معرفی انواع روشهای اصلاح طرح لبخند

عمده روش هایی که برای این کار استفاده می شود، بلیچینگ، لیزر و یا به کار بردن روکش دندان است. به این ترتیب، داشتن یک لبخند زیبا از طریق طراحی لبخند با کامپیوتر و با به کار بردن تکنولوژی های روز دنیا کاری نه چندان سخت خواهد بود که با سرعت بالا و کیفیتی فوق العاده می تواند انجام گیرد. یکی از این اصول رعایت نسبت مناسب لثه ها در هنگام لبخند زدن است. ماکزیمم قدرت اندازه گیری ترازو آویز دیجیتال ۵۰ کیلو گرم است و دقت اندازه گیری آن برای وزن های ۰ تا ۱۰ کیلوگرم برابر ۵ گرم و برای وزن های ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرم با ۱۰ گرم دقت اندازه گیری می کند.

در بالای ترازو مسافرتی یک گیره برای آویزان کردن یا بلند کردن با دست قرار دارد و در زیر آن نیز یک عدد قلاب برای آویزان کردن بار به زیر آن برای اندازه گیری وزن قرار دارد. ترازو دیجیتالی مدل آویز دارای یک صفحه دیجیتال با نور پس زمینه آبی و دقت بالای اندازه گیری است که باعث شده به عنوان یکی از بهترین ترازو دیجیتال ها شناخته شود. بر روی صفحه ترازو آویز ۵۰ کیلوئی ۳ دکمه وجود دارد. ترازو دیجیتال ۵۰ کیلوئی ساخت کشور چین و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. ترکیب مفاهیمی همچون دندانپزشکی زیبایی، دندانپزشکی دیجیتالی، دیدگاه بین رشته ای و امکان پیش بینی، شکل جدیدی را از این مهارت و حرفه ایجاد کرده است.

قطعا در این زمینه ایمپلنت و لمینت دندان کمک زیادی می کنند. ایده نویسنده این مقاله این است که دستگاه ساده ای را در اختیار قرار دهد که اهداف طراحان لبخند را تامین کند. از همه مهم تر و بهتر اینکه می توان این طراحی را بر روی عکس و فیلم خود شما قرار داد تا به طور کامل برای نیازهای شما طراحی لبخند دیجیتالی چیست متناسب تر شود.

به دلیل اینکه روشی قابل پیش بینی برای شبیه سازی طرح درمان زیبایی خواهد بود. تعادل بین دندان ها، بافت های داخل و اطراف دهان، صورت، لبخند و شخصیت فرد است که زیبایی مورد نظر را می سازد، ولی هماهنگی بین هنر و مهارت هم ضروری است تا طراحی مناسبی برای صورت فرد تشخیص داده شود. طراحی لبخند دیجیتالی یک برنامهریزی جهت درمان برای دندانپزشکی زیبایی میباشد، که در آن ارزیابی رابطه، زیباشناسی بین دندانها، لثه، لبخند و صورت، از طریق خطوط و نقشههای دیجیتالی که بر روی عکسهای چهره و دندانهای قدامی انجام میشود، به طراحی لبخند دیجیتالی چیست دست میآید. امروزه، چشمداشت اغلب مراجعین دندان پزشکی ها این است که بعد از طی پروسه ی درمانی، دندان هایشان ظاهر بهتر و زیباتری یافته باشد؛ بالطبع زیبایی دندان ها، در زیبایی و درخشندگی چهره ی فرد تاثیر به سزایی دارد؛ و با اطمینان یافتن از زیبایی لبخندو ظاهر دندان ها در حین برقراری ارتباط کلامی با دیگران، فرد از اعتماد به نفس بیشتری، برخوردار خواهد شد.