هیچ اتهامی علیه راننده تاکسی وینیپگ که متهم به آزار و اذیت زن است، مطرح نشده است

پلیس وینیپگ می گوید هیچ اتهامی علیه راننده تاکسی Unicity که به آزار و اذیت و آزار و اذیت یک زن جوان متهم شده بود، مطرح نشده است.

در 19 مارس، Kyrra Kematch ادعا کرد که توسط یک راننده تاکسی که او را بعد از کار در منطقه سنت ویتال به خانه می برد، مورد آزار و اذیت، حمله و احساس ناامنی قرار گرفته است.

پلیس وینیپگ به CBC News گفت که تحقیقات در حال حاضر بسته شده است و هیچ اتهامی علیه راننده مطرح نشده است.

کماچ گفت در اواسط سفر، راننده از او پرسید که آیا بومی است یا نه. او به او گفت که کری است.

زن 18 ساله گفت که احساس ناراحتی می کند و تصمیم گرفت از یک فروشگاه مواد غذایی در همان نزدیکی بیرون بیاید. او ادعا کرد که راننده نیز پیاده شد و بازوی خود را دور کمر او گرفت، او را فشار داد و با او عکس گرفت، حتی اگر از او خواسته بود توقف کند.

به او گفتم: به من دست نزن و از من عکس نگیر. او به هر حال این کار را ادامه داد.” او در آن زمان به CBC News گفت.

کماچ مدت کوتاهی بعد گزارش پلیس را ارائه کرد. Unicity نیز بلافاصله راننده را تعلیق کرد.

پلیس توضیح نمی دهد که چرا این اتهامات پیگیری نشده است، یا به آنچه که فیلم داخل خودرو نشان می دهد اشاره نمی کند.

گاگاندیپ برار، مدیر کل یونیسیتی، گفت: خوشحال است که تحقیقات پلیس کامل شده است و این اتهامات بر راننده تأثیر عاطفی گذاشته است.

او گفت که راننده تقریباً یک هفته پس از اتهامات وارد جاده شده بود، اما برای احتیاط از انجام هرگونه وانت از آدرس های مربوط به Kematch منع شد.

برار گفت: «او از آن آدرس مسدود شد. اکنون او نمی تواند هر زمانی به آنجا برود و هر زمان که ما تماسی از آن آدرس دریافت کنیم، راننده به آنجا فرستاده نخواهد شد.»

برار گفت که اداره Vehicle for Hire شهر هنوز در حال تکمیل تحقیقات خود در مورد این حادثه است و شرکت منتظر گزارش نهایی است.

پس از تکمیل تحقیقات پلیس، Kematch به درخواست های CBC News برای اظهار نظر پاسخ نداد.