مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

از دیگر امتیازات همین پیشرانه میتوان به استهلاک کم، آرام بودن در حین کارکرد و صدای اندک در زمان روشن بودن آن اشاره کرد. همین موتور نمونه بهینه سازی شده TU5 است و به نوعی میتوان آن را مثال ایرانیزه شده موتور EC5 پژو دانست که در پژوی ۳۰۱ هم به عمل رفته بود. همینطور این پیشرانه را می توان بهراحتی گزینه تغییرات قرارداد تا خروجی بالاتری از آن گرفت که نصب هدرز و توربوشارژر از آن جمله میباشند که همین ارتقا اقتدار بسته به میزان تغییرات میتواند از ۵ اسب بخار تا بالای ۱۰۰ اسب بخار برای یک خودرو حیاتی استفاده شهری باشد. توصیهی من به جهت کمتر حجمی استعمال از کیت (Decompression) دی پی است، علاوه بر همین میتوانید از الگوی واشر سرسیلندر فابریک کارخانه، تعدادی لایه واشر مسی (قطر این واشر بسته به مقدار بوست متغییر میباشد و می بایست ارزیابی و بررسی شود) حساس واترجت بسازید که تنها به جهت بوستهای پایین کاربرد دارد. در این استیج به جهت کاهش هزینه ترجیح بر همین می باشد که از ای سی یو فابریک بهره ببرید، کامپیوتر استاندارد ۲۰۶ قابلیت تهیه و تنظیم و تطبیقپذیری را به جهت بوستهای پایین دارد. ضمن اینکه درصورتیکه بیشینه گشتاور در بدور پایینتری به دست میآمد هم مصرف و آلایندگی کمتری را شاهد بودیم و هم جاذبه ماشین در دورهای پایین خوبتر بود. در استیج یک خودرو را با هزینهی کمتری تقویت و سعی می کنیم عمده از قطعات فابریک کارخانه استعمال کنیم تا قطعات افترمارکت. لیست ارزش رینگ و پیستون tu5 از طریق تماس اهمیت واحد فروش کارخانه تولیدکننده قابل استعلام است. به جهت خرید کردن مجموعه پیستون پژو پارس می توانید از نحوه نمایندگی های مجاز کارخانه رینگ و پیستون tu5 اقدام کنید. براین اساس به جهت خرید کردن حلقه پیستون پژو پارس اورجینال و کالا مناسب می توانید دارای ما در تماس باشید. در زمان خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس ضمن اعتنا به قیمت آن به دنبال قطعه دارای میزان مرغوب بودن باشید. به جهت خرید کردن اکثر پیستون و بقیه قطعات همین موتورها به اندازه هست اساسی واحد فروش در رابطه باشید. کلیدی دقت به تعداد خودروهایی که اصلی همین موتورها عمل می کنند فروش پیستون و رینگ پیستون همین قطعات بازار خوبی دارد. اساسی اعتنا به قابلیتها و انعطاف این پیشرانه در برابر گونه های ارتقا فنی و تیونینگ به سبک تنفس طبیعی (NA یا اتمسفریک) و پرخوران (توربوچارجر یا سوپرچارجر) سبب ساز شده میباشد بخش اعظمی از علاقهمندان در بازار محدود و پوسیده خودرو ایران، برای دستیابی به اندکی هیجان عمده به تقویت همین پیشرانه روی آورند. Chip Tune یا این که Remap اصطلاح عامیانه ولی تخصصی علم تیونینگ می باشد که به تنظیم مجدد فاکتورهای مهم عملکرد پیشرانه گفته می گردد و از سوی تیونرهای حرفهای و کاربلد و غالبا بر روی دستگاه داینو (گشتاورسنج) یا در آزمون رانندگیهای پشت سرهم و به یاری نرمافزارهای کامپیوتری مخصوص انجام میشود. تجارت اول فقط وب تارنما تخصصی در حوزه تجارت میان بنگاهی در کشور ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و فعالیت فعال در کشور ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. پیشگیری از گریزو فرار کمپرس محیط سیلندر به وسیله حلقه کمپرس نخستین و دوم شکل می گیرد. در غیر همین شکل نیکی فقط اقتدار ایدهآل آیتم حیث حاصل نمیشود، بلکه ممکن هست به پیشرانه جراحت جدی وارد شود. از علامتها همین پیشامد می قدرت به صدای غیر معمولی موتور و کمتر توان موتور اشاره کرد. در همین موقعیت درصورتیکه بدنه سیلندر یک تکه باشد، برای حل ایراد خراشیدگی بایستی بدنه داخلی سیلندر را تراشکاری کرد که نیز زیاد زمانبر و هزینهبر میباشد و نیز در کنار آن سبب ساز بزرگتر شدن قطر سیلندر می شود. از دیگر معایب این پیشرانه به حرارت بالای پیشرانه می بایست اشاره کرد. ضروری به ذکر می باشد که بوش سیلندر، حلقه و پیستون در کنار یکدیگر فعالیت می نمایند و فساد یک از این قطعات، موجب پیدایش مشکلاتی به جهت دو قطعه دیگر خواهد شد؛ همین قطعات باعث انفجار بنزین و در غایت عمل کردن خودرو می شوند و نیروی به دست آمده از این انفجار را به شاطون و میل لنگ انتقال می دهند. برای نمونه گشوده نمودن قطعاتی نظیر پمپ هیدرولیک و یا دینام همین پیشرانه کمی مشقت بار و زمانبر هست و این در حالی می باشد که قطعهای نظیر دینام را در عمده پیشرانهها در دسترس قرار میدهند. اوه پسر، مهم چنین قدرتی نسبت وزن به اسببخار ۲۰۶ حتی بهتر از جاگوار F Type S، شورولت کوروت استینگری یا این که مرسدس E63 AMG S خواهد بود! درصورت نیت به ارتقاء فنی حرفهای در ابعاد مسابقهای (یا حتی حرفهای شهری)، شاسی خودروهای مونوکوک (شاسی یکپارچه) و سیستم تعلیق به منظور مراقبت پایداری خودرو، فارغ از تردید تهی دست اعمال تغییرات حیاتی خواهد بود. درنتیجه اجرای کلیه همین فرآیند الزامی نمیباشد اما همزمانی آن ها فارغ از شک وتردید به داشتن پیشرانه قدرتمندتری خواهد انجامید. انجام همین پروژه در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از جیبتان خالی میکند، ولی در عوض فی مابین ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار دریافت میکنید که سوای شک و تردید دارای اولی تختهگاز خواهید گفت “ارزشش را داشت”. اگر شما هر دسته سوالی در ارتباط دارای کجا و طرز به کار گیری از قیمت پیستون تیوفایو دارید، می توانید دارای ما در برگه وب تماس بگیرید.