سویا اینطور نیست! کمبود سس محبوب در شمال قبل از میلاد منجر به وعده های غذایی خفیف و جنگ های مناقصه می شود

شاهزاده جورج ، جودی هوارد ، ساکن اخیراً پس از جنگ پیشنهادات خانوادگی در فیس بوک ، 50 دلار برای شش بسته سس سویا جمع کرد و احساس می کند دقیق تر از این یک معامله بسیار شیرین – یا شور است.

یک بطری سس چین لیلی سویا ساخته شده در کانادا معمولاً حدود 3 دلار کار می کند و در بسیاری از آشپزخانه های شمال قبل از میلاد ، در درجه اول در خانوارهای بومی ، که اغلب در غذاهای سنتی مانند eulachon و آماده سازی شام روزانه استفاده می شود ، یک ماده اصلی است.

در حال حاضر ، دستیابی به آن فوق العاده سخت است و این باعث ایجاد وحشت در بین خریداران عادی می شود.

این سس توسط Lee Foods در تورنتو ساخته شده است. شایعات دروغی که کارخانه در حال تعطیل شدن است می تواند دلیل پاک شدن فروشگاه های مواد غذایی در شمال BC باشد ، آمازون چیزی برای ارائه ندارد و قیمت های eBay همچنان رو به افزایش است.

پرنس روپرت ، پیش از میلاد ، ساکن کارولینا دی ریک ، میزبان برنامه های سی بی سی سپیده دم شمال ، نگران کننده مردم محلی در شبکه های اجتماعی را گرفت و با لی فودز تماس گرفت تا بفهمد چرا مردم می ترسند مارک مورد علاقه آنها در آستانه باشد.

یک زن در لی فودز که تماس د رایک را گرفت ، گفت که هیچ برنامه ای برای تعطیل کردن مشاغل خانوادگی وجود ندارد.

توضیح او درباره این کمبود ساده بود: “سس چین لیلی سویا ، کاغذ توالت بعدی در همه گیر COVID-19 است.”

در حالی که شنیدن این شرکت هنوز باز است ممکن است برای عده ای تسکین دهنده باشد ، اما وضعیت فعلی برای طرفداران سر سخت همچنان وخیم است. به حدی که روز رئیس جمهور چادت تاهلتان هشدار زبانی گونه در فیس بوک منتشر کرد مبنی بر اینکه تحمل بوته سس سویا قابل تحمل نیست.

آنیتا مکفی ، که تاهلتان است و در ونکوور زندگی می کند ، گفت که او به خاطر می آورد که برنج با چین لیلی جز a بسیاری از وعده های غذایی کودکان است. وی به دی رایك گفت محبوبیت آن در بسیاری از آشپزخانه های بومی می تواند به این دلیل باشد كه بسیاری از مردم بومی و چین همزمان در كنسرو فروشی های ساحلی با هم كار می كردند.

وی افزود: “من در مورد خرید 16 بطری از مردم شنیده ام.”

در همین حال ، هوارد به دلیل بسته شش تایی که پس از برادرزاده اش ، شلدون هوارد ، جونیور ، یکی از ساکنان پرنس جورج ، اصالتاً از جامعه Gitxsan از Gitsegukla در شمال غربی پیش از میلاد ، به حراج گذاشته شد ، احتمالاً توسط خانواده نزدیک خود به عنوان یک قهرمان شناخته می شود. .

هوارد ، که از سس برای طعم دادن به بسیاری از غذاهای خود ، به ویژه غذاهای ماهی قزل آلا و شاه ماهی شاه ماهی استفاده می کند ، گفت: “فکر نمی کنم این اخاذی باشد.

هوارد گفت ، امسال ، یک یا دو بطری از سانتا برای بسیاری در Gitsegukla یک هدیه کریسمس است.

دی ریک برای فرو رفتن واقعاً در اهمیت فرهنگی لیلی چین ، با جرمی پهل ، همچنین به عنوان سالت واتر هانک ، عضو اول ملت Tsimshian و ساکن پرنس روپرت صحبت کرد.

او ابتدای هفته آلو بیرون بود اما ، در حالی که وزن سنگینی داشت ، گفت که او همچنان قوی است.

پهل با خنده گفت: “ما می خواهیم این مشکل را پشت سر بگذاریم ، و نسل های آینده نگاه خواهند کرد و می گویند اجداد من از کمبود بزرگ چین لیلی در سال 2020 جان سالم به در بردند.”

بعداً پال خوش شانس شد که بعضی از کارمندان کالج ساحل کوهستان د ریک را صدا کردند و به او گفتند که آنها یک بطری دارند و اگر پال آن را می خواست ، آن را به او می داد. می توانید شرط ببندید که او این کار را کرده است.

اما اگر شما از هواردهای خوش شانس نیستید ، در مورد انباشته از شهر نمی دانید و هیچ همسایه مهربانی از طریق پخش کننده تلویزیون ملی شما را ردیابی نکرده است تا یک بطری اضافی به شما پیشنهاد دهد ، ناامید نشوید – Lee Foods هنوز در جریان است.

در بیانیه ای ، رئیس شرکت کریستوفر وونگ گفت در حالی که به دلیل شیوع بیماری همه گیر ، مشکل حمل و نقل و کارکنان وجود دارد ، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که سس لیلی سویا چین را در هفته های آینده دوباره در قفسه ها ببینند.

برای شنیدن صحبت های جودی هوارد درباره امتیاز حراج فیس بوک خود ، روی پیوند زیر ضربه بزنید:

سپیده دم شمال4:10حراج چین لیلی

با کمبود سس سویا چین لیلی در شمال قبل از میلاد ، برخی از مردم آن را حراج کرده اند – حتی برای اعضای خانواده خود. 4:10

برای شنیدن تحقیقات بیشتر کارولینا دی رایک در مورد کمبود لیلی چین سپیده دم شمال، روی پیوند زیر ضربه بزنید:

سپیده دم شمال7:46بگویید این سویا نیست: چرا کمبود لیلی چین برای غذاهای شمالی قبل از میلاد بحرانی است

کارولینا دی ریک از CBC در یک تحقیق فریبنده فرو می رود. 7:46

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>