نهادهای نظارتی درخواست اول ملل برای تأخیر در تعویض خط لوله Enbridge در خط 3 در مینه سوتا را رد می کنند

یک هیئت نظارت در روز جمعه درخواست دو کشور اول را برای جلوگیری از حرکت انرژی Enbridge Energy در مینه سوتا با جایگزینی خط لوله نفت خام خط 3 ، که این هفته پس از دریافت مجوز نهایی دولت خود شکست ، رد کرد.

خط 3 از آلبرتا آغاز می شود و قبل از عبور از مینه سوتا در مسیر ترمینال انبریج در Superior ، Wis ، گوشه ای از داکوتای شمالی را می گیرد. انبریج مستقر در کلگری گفت جایگزینی خط لوله در حال خرابی است ، که در دهه 1960 ساخته شده بود و فقط با نیمی از ظرفیت اصلی آن کار می کند ، بهترین گزینه برای حفاظت از محیط زیست در عین تأمین انرژی مورد نیاز منطقه است.

بخشهای جایگزین در کانادا ، داکوتای شمالی و ویسکانسین در حال حاضر کار می کنند و فقط 542 کیلومتر در مینه سوتا باقی مانده است. در مجموع انبریج انتظار دارد 2.9 میلیارد دلار برای بخش ایالات متحده هزینه کند.

انبريج پس از دريافت مجوز آب طوفان ساختمانی از آژانس کنترل آلودگی مينه سوتا در روز دوشنبه ، ساخت مانع در مینه سوتا را آغاز کرد ، مانع آخر پس از سالها چالش های قانونی و بررسی های زیست محیطی. دولت آلبرتا این خبر را به عنوان یک پیروزی برای استان و امنیت انرژی آمریکای شمالی ستوده بود.

گروههای Red Lake و White Earth Chippewa با استناد به رسیدگی به دعوا در دادگاه تجدیدنظر مینه سوتا ، از کمیسیون مستقل خدمات عمومی (PUC) خواستند تائید قبلی این پروژه را حفظ کنند.

وکلای دو ملل اول شمال مینه سوتا استدلال کردند که اگر دادگاه به نفع آنها تصمیم بگیرد ، اجازه ادامه کار ساخت و ساز صدمات جبران ناپذیری وارد می کند.

کمیسیون با رأی 4-1 رد این درخواست را رأی داد.

کمیسیونرها گفتند که به تأخیر انداختن ساخت و ساز بیشتر به کارگرانی که قبلاً به شمال مینه سوتا وارد شده اند لطمه می زند و اگر دادگاه به نفع ملل اول تصمیم بگیرد دادگاه صلاحیت متوقف کردن ساخت و ساز را دارد.

اعضا همچنین از فرمان اجرایی فرماندار دموکرات تیم والز برای ساخت و ساز در میان موارد همه گیر COVID-19 و پروتکل های ایمنی COVID-19 Enbridge به عنوان مهم نام بردند.

کمیسیون والری مینس گفت: “من فکر می کنم اگر کمیسیون درخواست ماندن را تأیید کند ، بی توجهی به آسیب جبران ناپذیر این کارگران خواهد بود.”

“من نمی توانم از پذیرش پیشنهاد ماندن و سوق دادن این کارگران به بیکاری در جایی که کار در دسترس است ، با خیال راحت انجام دهم و هیچ مدرک معتبری بر خلاف آن وجود ندارد.”

معنی ، رئیس کتی سیبن و کمیساران جان توما و جوزف سالیوان به رد این پیشنهاد رأی دادند. کمیساریو متیو شوگر رأی مخالف داد.

انبریج امیدوار است احزاب “بررسی دقیق و مبتنی بر علم” را بپذیرند

این شرکت روز چهارشنبه یک طرح به روز COVID-19 ارائه داده است که شامل اقدامات ایمنی در محل کار است که شامل آزمایش منظم و غربالگری روزانه بهداشت و دما و همچنین پروتکل های خارج از محل کارگران برای جلوگیری از گسترش جامعه است.

جولی کلنر ، سخنگوی انبریج در بیانیه ای اظهار داشت: “این تصمیم تصویب مصوبات قبلی کمیسیون خدمات عمومی مینه سوتا برای جایگزینی خط 3 است” ، همچنین اظهار داشت که اکنون بیش از 1000 نفر در حال کار بر روی این پروژه هستند.

“ما امیدواریم که همه طرفین اکنون نتیجه این بررسی دقیق و مبتنی بر علم خط 3 را بپذیرند.”

هنگامی که مجوز ساخت طوفان در اوایل هفته تصویب شد ، دولت آلبرتا “سخت کوشی و پشتکار” کارمندان انبریج را تحسین کرد.

وزیر انرژی آلبرتا ، سونیا Savage در بیانیه ای گفت: “کانادا و ایالات متحده قوی ترین ، وابسته ترین و قابل اعتمادترین رابطه تجارت انرژی جهان را ایجاد کرده اند. آلبرتا یک منبع انرژی پایدار ، مطمئن و مسئول برای ایالات متحده است و خواهد بود.” ،

“روابط ما در این اوقات نامشخص از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا ادامه همکاری انرژی ما برای بهبود پس از همه گیری قاره حیاتی خواهد بود.”

دولت آلبرتا گفت که به جنگ برای خطوط لوله دیگر نیز ادامه خواهد داد.

این فعال استدلال می کند که هیئت باید منتظر دادگاه تجدیدنظر بود

مخالفان می گویند این خط لوله باعث ریزش و خسارت جبران ناپذیری به آبهایی می شود که سازمان ملل برای ماهیگیری و برداشت برنج وحشی استفاده می کند و هجوم کارگران ساختمانی به جوامع در امتداد راهرو خط 3 گسترش COVID-19 را بدتر می کند.

در این عکس 2018 ، علامت عدم تعدی در یک پد حفاری خط لوله انرژی انبریج در امتداد یک خط ریلی که مرز مینه سوتا و ویسکانسین را ردیابی می کند ، قابل مشاهده است. بر اساس انتشار یک گروه فعال ، دو معترض در روز جمعه از درختان امتداد راهرو خط 3 بالا رفتند و درختانی را اشغال کردند که قرار است برای ایجاد فضای حفاری برای ایجاد کندی در ساخت آنها قطع شود. (جیم مون / آسوشیتدپرس)

وینونا لا دوک ، مدیر اجرایی Honor the Earth ، این تصمیم را “قابل پیش بینی” خواند و هیئت را به دلیل منتظر نبودن دادگاه تجدیدنظر انتقاد کرد

لادوك در بیانیه ای گفت: “بدون توقف ، خط 3 قبل از آنكه دادگاه تشخیص دهد كه PUC قانون را نقض كرده است یا خیر ، این پرونده را مورد بحث قرار داد.” “دادگاه تجدیدنظر باید این فرصت را داشته باشد که تصمیم بگیرد که آیا PUC قانون را نقض کرده است.”

بر اساس انتشار یک گروه فعال ، دو معترض در روز جمعه از درختان امتداد راهرو خط 3 بالا رفتند و درختانی را اشغال کردند که قرار است برای ایجاد فضای حفاری برای ایجاد کندی در ساخت آنها قطع شود.

دفتر کلانتری شهرستان ایتکین بلافاصله به سوالات در مورد ادعا پاسخ نداد.

وقتی کلنر از او س theال شد ، اعتراض را مستقیماً تأیید نکرد ، اما گفت که این شرکت فعالیت های غیرقانونی را تحمل نخواهد کرد.