شوخ طبعی و شفابخشی: مجموعه ویدیویی کهکوم سه دیدگاه زن را در این فصل تعطیلات به اشتراک می گذارد

تئاتر زنده ممکن است در سراسر ساسکاچوان لغو شده باشد ، اما گروهی از مجریان در حال نوآوری هستند و سری جدیدی را به YouTube وارد می کنند.

Curtis Peeteetuce در حال نوشتن و خلق شخصیت های سرمه ای برای خود بوده است کریسمس رض سالها سریال تئاتر ، اما در این اجراها زنان مسن حضور نداشتند.

حالا ، او یکی از خالقان عقب است کهکوم، یک مجموعه ویدیویی که در آن سه زن با هم سفر تئاتر جدیدی را طی می کنند.

Peeteetuce به گفت: “من می خواستم سنت قلب انسان و بهبودی را ادامه دهم.” نسخه صبح. “این یک فرصت شگفت انگیز از طریق خدمات کتابخانه ای ساسکاچوان برای افراد بومی بود.”

این مجموعه به معنای سرخ بودن در سال 2020 و بیشتر است. فراخوان سرهنگ برای حضور در این سریال به پایان رسید و دونا لین لرات یکی از پاسخ دهندگان بود. او در این سریال به همراه گلوریا میو و دونا مرستی حضور دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=aUbUQYYjI3s

لرات گفت: “من فکر کردم ، می دانی چه ، این سرگرم کننده خواهد بود زیرا ، می دانی ، COVID و همه چیز است. من واقعاً می خواستم کاری متفاوت انجام دهم و از خانه بیرون بروم.”

لرات گفت که او در مورد صداگذاری ، تنفس و بداهه گویی آموخته است و این تجربه جالب بوده است.

لرات گفت: “انجام سرگرمی و اجازه دادن به خود برای انجام کارهایی که معمولاً برای خارج شدن از آن جعبه کوچک مربعی شکل که خودمان در آن قرار داده ایم انجام می شود ، کار زیادی است.”

“من فکر می کنم ما بیش از حد وارد ذهنمان می شویم و فقط باید برای مدتی قدم برداریم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=4fwXlIPOSQs

Peeteetuce گفت در داستان سرایی چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد.

وی گفت: “ما س questionsالاتی مانند” مرد چیست؟ humor شوخ طبعی چیست؟ بهبودی چیست؟ ” “با داشتن این مکالمات ، ناگت های طلا زیادی در آنجا وجود دارد.”

از نظر لرات ، سرمه بودن یک عشق بی قید و شرط است ، قهقه زدن در آغوش گرفتن.

او با خنده گفت: “این سانتا کلاوس را می زند.” “این همان چیزی است که هست.”

داروی خوبی در خندیدن شکم وجود دارد– Curtis Peeteetuce

این سریال همچنین به ماه قصه گویی بومی ساسکاچوان در فوریه منتهی می شود. Peeteetuce گفت این مجموعه نشان می دهد که طنز در قلب داستان گویی آنها است.

وی گفت: “ما غالباً روی شوخ طبعی تمركز نمی كنیم ، زیرا داستانها اغلب منعكس كننده ی یك تجربه آسیب زا یا تجربه بومی در كاناداست. اما این امر همچنین با شوخ طبعی و بهبودی همراه است. بنابراین داروی خوبی در خنده شکم وجود دارد.”

https://www.youtube.com/watch؟v=cI4hnuTUERU

لرات گفت ، شوخ طبعی نیز قسمت بزرگی از کوخوم بودن است. به عنوان مثال ، اگر نوه او ناراحت باشد ، با لرات تماس می گیرد که نوه اش را همیشه لبخند می زند.

Peeteetuce گفت که امیدوار است مردم از این سریال لذت ببرند و واقعیت و عمق زنان را ببینند.

وی گفت: “این برای بسیاری از هنرمندان پنجره و دری است به آن جهان.” “برای جامعه ، این فقط یادآوری است که کوخومها هنوز با ما هستند کریسمس رض داستان هنوز با ماست. “