لیست قیمت دوچرخه ثابت خانگی

سهولت سوار شدن و پایین آمدن: ممکن است شما این نکته برای شما خندهدار باشد و حتی شما را به یاد تبلیغ مشهوری بیندازد که راحت از جیب بیرون آمدن را به عنوان یکی از قابلیتهای گوشی تلفن همراه ذکر میکرد! اینها در واقع همان دوچرخه معمولی هستند که سالیان دراز همه ما تجربه استفاده از آن ها را داشته ایم.این دوچرخه ها دارای صندلی بلند و پدال هایی در پایین صندلی هستند که قابلیت تمرین با شدت بالا را نیز برای کاربر فراهم می کند. خرید دوچرخه ثابت خانگی و تمرین با آن در خانه برای همه کسانی که میخواهند بدنی ورزیدهتر و آمادهتر داشته باشند، برتریهای بسیاری دارد که دادن روحیه خوب به ورزشکار فقط یکی از آنهاست. در بخش قبلی مهمترین قابلیتهای مورد انتظار از یک دوچرخه ثابت خوب و کارا مورد توجه قرار گرفت و در این بخش نیز به برخی نکات فرعیتر که بهتر است در هنگام خرید دوچرخه ثابت در نظر بگیرید اشاره میشود. و برای تنظیم شدت سختی کافیست از روی پنل کنترل دستگاه درجه مورد نظر را انتخاب نمایید تا به صورت اتومات انجام شود. تمرین با دوچرخه ثابت خانگی روی عضلههای ران و ساق پا و باسن و حتی شکم فرد فشار میآورد و پرورش عضله و عضلهسازی را در دراز مدت برای فرد به ارمغان میآورد.

چه عواملی بر روی قیمت انواع دوچرخه ثابت تأثیر میگذارند؟ اما دوچرخه ثابت نیز مزایای خاص خود را دارد که از آن جمله میتوان به قیمت پایینتر، اشغال فضای کمتر در خانه و سهولت بیشتر در خرید دوچرخه ثابت کیپ فیت 6611 استفاده اشاره کرد. شاید برای خیلی از خانم ها که علاقه زیادی به این ورزش دارند به دلیل مسائل مختلفی امکان بیرون روفتن از خانه وجود نداشته باشد. امکانات راحتی همچون فن خنک کننده، سیستم صوتی، نگهدارنده بطری آب و لوازم شخصی همچون گوشی و تبلت نیز میتوانند لذت ورزش با دوچرخه ثابت در خانه را به طور قابل ملاحظهای افزایش دهند. سه ویژگی مورد اشاره، حداقلترین قابلیتهایی هستند که اگر میخواهید یک تمرین باکیفیت با دوچرخه ثابت را تجربه کنید باید مورد توجه شما باشد. استفاده از دوچرخه ثابت یکی از راههای بسیارخوبی برای تجربه یک تمرین داخل سالن یا محل سکونت و یا محل کار برای همه، مخصوصا برای دوچرخه سواران و کسابی که به دلایل مختلف نمی توانند از محیط خارج استفاده کننداست. همچنین برخی از پدال های دارای قفل پدال هستند که باعث می شوند پاهای فرد در داخل پدال سفت بمانند و از حرکت اضافی جلوگیری شود. زین قابل تنظیم: برای بهرهمندی از مزایای ورزش با دوچرخه ثابت، زین دوچرخه باید قابل تنظیم بوده و به گونهای تنظیم شود که هنگام رکاب زدن حتی در حالتی که پدال در پایینترین نقطه قرار گرفته است ساق پای شما شما اندکی خم شده باشد.

که در بین پدال و بدنه قرار دارند. برندهای بسیاری دراین زمینه فعالیت دارند که هرکدام به نسبت تحمل وزن و کارایی قابلیت های متفاوتی دارند. اما گزینه هایی دیگر نیز وجود دارد مانند مدل اسپینینگ که کاملا حرفه ای بوده و ایستاده که کمی راحت تر است و مدل ایربایک که بیشتر در باشگاه های مدرن و کراسفیت به چشم میخود. اما در ادامه ما لیستی از بهترین دوچرخه های ثابت خانگی و حرفه ای را که جزو پرفروشترین در بازار ایران هستند را برای شما آورده ایم تا با خیال آسوده خریدی مطمئن داشته باشید. دوچرخههایی سادهتر با چرخ ثابت (دنده ثابت) نیز در دسترس هستند. انواع دوچرخه ثابت خانگی مجهز به دنده نیستند، اما مجهز به سیستم مقاومتی شدهاند تا کاربران بتوانند میزان فشاری را که به پدالهای دوچرخه میدهند را کم و زیاد کنند. اما در مورد دوچرخه ثابت سهولت استفاده از آن به این معناست که ابعاد آن دوچرخه با ابعاد بدن شما سازگاری خوبی دارد و کاملا برای شما مناسب است.

اما بیشترین کاربرد تلمبهها همان باد زدن تیوبها و لاستیکهای مختلف است. البته تلمبهها کارکردهای دیگری هم دارند. دوچرخه ثابت ایستاده: این نوع از دوچرخههای ثابت، زین بدون پشتی داشته و بیشترین میزان شباهت را به دوچرخه معمولی دارند. همچنین اگر به دنبال قابلیتهای بیشتری هستید، میتوانید در زیرعنوان بعدی سایر مشخصات و امکانات جانبی کاربردی و ارزشمند برای دوچرخههای ثابت را مطالعه نمایید. کنسول برنامه برای تنظیمات متعدد ورزشی و امکانات دیجیتال و هوشمند نظیر صفحه نمایش، نشانگرهای سرعت، زمان، مسافت به همراه شمارندههای متعدد برای ضربان قلب، تعداد دور در دقیقه و کالری مصرف شده نیز از امکاناتی هستند که به لطف تکنولوژیهای نو برای مدلهای جدید دوچرخه ثابت در نظر گرفته میشوند و بهرهمندی از آنان میتواند کارایی ورزش شما را افزایش دهد. بازه قیمتی دوچرخههای برقی به دلیل تنوع امکانات و قابلیتهای انواع دوچرخهها بسیار گسترده است. همانطور که اشاره شد ویژگیها و قابلیتهای دوچرخههای ثابت بسیار متنوع است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید دوچرخه ثابت شیپور لطفا از سایت ما دیدن کنید.