قیمت هدرز 206

بعنوان مثال حجم موتور توسط پیستون بزرگتر بیشتر شده و کانالهای ورودی و خروجی هوا و دود پورت پولیش شده و میل سوپاپهای افتر مارکت نصب گردیده و فلایویل سبک شده باشد و به همراه آن هدرز و کیت مکش نصب گردیده باشد . شما احتمالا با عباراتی نظیر :پس زدن دود خروجی از سیلندر, مکش ترتیبی دود خروجی از سیلندرها ,طول بهینه اگزوز , کولکتور collector ادغام شده , احتراق چرخشی سیلندرها , ترکیب سازگار و بسیاری از عبارات دیگر که هر یک معنای خاصی دارند آشنایی دارید . با توجه به چگالی کمتر هوای این محیط، ورود آن به موتور باعث کاهش قدرت موتور از میزان اسمی و به دنبال آن افزایش مصرف سوخت موتور میشود. هم­چنین فضای بیشتری برای ورود هوا قرار می ­دهد و ازآن­جایی که تراتل­ها هوای بیشتری را بدون وجود فیلتری وارد موتور می­ کنند، موجب دوده گرفتن مجاری سوپاپ­ها هم می­ شود که باید به این نکته هم توجه داشته باشید.

منظور از شرایط دینامیکی فیلتر نحوه ورود هوا و برخورد هوا با آن است. معمولاً سرعت توسط ولتاژ متغیر یـا عبور جریـان و با استفاده از تپها (نوعی کلید تغییر دهنده وضعیت سیم پیچ) درون سیم پیچی موتور یـا با داشتن یک منبع ولتاژ متغیر ، کنترل مـیشود. شركتهاي خودرو سازي يكي 2 تا ماشين درست نميكنند اونها روزانه هزاران محصول خود رو به بازار ميفرستند و سرعت عمل و ارزاني قطعات براي اونها خيلي اهميت داره منظور من از اين نيست كه جنس قطعات استفاده شده خوب نيستند بلكه ممكنه تو بعضي از ماشينها از قطعات خيلي خوب هم استفاده بشه ولي در كل براي ساختن هدرز نيروي بيشتري به كار برده ميشه پس گرونتر در مياد مورد دوم هم همونطور كه قبلآ اشاره كرده بودم آساني نصب مانيفولدهاي استوك بود چون نصب هدرز سخت تر و وقت بيشتري ميبره فرض كنيد رو درور موتور رو 8000 هزار و از هر سيلندر در هر ثانيه 280 نبض گرفته ميشه خب حالا با فرضيه بالا ميتوانيد بفهميد كه هر چه دور موتور در ماشينهاي مختلف بالا تر باشه سيستم هدرز بايد دقيقتر بشه چند تا نکته براي انتخاب هدرز خوب حالا كه فهميدين هدرزها با هم فرق دارند انتخاب اونها سخت ميشه بهتره چند نكته ديگه هم در مورد هدرز بدونيد هدرزهايي كه از لوله هاي كلفت استفاده كرده اند تو قدرت ماشين تاثير خوبي دارند ولي مصرف بنزين رو زياد ميكنند و همچنين رو دور موتور پايين ماشين خوب كار نميكنه و دير روشن ميشه اين هدرزها بيشتر تو دراگ استفاده ميشوند هدرز با لوله هاي كلفت ولي كوتاه رو دور موتور وسط خوب كار ميكنه و تقريبآ براي مسابقه هاي پيست استفاده ميشه اين هدرزها رو آرپي ام پاييد بدك نيستند هدرز با لوله هاي نازك ولي طولاني و پيچ و خم هاي حساب شده بيشتر تو تقويت شهري استفاده ميشه اين هدرزها كاركرد موتور رو خراب نميكنند و رو دور موتور بالا و پايين مناسب و به صورت متوسط كار ميكنند به نظر من اگه ميخوهيد هدرز نصب كنيد از اين نوعش نصب كنيد چون اين هدرز مصرف بنزين رو هم مياره پايين پس هدرز انتخابي شما لوله نازك – طولاني – پيچ و خم حساب شده تخليه: وقتي صحبت از تخليه ميشه يعني تخليه هوا و گازهايي كه طي مرحله انفجار به وجود اومدند پس در اينجا دو چيز به وجود مياد گرما صدا سيستم تخليه: با استفاده از سيستم تخليه از به وجودآامدن صداي زياد و گرما جلوگيري ميشه سيستم تخليه 3 قسمت داره ·

” در اروپا و آمریکا وجود دارد که از فرزندان پراید است. یکی از عوامل اصلی افزایش قدرت در این نوع فیلتر وجود یک رابط نسبتاً بلند قبل از فیلتر است که به شما اجازه میدهد آن را در نقطهای که هوای سردتر به موتور وارد میشود نصب کنید. هدرز در واقع همان منیفولد دود بهینهسازی شده است که معمولاً از فولاد ساخته میشود. این موتور با نمونههای دیگر، یک تفاوت بزرگ دارد و آن سرسیلندرهایش است که مجهز به سیستم VVTI یا همان سوپاپ متغیر است. می باشد. دومین تفاوت ساختار آن ها است. یه سری به سایت ها بزنین. این سیستم ها براساس مارک و کیفیت، بین 400 هزار تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. این فیلتر به دلیل شکل خاصی که دارد میتواند اجازه دهد هوای بیشتری وارد شود. اما با بالا رفتن دبی ورودی هوا، دود بیشتری نیز تولید میشود. اگر امکان دارد آن را در جلوی هواکش یا هود کاپوت قرار دهید تا بتواند هوای بیشتری را به موتور تحویل دهد. و بیشتر برای مقاصد مسابقه و درگ انجام می گردد در این نوع ریمپ تمامی تغییراتی که در STAGE شهری انجام می گیرد ، انجام گرفته و در عین حال امکان حذف سنسور اکسیژن پایینی جهت حذف کاتالیزور و یا نصب هدرز و تنظیم با کیت مکش استاندارد برقرار می باشد .

هدرز و کیت مکش دو قطعه ای بسیار مهم در بین علاقه مندان به صنعت خودرو و به خصوص علاقه مندان به تیونینگ موتور میباشد. متاسفانه امروزه در بازار انواع لوازم تیونینگ با کیفیتهای مختلف و حتی بسیار پایین دیده میشود. اما روش دوم بازسازی توام با تیونینگ و ارتقا سطح فنی و گاهی ظاهری خودرو است. اما عده ای تصور میکنند با نصب یک فیلتر هوای اسپرت میتوان به قدرتی بالا دست یافت. ابتدا به فیلتر هوای اسپرت میپردازیم. فیلتر هوای ام وی ام 550 آن جلوگیری می کند. به این ترتیب پیشرانه جدید آماده بود تا در دور 6750حدود 192 اسب بخار نیرو تولید کند. اگزوز خودرو از سه بخش منیوفیلد خروجی ، کاتالیست و انبار یا منبع اگزوز تشکیل شده است وظیفه منیوفیلد یا هدرز تسهیل و تریع خروج دود حاصل از احتراق در موتور خودرو می باشد که هرچه این دود سریعتر از سیلندرها خارج شود سیلندرها زودتر از اکسیژن پر شده و شرایط نیز برای احتراق بعدی بهتر خواهد بود و این امر سبب افزایش راندمان موتور موتور خواهد شد پس سیستم اگزوز خودرو نقش بسیار مهمی در افزایش قدرت موتور خودرو ایفا می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.