سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری 170 گرمی |فروشگاه من و تو خرید

آسیب های شدیدتر ممکن است سلول هاي زاینده موها را از بین ببرند و حتی باعث ریزش شدید آن ها شوند. عصاره هگزان سیر سیاه ( HEABG ) فعالیت ضد سرطانی آن را در سلولهای لوسمیک انسانی نشان داده است.با القای مسیر ذاتی آپوپتوز از طریق تنظیم مجدد گیرنده مرگ، رشد سلول را مهار می کند. تحقیقات نشان داده که سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان است که خواص ضد سرطان قوی دارد. سیر دارای خاصیت ضد میکروبی قوی است و در دهه 1950 برای درمان وبا و دیسنتری مورد استفاده قرار گرفت. خواص بیشماری که این محصول برای بدن دارد در بالا ذکر شده است و بسیار مهم است که حین دوره های کاهش وزن مواردی را در نظر بگیرید که سلامت شما حفظ شود. به خواص این ماده و اینکه چگونه تهیه میشود اشاره کردیم. از دیدگاه تغذیه ای، سیر سیاه دارای محتوای مشابه آلیسین، ماده فعال موجود در سیر سفید است که فواید آن را ارائه می دهد، اما بدون بو. بنابراین علی رغم PH پایین سیر سیاه می توان گفت که ارزش غذایی این ماده در مقایسه با سیر خام و تازه بیشتر می باشد. این نتایج بسیار خاص فرآیند یک بافت ژله ای و نرم است و عاری از بو و دارای طعمی شبیه به انجیر است.

سیر سیاه با خاصیت آلیسین موجب آزاد سازی آنتی اکسیدان در بدن میشود که تاثیرات بسیار مفیدی در بدن را ایجاد میکند. سیر سیاه همچنین حاوی یک ترکیب بسیار خاص به نام S-Allycysteine در غلظت های بسیار زیاد است ، در مقایسه با سیر سفید که محلول در آب است و بنابراین به راحتی در بدن جذب می شود. مرحله سوم: بادمجان را داخل شیشه بگذارید و روی آن مقداری از مواد ترشی (سیر، سبزی معطر، سیاهدانه، گلپر، فلفل قرمز یا سیاه) را بریزید. دانشمندان دریافتند که یکی از ترکیبات کلیدی سیر، آلیسین نام دارد. نشان داده شده است که سیر در طبیعی سازی سطح قند خون فایده ای دارد و تصور می شود که این به دلیل توانایی آن در تقویت تولید انسولین است. اما این تمام داستان نیست. اگرچه سیر برای مشکلات پوستی فواید بسیاری دارد اما ممکن است باعث ایجاد اثرات جانبی روی پوست شود، به خصوص زمانی که پوست حساس دارید.

اینها فقط برخی از فواید اصلی سیر است. در حقیقت، برخی از مطالعات نشان می دهد که سیر با عفونت هایی که اغلب به بعضی از آنتی بیوتیک ها مقاوم هستند، مبارزه می کند. برخی میگویند، میتوانید سیر خام را بهصورت حبهای و به شکل قرص استفاده نمایید و به همین دلیل مصرف قرص سیر سیاه برای لاغری رواج دارد؛ اما اندازه بیشتر حبههای سیر بهقدری بزرگ است که قورت دادن سیر برای لاغری، کمی دشوار میشود و حتی ممکن است افراد دچار خفگی شوند. سیر سیاه همچنین این مزیت را دارد که بوی بد دهان را ایجاد نمی کند یا باعث ناراحتی گوارشی می شود. این میزان بالاتر مواد مغذی تا حدی بر فواید سلامتی سیر سیاه تأثیر گذار است. سیر و سیر سیاه از زمان قرون وسطی تا حال حاضر که فواید آن مشاهده شده و از نظر علمی اثبات شده است، از گیاهان دارویی است که استفاده می شده است.

افزون بر آنچه گفته شد بلانچینگ فواید دیگری نیز دارد که در زیر به طور خلاصه به آنها اشاره می شود. با توجه به علل مشکلات جنسی آقایان که قبلا به آن اشاره شده است، سیر سیاه میتواند به روند درمان افرادی که دچار اینگونه مشکلات هستند کمک کند، اما درمانگر قطعی سفارش سیر سیاه پرداخت درب منزل این مشکلات نیست. بعد از این مدت یکی از سیرها را امتحان کنید؛ اگر خوب تخمیر شده بود، سیر سیاه شما آماده است؛ در غیر این صورت اجازه دهید چند روز دیگر سیرها تخمیر شود. در خصوص خواص سیر سیاه می توانید منابع علمی معتبر از مقالات روز انگلیسی که توسط محققان و پزشکان جهانی منتشر شده جویا بشید و خواص این محصول رو مشاهده کنید. چنانچه میخواهید در رابطه با فواید این نوع سیر و تفاوتهای آن با سیر معمولی بیشتر بدانید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود. یکی از فواید سیر سیاه برای پوست جلوگیری از آکنه و ریشه کنی آن است. اگر سیر برای بسیاری از بیماری ها بخوبی عمل نمی نکرد، از سوابق تاریخی خارج می شد اما به دلیل فواید سلامتی چند جانبه آن، سیر طی دو دهه گذشته به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته و اکنون در تاریخ پزشکی و بشری واقعاً تثبیت شده است.