سناتوری که نامه های ضد بومی ارسال کرده است ، با احتمال اخراج دوباره روبرو می شود

لین بیاک ، سناتوری که نامه های تحقیرآمیز در مورد افراد بومی را در وب سایت خود قرار داد ، بار دیگر با احتمال اخراج از سنا روبرو می شود.

کمیته اخلاق سنا در ژوئن توصیه کرد که تعلیق یک ساله بیاک از مجلس بالا برداشته شود زیرا وی آموزش ضد نژادپرستی را گذرانده بود و از ارسال نامه ها عذرخواهی کرده بود.

اما سنا هنوز در حال بحث در مورد گزارش کمیته بود که برای تابستان منتشر شد.

سناتور مری جین مک کالوم ، عضو گروه سناتورهای مستقل ، گفت که این موضوع “با نارضایتی از مجلس در ماه آگوست” به پایان رسید “.

وی گفت که این “اجازه بازگشت بی سر و صدا” بیاک به عنوان یک سناتور با وضعیت خوب را فراهم کرده است ، بدون اینکه همکارانش هرگز در مورد وقوع آن تصمیم بگیرند.

مک کالوم اکنون با ارائه طرحی خواستار اخراج بیاک از اتاق شده است.

“اگر کالكوم ، اولین ملل ،” اگر اعتقاد بر این است كه سناتور بیاك لیاقت بازگشت خود را دارد ، باید با تصمیم همتایان خود به سنا برگردد ، نه اینکه به راحتی برگردد زیرا ساعت تعلیق او تمام شده است. ” زن میراث کری ، سه شنبه در بیانیه ای رسانه ای گفت.

وی نحوه برخورد سنا با بیک را نمونه ای از نژادپرستی نهادی توصیف کرد.

این نامه های توهین آمیز در پاسخ به سخنرانی سال 2018 ارسال شد که در آن بیاک استدلال می کرد که مدارس مسکونی به بچه های بومی کمک زیادی کرده اند. بسیاری از کودکان بومی از سو physical استفاده های جسمی و جنسی رنج می بردند و هزاران نفر در مدارس به دلیل بیماری و سو mal تغذیه درگذشتند.

تماشا کنید | سناتور مک کالوم در مورد پیشنهادی برای اخراج لین بیاک از سنا اطلاع می دهد

پیش بینی می شود این پیشنهاد روز چهارشنبه در صحن سنا مطرح شود. 0:54

پیر لگولت ، افسر اخلاق سنا ، در مارس 2019 به این نتیجه رسید که پنج نامه حاوی محتوای نژادپرستانه است که حاکی از آن است که افراد بومی تنبل و مزخرف مزاحم هستند که برای گرفتن مدارک دولتی به مساله مدارس مسکونی شیر می دهند.

بیاک ، که به دلیل این موضوع از مجلس محافظه کاران بیرون رانده شد ، در ماه مه 2019 بدون پرداخت حقوق از سنا به حالت تعلیق درآمد.

او تقریباً یک سال از حذف نامه ها خودداری کرد و خود را به عنوان قهرمان آزادی بیان و قربانی درستی سیاسی معرفی کرد. سرانجام توسط دولت سنا از وب سایت وی حذف شدند.

او سرانجام عذرخواهی کرد و موافقت کرد که آموزش حساسیت فرهنگی را بگذراند – اما کمیته اخلاق عذرخواهی اولیه را بی عیب و نقص دانست و این آموزش را یک نامشخص دانست.

وقتی مجلس برای انتخابات فدرال در پاییز گذشته منحل شد ، تعلیق بیک به طور خودکار پایان یافت. اما مجلس سنا در فوریه رای به تعلیق مجدد وی داد زیرا در حالی که او سرانجام عذرخواهی شدیدتری را ارائه داده بود ، وی هنوز یک دوره ضد نژادپرستی را به پایان نرسانده بود.

هنگامی که وی این کار را انجام داد ، سرانجام کمیته در ژوئن توصیه کرد که بیاک دوباره به کار گرفته شود.