علائم طراح Cree با زنجیره لباس های خیابانی آمریکایی Zumiez معامله می کنند

Dusty LeGrande در سال جدید یک هدف داشت: خط تولید لباس خود را به زومیز ، یک فروشگاه اسکیت زنجیره ای با فروشگاه در سراسر جهان برساند.

او نمی دانست ، زومیز ابتدا او را پیدا می کند.

Mobilize ، مارک لباس خیابانی او که در ادمونتون مستقر است ، در بهار آینده در فروشگاه های زومیز راه اندازی می شود.

طراح Cree از واباسکا ، آلتا ، گفت که او و زومیز پس از اینکه شخصی از این شرکت نام تجاری او را در یک ویدیو ویروسی TikTok دید و به دنبال او رفت توافق کردند.

وی گفت: “داشتن نمایندگی در مقیاس بزرگ از این قبیل ، کسی که در بیشتر مراکز خرید بزرگ است به عنوان راهی فقط برای حضور در آنجا است که جوانان بومی از درها عبور می کنند … بسیار جالب است.”

انتظار می رود خط تولید لباس در حدود 50 فروشگاه باشد. (ارائه شده توسط Dusty LeGrande)

Mobilize در سفر به هاوایی شروع به کار کرد ، جایی که دید بومیان هاوایی آرمهای نمادینی مانند Air Jordan می گیرند و آنها را بومی می کنند. همان موقع ، او گفت كه معنای نمایندگی را احساس می كند – و به عنوان یك كارگر جوانی در ادمونتون ، می خواست نسل بعدی جوانان بومی نیز این احساس را داشته باشند.

به خانه بازگشت ، با دو بچه و یک سوم در راه ، او یک صفحه اینستاگرام را راه اندازی کرد تا ببیند اشتهایی برای آنچه که امیدوار است شروع کند وجود دارد یا خیر. اولین ژاکت که او به پا کرد ، یکی از افتخارات پدرسالار بومی ، به سرعت فروخته شد. او گفت آن زمان بود که فهمید روی چیزی قرار دارد.

این طراح می گوید امیدوار است که Mobilize به جوانان کمک کند و به آنها اجازه دهد خود را در فروشگاههایی مانند Zumiez نشان دهند. (ارائه شده توسط Dusty LeGrande)

وی گفت: “این راهی برای به اشتراک گذاشتن این داستانهایی بود که به من آموخته شد ، این مفاهیم را با همه مردم به اشتراک گذاشتم.”

تجارت وی هنوز بیشتر از طریق اینستاگرام انجام می شود ، اما این موضوع در بهار تغییر می کند. وی گفت زومیز قصد دارد Mobilize را در 50 فروشگاه خود بفروشد.

وی اظهار داشت امیدوار است سپس برخی از طرحهای اصیل خود را به هفته های مد در سراسر جهان مانند نیویورک و لندن هدایت کند تا داستان خود را برای مخاطبان متفاوت و بزرگتر به ارمغان آورد.

وی همچنین آماده است تا بورس تحصیلی دوم خود را برای طراحان بومی راه اندازی کند و گفت که امیدوار است فضای استودیویی را برای همکاری طراحان و هنرمندان باز کند.

وی گفت: “برای من ، این امر همچنین ایجاد جامعه و نوعی معرفی ادمونتون و این استان محافظه كار آلبرتا با فرهنگ بومی و تنوع زیبایی است كه در آن وجود دارد.”

“در اینجا هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.”