قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی ملکه، خدمات خود را به تمام پایتخت نشینان در نقاط گوناگون ارائه می دهد. تمام کسانی که در شمال و جنوب شهر ساکن هستند، می توانند از خدمات قالیشویی ملکه بهره ببرند، برای مثال در شمال تهران، شعبه ای تاسیس شده است تا کسانی که در این ناحیه سکونت دارند، از آن ستفاده کنند. این قالیشویی در زغفرانیه است.

سرویس دهی این قالیشویی در زعفرانیه محدود نمی شود. اهالی محله های اطراف می توانند با دفتر قالیشویی تماس بگیرند و هر نیازی که داشتند با پرسنل مطرح کنند تا در سریع ترین زمان ممکن، کارکنان به محل فرستاده شوند. این سرویس ها با برنامه ریزی و روحیه بالای تیمی ارائه می شوند. به شما پیشنهاد می کنیم برای آن که در جریان کار قالیشویی قرار بگیرید، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمائید.

خدمات قالیشویی ملکه:

شست وشو انواع فرش

قطعا شست و شوی فرش های شما، مهم ترین سرویس قالیشویی ملکه می باشد. توجه داشته باشید که شست و شوی این فرش ها  با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از آن ها شیوه مخصوص به خود را دارند. شست وشوی فرش های گل ابریشم با سایر فرش ها کمی متفاوت است. معمولا این فرش ها با تجهیزات مخصوص و مواد شوینده مناسب شسته می شوند تا آسیبی به فرش های شما وارد نشود.

فرش هایی با زمینه لاکی و یا با زمینه کرم، به شیوه ای متفاوت شست و شو می شوند. توجه داشته باشید که در حین انجام این کار به موارد زیادی دقت می شود. شست وشو نباید به شیوه ای صورت بگیرد که باعث ادغام رنگ های قالی یا فرش شما شود. شما می توانید با سپردن فرش های خود به این قالیشویی در زعفرانیه، از سلامت فرش خود اطمینان کامل داشته باشید.

تحویل به صورت لول و پوشیده شده

بعد از اتمام کار، فرش ها به صورت لول شده، داخل کاور به شما تحویل داده می شوند. همه شعبه های قالیشویی ، بعد از اتمام کار، فرش ها را داخل کاور می گذارند و در نهایت احترام به شما تحویل می دهند. بعد از بررسی کار و ارزیابی سطح کیفیت، می توانید هزینه را پرداخت کنید. همه این اقدامات برای جلب رضایت شما از مجموعه قالیشویی ملکه صورت می گیرد.

استفاده از بهترین مواد شوینده

نا گفته نماند که در شست و شوی فرش های شما از بهترین مواد شوینده استفاده می شود. هر کدام از این فرش ها نیاز دارند که برای شست و شو از مواد مخصوص به خودشان استفاده شود. انجام این کارها برای حفظ کیفیت الیاف فرش و عدم آسیب رسانی به بافت فرش صورت می گیرد. در این شرایط به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در محدوه شمال تهران سکونت دارید، حتما از خدمات این قالیشویی در زعفرانیه استفاده کنید.

چرا قالیشویی ملکه؟

·        قیمت مناسب با نرخ تعرفه اتحادیه قالیشویییان

·        ضمانت کیفیت

·        پرسنل مجرب و کارآزموده

·        شست وشو متناسب با موازین شرعی و دینی

تمام موارد بالا باعث شده است که قالیشویی ملکه، به یکی از بهترین ها در این عرصه تبدیل شود. علاوه بر موارد مذکور، به این نکته اشاره کنیم که به دست آوردن این موفقیت ها، بدون حمایت شما میسر نمی شد.