قلدری ، جو کار سمی ادعا شده در شعبه بهداشت خدمات بومی در ساحل شرقی

قلدری ، آزار و اذیت ، تعارض منافع. کارمندان فعلی و سابق فدرال در مورد آنچه که به گفته آنها یک جو مسموم ، خصمانه و ناامن در یک تیم در خدمات بومی کانادا است صحبت می کنند.

منابع به سی بی سی / رادیو کانادا گفته اند که مدیر اجرایی منطقه ، دبرا کیس وایت ، که بر کلیه فعالیت ها و کارمندان شاخه بهداشت ملل اول و اینویت در منطقه اقیانوس اطلس نظارت می کند ، احساس تحقیر ، تحقیر و آزار و اذیت می کنند.

آنها همچنین گفتند که پرسنل به دلیل نقش کیز-وایت به عنوان مدیر و همچنین شوهرش در محیط کار با اتهاماتی برای آزار و اذیت ، از جمله ماهیت جنسی ، روبرو نیستند. قبل از اینکه مجدداً به سمت دیگری منصوب شود ، لسلی کیز وایت تحت نظارت همسرش قرار گرفت.

ارزیابی محل کار در اواسط ماه اکتبر توسط یک مقام ارشد در خدمات بومی کانادا آغاز شد.

کیت کان ، دستیار معاون ارشد وزیر ، در یک ایمیل فقط انگلیسی به تیم مدیریتی که توسط سی بی سی / رادیو کانادا.

“این ارزیابی محل کار ، بنیادی را برای رفع صحیح این نگرانی ها و حمایت از تیم مدیریت در تلاش برای حرکت مثبت رو به جلو ایجاد خواهد کرد.”

در اوایل این ماه ، مدیران شعبه بهداشت به طور جداگانه با مشاوران شخص ثالثی که توسط این بخش استخدام شده بودند ، ملاقات کردند تا در مورد محیط کار و روابط در محل کار خود بحث کنند.

در گزارش این داستان ، CBC / رادیو کانادا توافق کرده است که از نام واقعی همه به جز یکی از منابع خود استفاده نکند زیرا آنها از انتقام جویی ترس دارند.

دبرا کی وایت مدیر اجرایی شعبه منطقه آتلانتیک است. (توییتر / @ fnelfgov)

یک “مدیر خرد” که “سوus استفاده” توصیف شده است

مارتا ، یک کارمند سابق ، که تجربه خود را در بخش بهداشت به عنوان “بدترین تجربه” در این زمینه توصیف کرد ، گفت: “من دیده ام که او با برخی از کارمندان رفتار می کند ، شما می دانید ، به گونه ای که من قطعاً با یک شخص رفتار نمی کنم.” شغل او.

او یک حادثه را به یاد آورد که در آن دبرا کی وایت با یک کارمند به روشی منفی صحبت کرد. “من واقعاً نمی توانستم دریافت کنم [the sense] از آنچه آنها می گفتند ، اما دبرا در نحوه صحبت با او بسیار پرخاشگر بود. من می توانم از طریق غیر کلامی او بگویم که ناراحت است. “

هنگامی که مارتا دفتر را در سال 2017 ترک کرد ، از شیوه مدیریت مدیر ارشد منطقه آتلانتیک به والری گیدئون ، که در آن زمان دستیار معاون وزیر بود ، شکایت کرد. مارتا به او گفت که قادر به ادامه یک روز دیگر در نقش خود نیست زیرا “حال وی به خطر می افتد”.

من قربانی ارعاب و آزار و اذیت روانی و رفتارهای توهین آمیز توسط دبرا کیس-وایت برتر خود شدم.– شانل

او به مقامات ارشد بخش اوتاوا گفت كه محل كار آتلانتیك “سمی است و توسط مدیر منطقه ای دبرا كیس وایت پشتیبانی و نگهداری می شود ، وی امپراطوری ای را ایجاد كرده است كه برای از بین بردن هر كسی كه شوهرش را به چالش می كشد ، خدمت می كند.

مارتا گفت: دبرا کی وایت یک مدیر بسیار کاربرد بود.

“وقتی صحبت از تصمیم گیری یا مواردی از این دست می شد ، می توانستیم انتظار داشته باشیم که تصمیمات ما توسط تیم مدیریت بالا ، به ویژه دبرا ، سرنگون شود. همه چیز کاملاً باید از او عبور می کرد.”

یک منبع دیگر ، شانل ، گفت که تجربه او مانند “کابوس” است و سازمان از حسن نیت او سوused استفاده کرد. این کارمند قدیمی سال گذشته در نامه ای به سیموس اورگان ، که در آن زمان وزیر خدمات بومی بود ، زنگ خطر را به صدا درآورد. نخست وزیر جاستین ترودو در نامه نگاری کپی شد.

شانل نامه خود به اورگان را “آخرین چاره” توصیف کرد و گفت هیچ پاسخی دریافت نکرد. وی در این نامه گفت که محل کار به او مشکلات سلامتی و اضطراب می دهد زیرا او با یک “مدیر سو who استفاده کننده که وضعیت آزار روانشناختی مداوم را ایجاد می کند” سر و کار دارد.

Seamus O’Regan ، در یک عکس 2019. شانل ، یک کارمند عمومی با سابقه ، سال گذشته در نامه ای به اورگان ، وزیر وقت خدمات بومی ، زنگ خطر را در مورد شرایط کار به صدا درآورد و از ترودو در سمت راست کپی کرد. (شان کیلپاتریک / مطبوعات کانادایی)

یک وضعیت دیرینه

یک مقام ارشد سابق که یک دهه پیش در هالیفاکس با دبرا کیس وایت کار می کرد ادعا می کند که مدیر منطقه در آن زمان از تاکتیک های ارعاب مشابهی استفاده کرده است.

جیم میلار ، که از سال 2009 تا 2012 مدیر منطقه ای واحد شعبه بود ، گفت: “او گاهی اوقات کارها را در برابر مردم خرد می کند ، می گوید این کار بی فایده است ، این برای من هیچ فایده ای ندارد.”

در بین برخی از کارکنان و نسبت به مدیریت بی اعتمادی عمیقی وجود دارد تا جایی که برخی دیگر دیگر نمی خواهند بدون حضور شاهد با یکدیگر صحبت کنند ،– گزارش حقیقت یابی

در حال حاضر بازنشسته ، دومین فرمانده تیم سابق – در آن زمان تحت بهداشت كانادا بود تا خدمات بومی – در مصاحبه ای اظهار داشت كه از یادگیری وضعیت آب و هوا متعجب نیست اما ناامید است اما ظاهرا امروز هنوز “متشنج” است.

میلار گفت این اولین بار نیست که خدمات عمومی فدرال پس از شکایت از مدیریت ، ارزیابی محل کار را انجام می دهد.

میلار گفت که کارمندان در یک تمرین مشابه در سال 2010 شرکت کردند.

وی گفت: “کارکنان خوشحال نبودند” اما برای حل اوضاع هیچ کاری صورت نگرفت. “آنها گفته بودند كه كارمندان در برخي مواقع از نتايج كلي يا نتايج اساسي مطلع خواهند شد. به گفته من اين اتفاق هرگز رخ نداده است.”

آب و هوای ناسالم فقط در هالیفاکس وجود ندارد

مشکلات مربوط به محیط کار در جاهای دیگر منطقه آتلانتیک و نه تنها در نوا اسکوشیا که مدیر منطقه مستقر است ، گزارش شده است. برخی منابع در مورد شرایطی که در نیوبرانزویک و همچنین نیوفاندلند و لابرادور رخ داده صحبت کردند.

در نیوفاندلند و لابرادور ، مدت زمان طولانی است که شرایط کار به خصوص در دبیرخانه بهداشت لابرادور ، معروف به LHS ، در خلیج غاز دشوار بوده است. در آنجا نیز چند سال پیش یک سازمان شخص ثالث روابط کار را بررسی کرد.

کان ، دستیار معاون وقت وزیر ، در سال 2016 در پاسخ به نگرانی های مطرح شده توسط کارمندان در مورد محیط کار در دبیرخانه ، که کیز وایت به عنوان رئیس بخش بهداشت نظارت می کرد ، یک تمرین بررسی واقعیت را سفارش داد.

در آخرین گزارش حقیقت یابی ، متخصص حل تعارض كه مصاحبه با كارمندان را بر عهده داشت ، توضیح داد كه سابقه عدم حل مسائل مدیریتی در دفتر لابرادور وجود دارد كه كارمندان آن را ناكارآمد توصیف می كنند.

بر اساس گزارش بدست آمده توسط سی بی سی / رادیو کانادا ، “در میان برخی از کارکنان و نسبت به مدیریت بی اعتمادی عمیقی وجود دارد تا آنجا که برخی دیگر دیگر نمی خواهند بدون حضور شاهد با یکدیگر صحبت کنند.”

یکی از کارمندان سابق کارمندان ارشد بخش در اتاوا را از آنچه وی “12 سال قلدری و آزار و اذیت در دفتر LHS توسط مقامات اجرایی منطقه ای ، برخی از مدیران و برخی از همکاران” توصیف کرد ، آگاه کرد.

میلار معتقد است که مقامات اتاوا از مدت ها قبل از وضعیت سمی کار در دفاتر منطقه آتلانتیک آگاه بوده اند اما چشمهای خود را بر روی آن بسته اند. وی گفت که در سال 2010 ، “مردم می دانستند و حاضر نبودند در این باره کاری انجام دهند.”

جیم میلار ، یک مقام ارشد سابق که یک دهه پیش با کیز-وایت کار می کرد ، با خبرنگار رادیو-کانادا ژنوویو نورمند صحبت می کند. میلار ادعا می کند که کیز-وایت در آن زمان از روشهای مشابه ارعاب نیز استفاده کرده است. (رادیو کانادا)

رابطه زن و شوهر در محل کار

اگرچه منابع متعددی از نگرش تسلیم آمیز ، لحن پدرانه و سبک رهبری دبرا کیز-وایت انتقاد کردند ، آنها همچنین انگشت اشاره خود را به رابطه شخصی او با لزلی کیز-وایت ، که مورد ادعای آزار و اذیت در محل کار است ، نشان می دهند ، برخی از آنها جنسی است طبیعت

در طول تابستان سال 2018 ، اداره منابع انسانی خدمات بومی اذعان کرد که روابط شخصی زوجین یک تعارض منافع آشکار است ، اگر نه واقعی.

در حقیقت این ذهن من را گیج می کند که فکر کنم چه مدت از این زمان گذشته است و به آن پرداخته نشده است. – مارتا

مدیر منابع انسانی نوشت: “نگرانی در مورد وجود درمان های ترجیحی یا حداقل تصور از آن وجود دارد ، زیرا همسرت تیمی از مدیران و کارمندان را مدیریت می کند که شامل شما نیز می شود”. تحت نظارت همسرش. مدیر منابع انسانی تغییر در رابطه گزارش را پیشنهاد داد.

چند ماه بعد ، در پاییز همان سال ، یک ایمیل داخلی اعلام کرد که Leslie Keays-White ، یک افسر توسعه و ارتباطات جامعه ، به عنوان هماهنگ کننده پروژه های نوآوری های بهداشت عمومی کار می کند و او تحت نظارت اتاوا قرار می گیرد .

منابع از نگرش و رفتار لسلی کی وایت در کار ، از جمله اظهارات تحقیرآمیز وی در مورد زنان ، انتقاد کردند.

مارتا گفت: “لسلی غالباً نامناسب است و معمولاً در مکالمات خود با همکاران زن از ته رنگ جنسی استفاده می کند.”

وی گفت ، در طول مدت حضور خود در تیم ، همکاران زنش از رفتار لزلی کی وایت در قبال آنها ابراز نگرانی کردند. مارتا گفت که او این موضوع را به منابع انسانی رساند اما اتفاقی نیفتاد.

مارتا گفت ، به دلیل ساختار فعلی آن و رابطه بین کی-سفیدها ، یک کد سکوت در دفتر وجود دارد.

“من مجبور شدم بروم زیرا احساس نمی کردم در شرایطی که می توانم کاری انجام دهم حتی اگر تلاش کرده ام.”

گزارش مارتا از رفتارهای لزلی کیز-وایت در مقام مقامات اتاوا در سال 2017 مانع از وقایع دیگر نشد. رادیو-کانادا توانست شکایات مربوط به آزار و اذیت را تأیید کند ، برخی از جنسیت ها علیه او تشکیل شده است.

ساختمانی که اولین بخش بهداشت ملل و اینویت ، منطقه آتلانتیک ، در هالیفاکس را در خود جای داده است. در اوایل این ماه ، مدیران شعبه به صورت جداگانه با مشاوران شخص ثالثی که توسط اداره استخدام شده بودند ، ملاقات کردند تا در مورد محیط کار صحبت کنند. (رادیو کانادا)

هیچ نظری در مورد این ادعاها وجود ندارد

دبرا و لزلی کی وایت در مورد ادعاهای مطرح شده علیه آنها توضیحی ندادند. در ایمیل های جداگانه ، آنها در عوض درخواست مصاحبه یا نظر را به تیم روابط رسانه ای وزارت فدرال ارجاع دادند.

کان درمورد پاسخ اداره خود در طول سالها به ادعاهای کارمندان بحث نمی کند.

وی در یک ایمیل گفت: “برای احترام به محرمانه بودن هر موضوع مربوط به منابع انسانی و احترام به حریم خصوصی کارمندان ، اظهارنظر در این زمینه نامناسب است.”

لسلی میکلسون ، سخنگوی خدمات بومی کانادا ، گفت که این بخش “سلامتی و ایمنی کارکنان را بسیار جدی می گیرد.”

در یک ایمیل ، میکلسون گفت که طبق قانون حریم خصوصی ، این اداره نمی تواند در مورد شرایط خاص یا افراد اظهارنظر کند.

گیدئون ، اکنون معاون ارشد وزیر خدمات بومی کانادا ، به نامه های الکترونیکی درخواست مصاحبه یا اظهارنظر درباره ادعاها پاسخ نداد. او دو ماه پیش توسط ترودو به مقام خود ارتقا یافت.

جلسات یک به یک انجام شده برای ارزیابی محل کار به سفارش این اداره بین 2 تا 13 نوامبر برگزار شد.

کارمندان گزارش کامل را مشاهده نخواهند کرد

خدمات بومی کانادا به شرکت کنندگان گفت که بخش نسخه ای از گزارش را به اشتراک نمی گذارد.

کیت کان در اواسط ماه اکتبر برای مدیران زیادی نوشت: “داده های مشاوره به جز در یک گزارش نهایی محرمانه به من ، در نقش من به عنوان دستیار معاون ارشد وزیر ، به صورت جمع بندی داده نمی شود.”

کان از وی در مورد توضیح این تصمیم گفت که “مصاحبه شوندگان خلاصه ای از موضوعات و توصیه های ناشی از مصاحبه ها ارائه می شود”.

بعداً میشلسون تأیید کرد که “توصیه های تهیه شده از این ارزیابی به طور مناسب بررسی و اجرا می شود.”