قیمت درمارولر در آر اس – نوآوران سلامت

آیا درمارولر با لایه برداری شیمیایی و میکرودرم متفاوت است؟ میکرودرم و لایه برداری های شیمیایی می توانند تنها لایه ی رویی پوست شما را برداشته و پوست را با رشد اندکی کلاژن طراوت ببخشند. عوارض جانبی رایج لایه برداری و میکرودرم شامل موارد زیر می باشد : هیپر/هیپو پیگمانتاسیون(بیش تر و کم تر از حد رنگدانه داشتن پوست) ، ترشحات پوستی، قرمزی و تحریک دردناک. هر چند محصولات این شرکت ها ممکن است گران قیمت تر از خرید تکی هر کدام از این موارد باشد. جالب است بدانید که استفاده از این وسیله ساده روز به روز توسط متخصصین زیبایی رو به افزایش است چرا که با وجود سادگی، اثرات معجزه آسای آن در برخی موارد حتی بیش از روشهای بسیار گران قیمت و پیشرفته موجود می باشد.

آیا می خواهید ظاهر پوست خود را بدون استفاده از روش های گران قیمت و خطرناک بهبود ببخشید؟ با افزایش سن، بافت پوست به علت کاهش ضخامت کلاژن، سست و پراکنده می شود. درمارولر با ایجاد منافذ و سوراخ های کوچکی در پوست، به تحریک ترمیم پوست و بازسازی سلول ها کمک می کند.

معمولا بازسازی پوست حدود ۲۵ تا ۲۷ روز به طول می انجامد لذا تا کاهش التهاب های پوستی صبور باشید. ولی با تحریک کلاژن شروع به ترمیم آن می کند. اولین رول دستکاه روی پوست باید به صورت عمودی باشد که تقریبا 6 تا 8 بار انجام می گیرد و این کار را باید تا جایی انجام داد که کل پوست پوشش داده شود و زمانی که این کار به اتمام رسید، به نقطه شروع برمی گردیم و ابزار را روشن کرده و دوباره در جهت عمودی روی پوست می زنیم، فقط حتما این دستگاه را روی تمام قسمت های پوست بکشید و بعد زمانی که کل صورت را پوشش دادید، می توانید با آب کل صورت را بشویید و البته آبی که پزشک به شما می گوید و حتما اطمینان حاصل کنید که درمارولر دوباره ضد عفونی و پاکسازی شده باشد.

درمارولر یک درمان خانگی است، اما آیا اینکه شما مستعد استفاده از درمارولر هستید یا خیر، حتما پیش از استفاده، پزشک باید شما را معاینه کند و تایید کند که استفاده از درمارولر برای شما عارضه ای ندارد و سایز مناسب پوست شما را تعیین درمارولر دکتر رولر کند. پس از استفاده از این دستگاه حتما پوست خود را با محلول ضد عفونی کننده مناسب ضدعفونی کنید. ⦁ تایم بندی مناسب در این روش جوان سازی پوست بسیار مهم است. در این روش یک درام کوچک استوانه ای که دارای سوزن کوچکی است به پوست وارد می شود. متداول ترین اندازه سوزن بین نیم تا یک و نیم میلی متر می باشد.