ورق های مولتی استایل مولتی استایل آیینه ای و خشدار- Iran Pelaxy

شفافیت بالا ، انتقال عالی نور تا 92 درصد و انعطاف پذیری بی نظیر از دیگر مواردی به شمار می روند که سبب برتری پلکس های ترانسپارنت می شوند. برخی ممکن است با این پرسش که بیشترین ضخامتی که برای این ورق ها وجود دارد به چه صورت می باشد مواجه گردند که برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم در بازار کنونی بیشترین میزان ضخامت برای ورق های ترانسپارنت معادل با 8.2 میلی متر م باشد البته پلکسی هایی با ضخامت بالاتر نیز وجود دارد اما عمدتا برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و شما به راحتی نمی توانید این نمونه از ورق ها را در سطح بازار پیدا کنید.

در ورق های مولتی استایل رنگی امکان برخی برشهای ساده وجود دارد اما چندان انعطاف پذیر نیستند و در صورتیکه بیش از حد به آنها فشار وارد کنیم، قطعا احتمال شکستن آنها وجود دارد. به ورق های لایه طرح روکش دار که از جنس پلاستیک ساخته شده اند و جنسی شبیه به فلز دارند ورق های مولتی استایل می گویند از ورق های مولتی استیال به دلیل مقاومت بالا در بخش پوشش دهی سطح استفاده می کنند. مقاومت بالا یکی دیگر از برتری های این ورق ها نسبت به شیشه ها می باشد زیرا ورق های ترانسپارنت می توانند در برابر هرگونه ضربه از خود مقاومت بیشتری نشان دهند.

ورق مولتی استایل ورقی از جنس ABS با مقاومت بالا است که برای پوشش سطوح بکار می رود. نکته جالب دیگری که ورق های مولتی استایل دارند این است که بسیار چسنده هستند و طراحان به راحتی می توانند با چسب های مخصوص آنهارا بچسبانند. ورق های ترانسپارنت نسبت به شیشه وزن کمتری داشته و به واسطه این ویژگی شما می توانید به راحتی آن ها را به مکان های مختلفی حمل کنید. از مهم ترین کاربردهای ورق های ترانسپارنت می توان موارد زیر را نام برد. در حال حاضر این عنصر توسط دستگاه های کلاسیک و حتی دستگاه های پیشرفته ای همچون لیزر برش می خورد و موارد مختلفی بر روی آن چاپ می گردد.

برش لیزری در مقیاس بسیار کوچک و ظریف قابل اجرا است،که ضایعات این ورق ها را بسیار کاهش می دهد. در بخش های قبل به این مقوله که از پلکسی گلاس های ترانسپارنت به جای شیشه ها استفاده می شود اشاره نمودیم و این امر به دلیل مزیت ها و برتری های این ورق ها نسبت به شیشه ها می باشد. حال که با ساختار و نمونه های بی نظیر ورق های ترانسپارنت آشنا شدید قصد داریم تا به تشریح مجموعه مزیت هایی بپردازیم که این نوع ورق ها با دارا بودن این مزیت ها توانسته اند رضایت افراد بسیاری را جلب سازند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شمع مولتی استایل چیست لطفا به بازدید از وب سایت ما.