لوازم یدکی لیفان X60 – تیکوما

این ها بهترین صفاتی هستن که میتونم بهشون اطلاق بدم. مجموعه لیفان شاپ تهران با داشتن تامین کننده های اصلی قطعات لیفان که در چین مستقر هستند ، میتواند هر گونه قطعات و لوازم این مدل را برای شما تهیه نماید. در سال 2006 برند لیفان در میان یکصد برند برتر کشور چین جایگاه 78 و در بین شرکتهای خودروساز رتبه ششم را بدست آورد. معرفی جک J۵: جک J۵، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۱ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. مورد اول موتور 4 سیلندر با حجم 1600 سی سی است و 115 اسب بخار قدرت دارد و مورد دوم موتور 1800 سی سی دارد و 131 اسب بخار قدرت دارد و بنابراین موتور قدرتمندتری است. شرکت لیفان موفق شد در سال 2006 در ارتباط با محصولات خود به درآمد بیش از 10 میلیارد یوان چین، حجم فروش موتور 2.54 میلیون، فروش ارز خارجی از طریق صادرات 329 میلیون دلار آمریکا و بیش از 3807 ثبت اختراع برسد.

در برخی از مراجعات ممکن است، مالکان خودرو های وارداتی موفق به تهیه ی قطعات با کیفیت نشوند. هم اکنون بخش خودرو شرکت لیفان، دارای خط تولید ون، ماشین سواری و موتور سیکلت است. در مدل های قدیمی تر 5 دنده دستی و در مدل های جدیدتر دارای گیربکس اتوماتیک CVT می باشد. برای خرید خودرو های چینی بین مردم وجود دارد خرید لوازم یدکی این نوع از خودرو ها می باشد. درحال حاضر با واردات خودروی های چینی، ممکن است دارندگان این نوع خودروها لوازم یدکی مورد نظر خود را نیابند و برای پیدا کردن آن به مراکز مختلفی مراجعه کنند. لیفان X60، از نوع کلاس کراس اوور شهری کوچک هستند. یکی از آخرین تولیدات این برند کراس اوور اکس70 است که از سال 2018 معرفی و علاوه بر بازار چین، روانه روسیه و افریقای جنوبی نیز شده است. در زمینه ساخت خودرو های کراس اوور، خودروی لیفان ایکس 60 اولین تجربه شرکت خودرو سازی لیفان بوده است. از مدل خودروهای چینی، که توسط شرکت کرمان خودرو در ایران عرضه می شود و اولین تجربه ای شرکت لیفان در ساخت خودروهای شاسی بلند که در سال 2010 در نمایشگاه شانگهای با قیمت کم به نمایش درآمد. بازرگانی اتحاد از سال 1393 با توجه به تجربه تیم تعمیرات خود اقدام به فروش لوازم یدکی لیفان، چری (ام وی ام)، جک و جیلی نمود.

کلیه لوازم یدکی جک، ام وی ام (چری) و لیفان در بازرگانی اتحاد با قیمتی مناسب ارائه می شود. همان طور که می دانید خودروی لیفان 620 در اوایل دهه نود به ایران وارد شد و یکی از اولین خودروهای چینی بود که وارد کشور ما شد. لوازم یدکی lifan x60 بصورت آنلاین و حضوری – از آنجا که خودروی لیفان x60 یکی از خودروهای پر استفاده توسط ایرانی ها محسوب می شود ، تهیه لوازم و قطعات یدکی x 60 یکی از دغدغه های مالکین این مدل خودرو است. فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو دکترماشینت ، یکی از معتبرترین ارائه دهندگان لوازم یدکی لیفان است. شما مشتریان عزیز میتوانید انواع لوازم یدکی فروشگاه اینترنتی دکترماشینت را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید و محصولات ارائه شده در این فروشگاه را به عنوان مرجع عرضه محصولات با اصالت خریداری نمایید. شما می توانید برای خرید اینترنتی قطعات یدکی ماشین لیفان یا مشاهده لیست قیمت قطعات لیفان با بخش فروش لوازم یدکی لیفان تماس گرفته و پس از استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان اقدام به خرید نمایید. این قطعات شامل لوازم موتوری لیفان X60 ، لوازم جلوبندی لیفان X60 ، لوازم بدنه لیفان X60 ، قطعات گیربکس لیفان لیفان X60 و لوازم داخل کابین (اتاق) لیفان X60 میباشد.

اطلاعات درجشده در مورد لوازم یدکی لیفان کرج در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان میباشد. فرارو- گزارشهای متعدد نشان میدهد که خودروسازی چینی لیفان قصد دارد به دنبال افزایش تقاضا برای خودروها و موتورسیکلتهای برقی، سرمایه گذاری عظیمی را در بخش پُرطرفدار موتورسیکلت انجام دهد تا با عرضه محصولاتی کاملاً برقی و اقتصادی، از هم اکنون سهم قابل توجهی از این بازار بالقوه را برای خود رزرو کند. اطلاعات تماسی که در انتهای این صفحه آورده شدهاند مربوط به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بوده و ارتباطی با مجموعه لوازم یدکی لیفان کرج ندارد. این خودرو در بازار با استقبال آنچنانی رو به رو نشد. جک شاپ همواره تلاش در بی واسطه کردن فروش قطعات در بازار تهران و کلیه نقاط کشور کرده و همیشه کیفیت رو ملاک اصلی خود قرار داده است. مشتریان و خریداران خودرو های شرکت لیفان علاوه بر کشور چین ، کشور هایی همچون ایران ، روسیه ، اتیوپی ، مصر ، آذربایجان و اروگوئه میباشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لوازم یدکی لیفان 620 تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.