میزان مثبت بودن آزمون COVID-19 در بین افراد سازمان ملل در مانیتوبا اکنون بیش از 20 درصد است

تیم های مراقبت های بهداشتی در آستانه رانندگی قرار گرفتند ، زیرا مقامات روز جمعه اعلام کردند که موارد COVID-19 در میان افراد سازمان ملل در مانیتوبا فقط در هفته گذشته با 630 مورد جدید افزایش یافته و میزان مثبت بودن آزمایش از 20 درصد بالاتر رفته است.

آخرین آمار منتشر شده توسط تیم هماهنگی برای مقابله با روند همه گیر مانیتوبا ، مجموع موارد شناسایی شده در میان افراد سازمان ملل در این استان را به 2،785 نفر اعلام کرده است.

این تعداد حدود 18 درصد از کل موارد شناسایی شده در استان از زمان ابتلا به همه گیری را شامل می شود.

تیم واکنش به بیماری همه گیر روز جمعه اعلام کرد که از ابتدای شیوع همه گیری ، 36 مورد مرگ در میان افراد سازمان ملل در مانیتوبا گزارش شده است ، تنها 9 مورد فقط در هفته گذشته بوده است.

در حال حاضر 85 نفر از اولین سازمان ملل با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند ، از جمله 23 نفر در مراقبت های ویژه.

این بدان معناست که افراد ملل اول بیش از نیمی از 45 مانیتوبانی را که تحت مراقبتهای ویژه با این بیماری هستند ، تشکیل می دهند.

از روز جمعه ، نرخ مثبت بودن آزمون پنج روزه در بین افراد ملل اول حدود 21 درصد نشسته است ، بیش از پنج درصد بیشتر از نرخ استانی 14.5 درصد و وینیپگ 14.2 درصد است.

دکتر مارسیا اندرسون ، که بخشی از تیم واکنش همه گیر است ، گفت که وی گزارش هایی را از رهبران جامعه در مورد عدم رعایت مردم به ممنوعیت تجمع در سطح استان شنیده است.

وی خاطرنشان کرد که دستور بهداشت عمومی در مورد ذخایر نیز اعمال می شود و از مردم خواست که در خانه های خود بمانند.

وی گفت: “آن اجتماعات خانگی برای انتقال COVID-19 بسیار خطرناک است.”

“در زمانی که میزان مثبت بودن آزمون ما حتی از استان هم بالاتر است … ما باید در انجام این دستورات بیشترین کوشش را داشته باشیم تا بیشترین تلاش خود را برای محافظت از افراد جامعه و بزرگان جامعه انجام دهیم.”

تا به امروز ، بیش از دو سوم 63 کشور اول مانیتوبا موارد COVID-19 را تجربه کرده اند.

سیستم به حداکثر رسیده است

ملانی مک کینون ، سرپرست تیم واکنش همه گیر ایجاد شده توسط مجمع روسای مانیتوبا ، گفت که امکانات و کارکنان مراقبت های بهداشتی “در حداکثر ظرفیت” در سرتاسر ملل اول در منیتوبا هستند.

این شامل حمل و نقل آمبولانس هوایی و زمینی است که به دلیل هجوم موارد COVID-19 تاخیرهایی را تجربه می کند.

وی روز جمعه در جریان به روزرسانی هفتگی COVID-19 مجمع سران مانیتوبا از طریق فیس بوک لایو گفت: “منظور من این نیست که خیلی بد جلوه کنم ، اما این بسیار جدی است.”

“ما در یک زمان حساس هستیم زیرا این مربوط به توانایی ما برای پاسخگویی ، ظرفیت ما برای انجام کارهای بیشتر است.”

اکنون تیم های واکنش سریع یا در چهار انجمن حضور دارند یا در آستانه ورود به آنها هستند تا به آنها کمک کنند تا با شیوع بیماری مقابله کنند.

یک تیم در حال حاضر در دریاچه موز است ، در حالی که تیم دیگری روز پنجشنبه وارد Garden Hill First Nation شد.

تیم ها همچنین روز جمعه در رودخانه گودز و در اولین ملت شاماتاوا حضور داشتند.

مکینون گفت که اگر جامعه دیگری در هفته آینده به تیم پاسخگویی نیاز داشته باشد ، مدیریت آن بسیار چالش برانگیز است.