزلی اهمیت توان بالا به کار گیری میشوند. بعضی از مکانیکها برای از بین بردن اختلال از یک واشر اضافی در کنار سرسیلندر تراش خورده استفاده می‌نمایند و واشر را دوتا میکنند، خوبتر میباشد که سرسیلندری که چندبار تراش خورده آن را بده بستان کرد و بدون شک می بایست سرسیلندر را آیتم بررسی قرار اعطا کرد که تاب نداشته باشد و مطلقا صاف و سوای پیچ خوردگی و اعوجاج باشد. این مشکل وقتی شکل میدهد که لقی میان پیستون و سرسیلندر بسیار باشد و صدای تلق و تلق از باطن سرسیلندر شنیده شود، این ایراد سبب ساز تنش، شکاف و سپس سبب شکستگی سیلندر میشود. برای کسانی که هر نوع نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین هدایت در آیتم چگونگی استفاده از پیستون فورج tu5 ، شما ممکن است می توانید حیاتی ما در برگه وب تماس بگیرید.