شب شعر انجمن زنان بومی انتاریو به دلیل COVID-19 به صورت آنلاین حرکت می کند

شب شعر انجمن زنان بومی انتاریو امسال به دلیل COVID-19 به صورت آنلاین حرکت می کند متفاوت است.

این پنجمین شبانه سالانه شعر “دستهای قوی خشونت را متوقف می کنند” ، که هدف آن آگاهی بخشی در مورد خشونت علیه زنان و دختران است. این رویداد در حمایت از روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در 25 نوامبر سازمان ملل متحد است.

میشل سلیمان ، مدیر توسعه جامعه با ONWA که از ملت اول فلیت ویلیام است ، گفت: “این فرصتی برای مردم برای به اشتراک گذاشتن و مکانی امن برای اشتراک مردم است.”

در سالهای گذشته ، رویداد اصلی در خلیج تندر ، انتهای ایالات متحده اتفاق افتاده است ، و چندین رویداد دیگر همزمان در سراسر استان رخ داده است ، اما همه گیری ONWA را مجبور کرده است شب شعر را به صورت آنلاین به بزرگنمایی منتقل کند.

رویدادهای حضوری قبلی بزرگان را برای حمایت از افرادی که ممکن است احساس تحریک شوند فراهم کرده است. امسال در جلسه بزرگنمایی اتاقهای استراحت و خطوط تلفنی برای پشتیبانی در اختیار شما قرار می گیرد.

از شاعران برجسته امسال می توان به آل هانتر ، دوک ردبرد و تریونا اونی اشاره کرد.

سلیمان گفت: “برای ما واقعا مهم است که این رویداد ادامه یابد و ما بسیار سپاسگزاریم که امسال نیز می توانیم میزبان این رویداد باشیم.”

“ما باید به بیان این داستان ها و به اشتراک گذاشتن این کلمات ادامه دهیم تا این تجربیات از بین نرود و اطمینان حاصل کنیم که این تجارب در خط مقدم جامعه قرار دارند تا بتوانیم در جهت رفع خشونت علیه زنان تلاش کنیم.”

“قدرت داستان”

کالین گراهام ، مدیر توسعه جامعه با ONWA ، گفت که این رویداد فرصتی برای “گرد هم آمدن و مشارکت در قدرت داستان ، سهیم در قدرت شفابخشی همراه با داستان است.”

“این یک فرصت واقعاً بزرگ است که نه تنها ما می توانیم هنرمندان قبلاً برجسته یا منتشر شده را به نمایش بگذاریم ، بلکه این فرصتی است که اعضای جامعه می توانند استعداد خود را به اشتراک بگذارند و از طریق قدرت داستان کمک های خود را در پایان دادن به خشونت نشان دهند.”

این رویداد همچنین فرصتی برای گرد هم آمدن برای صحبت درباره خشونت در جامعه است.

ONWA هر ساله مجموعه شعری را منتشر می کند که برای این رویداد ارسال می شود. امسال ، به مناسبت پنج سالگی ، این کتاب اثری از رویدادهای گذشته را به نمایش می گذارد.

دستهای قوی خشونت را متوقف می کنند تقریباً در تاریخ 25 نوامبر با شروع ساعت 19 بعدازظهر انجام می شود.