مارک میلر می گوید ، بانک های اطلاعاتی به داده های بهتری در مورد COVID-19 در جوامع بومی نیاز دارند

وزیر خدمات بومی ، مارک میلر ، می گوید: افزایش سریع تعداد موارد فعال COVID-19 در جوامع ذخیره شده اولین ملل – به ویژه در آلبرتا و ساسکاچوان – به دلیل کمبود اطلاعات ، به طور کامل داستان کامل را بیان نمی کند.

میلر روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: “ما در حال حاضر در حال بررسی اعدادی هستیم که نزدیک به چهار برابر تعداد افراد بومی آلوده به COVID-19 در طول موج اول است.” -19 شیوع در ساسکاچوان و آلبرتا.

“این جدی است.”

طبق ارقام منتشر شده توسط بخش وی ، از روز پنجشنبه 1174 مورد فعال COVID-19 در جوامع First Nations در حال ذخیره بوده است که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در کانادا ، در مجموع 2،853 مورد تایید شده است. 23 کشته رخ داده است.

میلر گفت ، تعداد رو به رشد در آلبرتا ، که دارای 318 مورد فعال COVID-19 در انجمن های ملل متحد در حال ذخیره است ، و ساسکاچوان ، که 344 مورد فعال وجود دارد ، “نگران کننده” است.

و با این حال ، او گفت ، احتمالاً بدتر از آن است.

به گفته مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، ظرفیت موج و نیازهای زیرساختی در هنگام اختصاص بودجه COVID-19 به جوامع و سازمان های اول ملل ، اینویت و متیس در آلبرتا و ساسکاچوان در اولویت است. 2:59

وی گفت: “داده های ما محدود است و بنابراین این فقط موارد ذخیره را نشان می دهد” و افزود تعداد موارد COVID-19 در میان افراد بومی در هر دو استان بسیار بیشتر است.

میلر خاطرنشان کرد که اعداد منیتوبا نرخ بالای COVID-19 را در بین افراد بومی ساکن در مناطق شهری و همچنین تعداد نامتناسبی از افراد سازمان ملل در بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه نشان می دهد.

وی گفت ، “تصویر ناقص” از عفونت های COVID-19 یک مشکل است.

وی گفت: “این واقعیتی است كه ما با آن دست و پنجه نرم می كنیم زیرا برای ایمن نگه داشتن مردم بسیار سخت می توان این گزینه ها را تنظیم كرد.

میلر گفت که داده های بهتر برای تحویل واکسن نهایی برای COVID-19 نیز مهم خواهد بود.

میلر گفت: “به عنوان مثال جایی که لاستیک به جاده برخورد می کند ، زمانی است که ما مجبور به استفاده از واکسن هستیم – شناسایی این نقاط آسیب پذیر.”

وی گفت: “مکانهایی وجود دارد که دولت فدرال می تواند در آنها نقش داشته باشد و جایی نیز وجود دارد که باید با استانها کار کنیم تا مطمئن شویم که از افرادی که آسیب پذیرتر هستند به درستی خدمات ارائه می شود.” “و وقتی صحبت از مردم بومی می شود ، ما هنوز در تلاشیم تا بهترین خدمات بهداشتی را در کشوری که به مراقبت های بهداشتی خود افتخار می کند ، به دست آوریم.”

این چالش فراتر از جوامع بومی است.

وزیر بهداشت پتی هاجدو روز جمعه به کمیته مجلس عوام گفت که دولت فدرال در حال کار با استانها و سرزمین ها برای بهبود جمع آوری اطلاعات خود در مورد COVID-19 ، از جمله داده های مبتنی بر نژاد است.

وی گفت: برخی از 5 میلیارد دلار از قرارداد “راه اندازی مجدد ایمن” برای بهبود و هماهنگی جمع آوری داده ها بین استان ها از جمله برای “درک دقیق تر” از روش های تأثیر همه گیر بر گروه های مختلف در کانادا در نظر گرفته شده است.

والری گیدئون ، معاون معاون وزیر در خدمات بومی کانادا ، گفت که داده های بهتر برای جوامع بومی بخشی از این بحث ها بوده است.

گیدئون در كنفرانس خبری با میلر گفت: “من فکر می كنم كه این برای همه اولویت است.”

وی گفت: “فرصتی كه COVID در آن زمینه فراهم كرده این است كه در واقع برخی از چالش ها را در رابطه با داده های بهداشتی بومی به روش متمایز با استانها و مناطق برطرف كنیم.”